Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
TUTTAR TUTTAR TUTTAR
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Producent
2008-08-19 12:31
ÖVERALLT, HOPPAS ATT DET ALDRIG MERA BLIR KALLT
haha.. förlåt jag är såå bakis..
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Ni är ju helt flänga i huvudet. Har ni inget bättre att diskutera än mina bröst? :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag vill diskutera AEAP's bröst!
One chapter a day
katten har the time of his life
One chapter a day
men den ser lite skelögd ut (katten alltså).
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
vilse på klubben och ganska gangsta om jag får säga det själv.
Jag vill se krossad_ankas bröst haha:D
mellon Var det inte du som tyckte att du var fett ful förut...why u lie?
mellon är asabasasöt.
Hpnotiq..va nej? jag är ashet =D på riktigt
Calm down woman, jag sa inget om het. Jag sa bara att du inte alls är fett ful. Du ljög.
nej då har jag nog skojat. Jag tycker iallafall att jag är ashet.
Jag är bögen till vänster.!
Highfive anyone, anyone?
Wtf? hur fan gööör man
Highfive anyone, anyone?
Producent
2008-08-19 15:35
hlgrsn - haha alltsa. nej du ser inte ut som en asiat för fem öre. du är söt som jag tycker att japaner är söta. alltsa japankillar da. fast jag har smatt en fetish pa japaner av nagon anledning. den som nämner fangirl far en virtuell könsstympning.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent
2008-08-19 15:39
krossad_anka har pa sig för liten BH. det betyder att hannes bröst är SKITSTORA. det finns ingen BH i hennes storlek.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
fyra: faktiskt så är den där bhn precis i min storlek och håller därför brösten väldigt bra. och på bilden halvligger jag lite vilket som gör att brösten blir formade ännu bättre.
Ni är ju helt flänga i huvudet. Har ni inget bättre att diskutera än mina bröst? :P och på bilden halvligger jag lite vilket som gör att brösten blir formade ännu bättre. känns som att nån säger emot säg själv :p
Haters gon' hate...
sig själv*
Haters gon' hate...
...jag tycker att japaner är söta. alltsa japankillar da. fast jag har smatt en fetish pa japaner... *host* *host* Fangirl
*Host* *host*
kaal: det är skillnad på attt diskutera och svara.
to the left to the left
Hur lägger man upp bild lr? Kan man lägga upp från sin facebook?
Highfive anyone, anyone?
Niito: om du har en bild upplagd på din facebook så vänsterklicka på den, välj egenskaper och ta adresskoden därifrån. Därefter lägger du in adressen här i skrivfältet på whoa, markerar och trycker på bildknappen som är precis ovanför skrivrutan. Därefter klickar du på posta inlägg och därefter kommer bilden upp.
Niito P19 haha vad gjorde du första gången? du bara skrev "Jag är bögen till vänster.!" och hoppades att whoa skulle veta vilken bild du tänkte på och lägga upp den åt dig?
pax aquasky!!
Får man paxa sig själv?
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
LEAVE KROSSAD_ANKA S BREASTS ALONE! Men seriöst, de är ju skitsnygga. "If you got it, flaunt it" liksom.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Zoned , pumor x 2! <3
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Åhhh snälla kan inte du göra en youtube video där du står i en gardin. Snälla haha.
full och blir nästan avsugen av en god vän.
livin' the dream people.. livin' the dream.
här kmr jaaaaag
lite hihi hoho
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
wohooo allla funkade
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
You look so good i'll suck on your daddy's dick
Jovana är fin! ;)
hörde jag skål?
skål!
pimpslap: haha tack <3
Haha AEAP, wadapp din jävel :)
Jag älskar tuttar i ansiktet.. Det känns så Th1ef... För tre år sedan. Tyngdlagen, acceptera eller förneka.
My heart lives in my vagina.
thief: well, langa dina tuttar i våra ansikten då.
Hangaround
2008-08-20 00:37
Försökte hitta en bild på mig som inte jag tagit. Tog ett tag, men här:
japp, det är mina riktiga ögonfransar.
thi3f, dina bröst kommer alltid ha en speciell plats i min kuk.
stigili dang dang didan
Oooh, den var väl lite grov?
"jag har fin hår. som en waterfall."