Kom på en till konversation som utspelade sig på skolan Jag - Faan vad varmt det är idag. Annan - Jaa..... jag tror att det är solen.....
kom på en till. Vi sitter i skolan och snackar lite allmänt. En av mina vänner sitter tyst en stund och funderar sen säger hon på fullt allvar. - Vad är penetrera? Som i alla sådana situationer bli det knäpptyst och sen brister alla ut i gapskratt.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Pratar om Gais-IFK om att det ska bli mycket Tifo osv i matchen.. Kompis 1 - Vet du ens vad Tifo är? Kompis 2 - ... *Tänker lite*... Bråk? Alla skrattar o så kommer.. Kompis 3 - Vem fan vet inte vad TIVO är!? Jag - Tifo.. Kompis 3 - :(
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
"Jag pallar inte baka när jag är krökis" (Han skulle säga; Jag pallar inte kröka när jag är bakis) En kille från min klass i 9an frågade hur länge de 30åriga kriget pågick.
huset röd
Jag har en polare som gjort två st som jag o mina vänner ser som klassiker o drar upp nångång då o då.. 1. han satt vid elementet o undrade om elementet eller solen ger bäst bränna (vi fick förklara att solbr'nna inte kommer från värmen vilket han förstog tack o lov) 2. samma kille undrar hur dom kan ha hittat en kille som är så lik Leo di caprio eftersom dom är två¨st i mannen med järnmasken SAMTIDIGT! jag vet iofs inte om dom är HA HA roliga men dom är bra dumma iaf.
. samma kille undrar hur dom kan ha hittat en kille som är så lik Leo di caprio eftersom dom är två¨st i mannen med järnmasken SAMTIDIGT! hahahahahahahaha förfan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHAHA rolig tråd :D jag har några som jag kan bjuda på: en i min parallellklass skulle på skidresa med sin familj, han säger till sin brorsa: - om det finns en backe vid huset så bygger vi ett hopp! brorsan svarar: - tänk om vi bor i en uppförsbacke då!? ------------------------------- Dagen efter att min kompis blev av med oskulden: - Det är ju mycket roligare att t. ex. åka skidor! ------------------------------ Min kompis hade köpt en ny mobiltelefon, en viktelefon eller vad det nu heter... - ey, hur sätter man på knapplåset? -----------------------------
Give me five!
fem minuter sedan: Jag: Hur kokar man änn? kompis: hmm.. paus.. i vatten tror jag.
jag har alltid rätt.
citat från skolan. Tog upp handen och fråga läraren seriöst.. - Jorden kan väll svämmas över nångång? - Strutsar är ett kräldjur för de hade nå "reffsler" under fötterna Hon käkade omega3 (fiskleverolja) för att bli smartare som blev motsatsen =)
"Mattias har ju inga vänner, men han har ju dom han har" "Det är mycket smör i bregott" konversation mellan polare och hans ex. Polare - Du har ju fan bara vakuum i huvudet. Exet - Bättre än ingenting i alla fall!
Stora variga K.
Moderator
2008-09-02 15:01
-Jag har ont i magen. -Vadådå?-Jag tror jag är laktosintolerant -Jaha?-Jaa, vad åt vi idag? -Potatis och köttbullar-Finns det mjölk i potatis?
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
-
Jag har ont i magen. -Vadådå? -Jag tror jag är laktosintolerant -Jaha? -Jaa, vad åt vi idag? -Potatis och köttbullar -Finns det mjölk i potatis? HAHAHAHHAA
www.myspace.com/friphmusic
Skön felsägning när två polare diskuterade: - Han är som Toker. - Toker? - Ja du vet, Toker i Snövit och de sju dalmatinerna.
Ja du vet, Toker i Snövit och de sju dalmatinerna. GHAHAHAHAHA NÄ! HAHAHA, fick mig att skratta rätt ut! hahahahaha för hilvede!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det är mycket smör i bregott det är ju mycket smör i bregott, fattar inte?
SMÅLAND!
haha, en polare tog hem min bärbara hårddisk och la över ngra filmer på. När jag fick tillbaks den sa på skämt, "fan vad tung den blev med alla filmer". Han: "Blir den tyngre om man lägger in filmer på den" hahahahahahah
känner inte denna personen så väl dock men hon har klämt ut sig en hel del dumma saker. " på midsommar kan man se solen gå ner på ena sidan samtidigt som den går upp på den andra. "bor alla i egypten i pyramider?
