gillar du eminem? dom är ju skitbra.
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella, Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...
gillar du eminem? dom är ju skitbra. haha :D fast det är ju bara pinsamt.
www.RekFoto.se
i 9.an skulle ett offer gå fram och peka ut Afrika på kartan, eller om det var ett land i Afrika. iaf Han går fram och kollar lite, drar fingret på vänstra sidan av kartan och till slut pekar han på typ Skåne. han gjorde massa sånna störda saker, han var helt pantad också...
www.RekFoto.se
det har var inte en polare utan en framling, men den ar vard att beratta: Jag och en polare sitter och roker cigg, varpa en engelsktalande kille med bar overkropp kommer fram och fragar om en cigg. Han far en och satter sig och vi snackar lite skit. Vi fragade var han var ifran (England) och han fragade i sin tur om vi var fran Sverige. Nar min polare svarade Venezuela sa sa Engelsmannen:- Australia? - Nej Venezuela! - Var ligger det? - I Sydamerika. - Oh.. (*tyst en stund*) Var ligger Sydamerika? Jag hoppas att han skojade, for det kan fan inte bli dummare, men han gav ett helt seriost intryck och verkade ganska obildad.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Tjejkompis frågar vad en turban är ( Hon trodde det var en bomb ).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Core och pillerpop pwnz whoa!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Min kompis och id-kort går inte riktigt hand i hand. Situation 1 är att hon ska köpa snus i tobaksaffären, sträcker fram leget, varpå kassören säger, "åh, är du 87:a, det är min son också" och då svarar hon "shit vad duktig du är, hur visste du det?" Situation 2 är att vi sitter och fikar när hon får se en annan kompis leg, eftersom leget är gammalt och killen på bilden klippt håret säger hon, "men vem är det det här?" och så frågor hon alla runt bordet i tur och ordning "är det här du?"
''If life was prison, music would be the yardtime''-Gift of Gab
"shit vad duktig du är, hur visste du det?" hahahaha
Lil_h första maj doppet betyder ju bara; första doppet i maj. så ja vilken dag och vilken tid det är frågan om är väll inte fel att fråga?
ha ha kom på en annan grej som samma snubbe som tyckte eminem var en bra grupp sa och gjorde det här är fin sensimilla säger han och pekar ner på en hög med bushweed från en överbevattnad hanplanta som han odlat upp i sin garderob endast med 4 st 11 w LE Det tycker jag var jävlig dumt sagt men det är ju som någon påpkade bara pinsamt att man låter bli att säga nått. Man vill ju bara därifrån innan han frågar om jag vill ha, eftersom jag vet att han kommer intala sig själv om att han blev beng av rökat blir det ju bara ännu värre för då ångrar man sig att man inte sa nått tidigare och nu har det gått så lång tid.
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella, Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...
Producent
2008-08-17 09:30
Boris, här betyder det iaf inte så...
Lil_H..
"är det här du?" Det måste varit sjukt kul!
Kom på att det dummaste jag hört var från en polare jag umgicks mkt med när jag var yngre. Han hade iaf varit på nåt vattenkrig och sedan pissat i en hink och kastat på någon snubbe, snubben hade reagerat fullt normalt och börjat slå vilt på idioten.
Sedan tvingade snubben som fick pisset på sig min gamla polare att skita i handen och äta det. (Det sjukaste måste varit förnedringen inför typ halva skolan och att han var 20+ vid tillfället )
Detta hörde jag från en gammal skolkamrat som hade sett det hela, dialogen såg ungefär ut så här.
Fidde: Henke, VA fan gör du!?
Henke: Jag äter bajs!
Sedan när jag frågade Henke som skitätaren heter ifall detta stämde så svarade han att det var sant och inget att rekommendera.
"-Boy, vad gör du i datorn? hahah! en tjej i skolan som inte är den smartaste kläcker det här på en samhällslektion, man skulle välja ett u-land och skriva massa skit om yttrandefrihet, tryckfrihet osvosv, då säger hon "jag ska lätt ta californien!"