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
Wahlen hahahaha fan vad jag kände igen det när jag läste det, sen fattade jag på att det va maria:P en annan rolig grej samma person sa va när vi hade hemkunskap.. läraren sa: "idag ska vi äta crabsticks" Hon: " VA:O? SKA VI ÄTA CRAP SHIT" HAHAHAHAHAHAHAHAH hon var alltså helt seriös:P
Två sköna citat från min gamla högstadieklass. Våran SO-lärare drar ner världskartan när mitt hatobjekt utbrister "Men vart är andra sidan då?" Två brudar i klassen håller en diskussion medans jag gräver ner huvudet i armarna och låter bli att bry mig riktigt intensivt, helt plötsligt händer följande: Brud #1: "Anti? Visst är Kiruna en stad i Irak?" Jag: "Neeeejj? Det är..." Brud #2: Erkänn, det är ett land JÄMTE Irak." Jag ville bara hänga mig.
Ja jilar tjåka katter!
Vi planerade klassresa i 9:an Nån: kan vi inte åka till Danmark? dum brud: Ja trodde vi skulle utomlands? samma brud: jag har 3 (mobil) och jag får bara 100 min att ringa för varje månad... asså de ringer jag slut på en halvtimme ! de finns roliga människor
100P.
det här är inte så dumt men jag fann det mycket roligt. Utanför skolan satt det en sliten alkis och predikade "Världen kommer inte ifrån himmlen(Gud), Världen kommer ifrån systembolaget!"
mhm
jag fråga min polare en väldigt gammal sak: Vad heter USAs huvudstad? New york eller New york (alternativ 2 med annat utal) - haha fuck you tror du jag är dum i huvet eller deras huvudstan heter förfan Amsterdam...
Noper - USAs huvudstad är ifs Washington DC
"life's a garden, dig it."
men åh som om jag inte visste det... skälva skämtet med det är att dom ska svara någon av dom alternativen och då ska man rätta dom med "USAs huvudstad heter Washington"
En klasskamrat som frenetiskt skriver av allt läraren säger under en Naturkunskap B lektion utbrister, till hela klassens förtjusnig; "Hur stavas DNA?" Hon bokstaverar alltså det hon vill få boktsaverat, mkt roligt att höra, hon förstod inte det roliga. Inte läraren heller (som var ett allämnt psykbryt, pappi-raul för de som gått Ö R). Men det är en annan historia.
/ Ergonomi är en viktig faktor
Klassiker häromdan när jag och två klasskamrater diskuterade om platser vi sett: Klasskamrat 1: - Jag har sett Nilen. Jag: - Jag har sett Colosseum. Klasskamrat 2: - Colosseum, det är väl i Göteborg väl? Trodde inte det var sant asså :D
"om man tar ring i höger öra blir man bög" ligger bra till
Antikrist ,alla tycks ha något problem med Kiruna Läraren: Ja, jag kommer från en liten stad i Kiruna. Jag till kompis: Kiruna ligger väl jävligt norr? Kompis: HAHAHA NEJ! Kiruna är ett nijet land. Kompis 2: Jaa omg visste du inte det? hahah tangorabatt!
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
Haha, en period i högstadiet va det så jävla varmt så jag brukade fylla en pet flaska till hälften med vatten och lägga i frysen på kvällen, så dagen efter blev det typ en jättestor is klump i flaskan så vattnet kunde hållas kallt och gott hela dagen. En dag kom en tjej i min klass fram till mig och frågade hur jag fick in det stora is klumpen i flaskan =D
jag har alltid rätt.
en kompis gick på att man kunde jobba svart på arbetsförmedlingen.
Skivsamlare
2008-09-06 10:48
En klasskompis blev frågad av läraren hur iq stavas varpå han svarar. Men I-K-Y.. Därefter har han kallats för iq.
Har en klassiker som jämt händer här hemma, som lite halvt liknar "är du hemma?" citatet. Min mamma springer ofta in i mitt rum och röker på balkongen, och många dagar är hon ledig från jobbet och inte jag. Hon är ofta orolig över min sömn och att jag ska försova mej till jobbet. Så nästan minst 2 gånger i veckan kommer hon in springandes runt elva-tolv på kvällen och öppnar dörren hastigt och säger lite halvt ilsket: "Sebastian, sover inte du?"
Fucka ur!
Jeffi Är han turk? :)
Vi finns i varje hörn
En rolig grej hände inne på statoil för en massa år sedan. Jag och polaren gick runt och drygade oss och kollade på massa onödiga saker vi inte behövde. Sen kommer vi fram till kassan, vid kassan hänger en massa rattar av olika slag som såg "lite finare" ut. Polaren utbrister i "schyssta rattar", varpå det är en TJEJ som står i kassan som kollar lite snett på oss. Garvar fortfarande åt detta än idag, hahaha!
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
haha fet tråd. jag är själv duktig på att säga dumma grejer.. "Har drakar funnits på riktigt?" (Jag var full när jag yttrade det och det har jag fått höra en hel del efteråt..) "Kebab är åsnekött" (Någon har väll lurat mig när jag var mindre och så har jag gått och trott att det var så.) kommer inte på fler nu, dom två är väll favoriterna.
"när går kvart över 4 bussen?"
Brud i min klass som har IQ som ja.. Välj själva! Jag:"Jag fyller år på Lördag :)" Hon:"-Va? I morgon??" Jag:"- Det är måndag idag.." Hon:"Men förlåt då.. trodde de va söndag!!" Kan även tillägga att det var en skoldag..
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
haha, kom på en skön nu, men mer feltolkning ifrån vår sida. i alla fall, vi var ett gäng som satt o snacka, så säger en ganska tjock kille som gillar pizza ganska mycket: - Jag e fett sugen på pizza men vi uppfattade det som - jag e fettsugen på pizza gav oss ett gott garv i alla fall :)
Ett dumbass i min klass skulle spela upp en film för klassen, och försöker få dator och projektor att samarbeta när läraren lite bekymrat frågar: Vad är det för filformat på filmen? Elev svarar: Filformat? vad är det? Kan tilläggas att hon går media.
My heart lives in my vagina.
en kompis frågade vilket land didier drogba kom ifrån då svarade en annan kompis helt seriöst "Elefantöarna" (han menade elfenbenskusten ofc)
Survival of the fitest only the strong survive.
Mitt ex, som är världens minst intresserade av fotboll, hade kollat på en landskamp och blev imponerad av en akrobatisk cykelspark av Zlatan och frågar mig efter matchen: "Såg du när Zlatan gjorde en kullerbytta i luften?" Jag: "Bicicleta?" Hon: "Neej, Zlatan!" Haha, stackarn trodde att bicicleta var någon i det svenska landslaget...herregud...
im not sayin im number one...oh im sorry i lied! im number 1,2,3,4 and 5!
Haha, vad söt
Vi finns i varje hörn
Jag sitter och ser på TV när jag hör dörren där nere öppnas för att hastigt stängas igen. "Skumt " tänker jag men fokuserar blicken vid apparaten igen. En dörrklocka signalerar att någon står vid dörren - min mamma går glad i hågen för att öppna dörren och jag hör min barndomsväns röst: "Hej det är Jesper - är Eric hemma? " Varpå mamma svarar att hon minsann ser att det är Jesper. Tydligen blev Jeppe så nervös av att han ledigt öppnade dörren till någon annans hus att hans hjärna kortslöt och gick in på rutinschema. Därav telefonpresentationen för min mor som känt honom i tio år.Fred ut! /trim
Jag har faktiskt också telefon-presenterat mig en gång ;). Jag och ett par kompisar va i England för några år sedan. kompis: man kan säga fula saker till folk här, de fattar inte vad man säger.. en annan kompis går fram till en 10-12 årig knubbig liten tjej och säger "fatass" till henne!
jag har alltid rätt.
På en hockeymatch, jag, min vän, min väns fader och faderns flickvän; Efter en avblåsning p.g.a Icing, utbryter flickvännen: - Flickvän: Hans... - Fader: Ja? - Flickvän: Vem är, Icing? Tihi.
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
Jag och ett par kompisar va i England för några år sedan. kompis: man kan säga fula saker till folk här, de fattar inte vad man säger.. en annan kompis går fram till en 10-12 årig knubbig liten tjej och säger "fatass" till henne! hahahahahahahaha roligaste på länge !
ELFish
Min kompis: Solen och månen är väl samma planet!?
jag pratade med en vän som gjort silikonbröst. jag: det kommer kosta ungefär 600 kr för narkosen då jag ska dra ut tanden silikonvän: VA? det kostade ju 45 000 när jag gjorde mina bröst? hur kan du få det så billigt? haha (är det narkosen eller själva operationen som kostar undrar man;))
http://www.tweenerpie.blogspot.com
jag och min bror frågade en tjej kompis vart EM skulle spelas och hon sa Afrika & Tyskland.