Rädda en ko, ät en vegetarian!
jag har väl sagt lite konstiga saker, dock skyller jag följande på trötthet. jag och en polare skulle till replokalen och när vi kom dit så var det inte upplåst för killen med nyckeln hade inte hunnit komma. min polare säger då på skämt "men det är lugnt, vi bryter oss in!!" på vilket jag svarar: "utan nyckel????" kanske inte nån höjdare, men vid tillfället var det sjukt kul när det klickade för mig :) dom följande veckorna fick jag, så fort jag sa nått, höra: "och du är säkert på att det går utan nyckeln?"
En tjej i min skola yttrade angående vindkraftverken som stod vid skolan: Varför står dom där och drar ström? Hon var seriös Jag själv sa fel en gång när jag skulle till en kompis. Jag knackade på dörren och hans mamma öppnade, å jag: Hej, det är Fredrik, Är Nicolas hemma? Jag kom på mig själv och vi började skratta jag å hans mamma =)
Knatte, Fnatte, Tjatte fuck up!
Fred_undead Vad var det som var fel med det sista? Stod din kompis brevid dej, elr sa du fel namn?
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
Jag är en apa: Alltså mamman såg ju att det var jag, fredrik. Det var precis som när jag brukar ringa honom och hon svarar, å jag: hej det är fredrik är nicolas hemma=)
Knatte, Fnatte, Tjatte fuck up!
jag är en apa Läs inte så snabbt så hajjar du nog..
Vi finns i varje hörn
min mamma sa att jag skulle skriva koden till min resväska på insidan så att ja inte skulle glömma den.... en tjej kompis fylde 16år och hon och hennes polare kom in på en klubb som man skulle va 18 för att komma in på. Det första en av hennes polare gjorde va att gå fram till dj:n och fråga om han kunde spela en födelsedags låt för att hennes kompis fylde 16. Dom åkte ut direkt, haha
HAHAHA
Vi finns i varje hörn
Lil_h allt beror ju på uttalet. "första maj doppet" & "förstamajdoppet" är ju knappast detsamma.,......
Svitz HAHHHAAHHAHHHAHAHHHAAHAH
"ta bort din fot min äckliga hand" hahahahaha.....jag tror jag garvar ihjäl mig =)
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
- men tänk vad bra, nu får vi 1000kr mer att shoppa för i månaden! min idiot till vän efter valet.
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se
Aye: det värsta är att jag också känner den här personen och ja.. Kan inte direkt säga att hon lägger dom mest minnesvärda kommentarerna annars heller, borgar jävel ^^
Follow the dao, right about....NOW!
Moderator
2008-08-18 18:25
Mitt ex sa en sak för länge sen som jag fortfarande garvar åt...ni vet i gymnasiet om man går i hotell och resturang så i köket så hade dom olika ställen att skära olika mat typer på, då fanns det ett för kött och ett för fisk, och hon frågade en kille i hennes klass "du, är kyckling kött eller fisk?" och så är hon blond, fyfan vad alla terrade henne för de där ett tag.
//TW
jag blir sedan ungefär en vecka tillbaks retad av mina jobbpolare pga en fråga jag ställde... vi satt o drack lite och alla för en hetsig och exalterad diskussion angående Iphone, hur bra och cool den e osv... jag frågar efter typ en kvart: -alltså vad är Iphone??? tydligen va det nåt som aaaaalla visste och borde veta och ingen kunde förstå hur jag kunnat missa det..
"sminka över kanylmärkena och kom in i matchen för fan.."
haha kom på en till... det va på fysiklektionen i typ åttan.. Läraren visade nån slags plast som smälte och försvann när den kom i kontakt med vatten. Så frågade läraren till klassen, jaha, så vad skulle man kunna använda det här till? Anna säger..: göra bilar kanske?? ..... jobbigt om bilen smälter och försvinner så fort det börjar regna bara..
"sminka över kanylmärkena och kom in i matchen för fan.."
åh det finns ju så många! men såhär framåt småtimmarna minns jag bara det senaste som var rätt ställande faktiskt... J: E, ska du med ut i helgen eller? E: Nej jag ska till göteborg.... J: Jasså? med vem ska du dit? E: Nä det är min tjej å några polare till mig bara. (tilläggas bör att E och J är nära vänner) J: aha..? vilka polare? E: nej men det är inga du känner.... bara några jag gick i samma klass som på gymnasiet... J (......) E. DU OCH JAG gick i samma klass på gymnasiet! jag vet nog vilka det är om du bara säger det!? E: naaaeee.. men jag tror inte du känner dom! ...... känner mig lite orolig för E.
va
ja ska hata på mig själv :D ungefär 2-3 år sen plingar på hans dörr och ska fråga om han ska me ut för att ingen svarade när ja ringde. så ja e kvar i lur världen, så när hans farsa öppnar dörren säger ja, "HEJ DET ÄR KABBE ÄR CHRILLE HEMMA" och han bara kollar på mig o säger ja vet vem du är kabbe och ja han är hemma haha.. skämdes som fan.. nu ska ja hata på min bror som inte är smartare än va jag är. vi kollar på hockey det kommer upp en reklamruta där en luftbalong visar att det är simpsons efter matchen och det ser ut som om ballongen är i arenan och han säger. har dem hål i taket eller hur hamnade luftballongen där inne? är det för att dem som inte gillar hockey ska kolla på tv? asso ah om man inte gillar hockey varför ens gå på det och nae inga luftballonger i hockeyarenor :S senare samma kväll va de final i hockeyn så säger han, de här är ju guldmatchen, när är silvermatchen då man vill ju se vilka som får silver! hate it or love it!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito
Historialektion i gymnasiet, vi läser om Koreakriget och just nu om Japans inbladning: Läraren: Det fanns flera anledningar till att Japan drogs in i kriget ... hursom så var det nog lite svårt att undvika iom att det bara är X sjömil mellan Japan och Korea. Klasskamrat: Är det vatten mellan Japan och Nordkorea.
på en lektion i åttan satt vi och pratade om kärnkraftverk då en tjej frågar "är det bra om kärnkraftverk sprängs?" en tjej som är ett år äldre än mig frågade om rådjur är älgarnas barn. två tjejkompisar till mig hade köpt likadana diadem med en rosett på ena sidan. samma tjej som frågade om älgen utbrister "men vafan sofie, vi köpte ju likadana diadem men du fick ju din rosett på höger sida, det vill ju jag också ha!" jag träffade min storebror på tåget för några år sedan när han hade mönstrat Storebror - sanna, ska inte du göra lumpen? Jag - nja, jag skulle lätt kunna tänka mej att vara ridande militär eller hundförare eller nått, det skulle vara kul. men tänk om jag inte skulle få den tjänsten och jag typ skulle bli jägare eller nått istället..jag vill ju inte skjuta djur.. haha vafan!
puss
Världens dummaste grej i måndags, HAHAAHAHAHAHA Vi skulle ta tåget till malmö, så va min kompis hungrig så drar vi till korva luan. Kompis; Tja! vad har du som mättar? Korvagubben; Ja vi har blablabla, röd pölse, blablbla chorizoVi har även Kycklingkorv (Min kompis ser utländsk ut ) Kompis; Nej tack. Är inte vegitarian. Jag & andra polare: VA?! HAHAHAHAHAAHAHA
"Vulva? Det låter som ett städredskap" Inte så dumt kanske, men lät sjukt ball.. och snubben är liten o söt vilket gjorde sitt..hehe
There's three things that keep me from being a Nazi/ I'm black, a fag, and my dad's Liberace!
Min goda kollega och mycket nära vän Christine Axelsson, ordförande för socialdemokraterna i Malmö sade i en tv-intervju att Malmö är "tredje rikets största stad" Tungan slant lite kan man säga. Underbar kvinna det där
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
En grej som mer var konstig än dum var när jag och en kompis åkte skridskor en vinter och jag fick ont i fötterna, vilket jag påpekade genom att säga "Fan vad jag har ont i fötterna". Min kompis blev helt ställd och kollade jättekonstigt på mig och sa "Vad fan sa du?". Så jag sade igen att jag hade ont i fötterna och då pustade han ut och sa "Tur, jag trodde du sa att du vill klämma Mussa på tuttarna". (Mussa är en kille)
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Springsten känner du henne? det där är ju en riktig klassiker i felsägningarnas rike
''If life was prison, music would be the yardtime''-Gift of Gab
Midsommarafton med familj och flickvän. Flickvän: Men åh! Nu gjorde du så jag fick sås i håret. Jag: Det hade du igår också. Asgarv ett tag varpå min kära flickvän säger: Men, nu fick du mig att sätta i halsen också... Mycket skratt och citerande av just det resten av kvällen :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
dumboleifi P18 angående borlänge histrorien... det var bosse som sa det va? jag och två polare går igenom en park så möter vi en gamal tant med en sån här hårig liten hund, en av mina polare är skit rädd för hundar så han får smått panic och håppar undan från hunden vi möter. då frågar tanten "oj är du rädd för min lilla hund" då svarar min polare nä, men den är jävligt ful... - haha fyfan vad vi garva då käringen gav min polare värsta blicken och ba huh! hahaha
www.myspace.com/friphmusic
En kompis skulle förklara hur dum en annan kompis var. "Du har ju inte alla hästar i skåpet"
En polare till mig drar in på konsum på fyllan och ska sno en pastasallad, ett kort tag efter att han stoppat den under jackan så kommer en personal och frågar vad han har under jackan, varpå han svarar: Vaddå?jag har ingen pastasallad!
won´t be more? too bad!! =)
hell_4_tha_hustla P23 Hahahaha, var du med? Jag satt vattnet i halsen här >_<
formpressad kungspudel. En liten sylta min fru brukar laga till, den gamla haggan
Fred_undead P24 hhaha jaha :D
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
Fler har något kul och säga, lätt en av dom roligaste trådarna. Kom ut ur i era gaderober och säga några roliga skämt!
Vi finns i varje hörn
Bekant: Du, har du hört Tupac? Jag: Ja. Bekant: Visst eråm bra? En mindre ointelligent disskussion om parlamentarismen och olika svenska partier: Jag: Jaha. varför är moderaterna ett så mycket bättre parti än sossarna? Vän: Ja, dom vill ju sänka arbetslösheten.
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
hahahah pastasalladen var bäst
Grym tråd:P Iaf, jag och min kusin var ute och festade och vi stog där på dansgolvet och rockade loss lite. Så kommer det fram en snubbe och klänger på mig. Jag går givetvis åt sidan för det är bland det värsta som finns. Snubben följer då efter och fortsätter klänga och tar mig sedan på höfterna för att få mig att dansa. Jag sliter mig loss och tar min kusin i handen och går därifrån. Jag - Såg du vad han gjorde eller?:S Kusin - Ja, vem fan tror han att han är, afrodite eller? Jag - What?! Denna människan har sagt så mycket dumt, men denna har etsat sig fast i mitt huvud.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
"Jag är moderat."
stigili dang dang didan
hahaha skönaste tråden jag softade hemma en dag då en polare ringer hem till mig. Kompisen - Franci vart e du??? Jag - Idiot du ringer hem till mig!!!
en kompis berättar för en kille om ett gammalt jäger-minne. Kompis: I lumpen kallade dom mig jäger-alex bara för att jag drack så mycket jäger! Jag: Men du har väl inte gjort lumpen?! Kompis: Nej, men hade jag gjort lumpen hade dom säkert kallat mig det...
huset röd