I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Vad hände med... ?
Övrigt - Blandat
Tillbaka till forumet
««
«
2
3
4
5
6
»
»»
fyra F43
Producent
2008-08-17 07:47
haha var inte lösenordet till lidingöbilder typ moonshine? :D jag vet itne varför jag har för mig att det är det, jag loggade bara in där en gang!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Borttagen
2008-08-18 15:07
vad hände med snö på vintern?
vad hände med sol på sommaren?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Konstigt P38
Producent
2008-08-18 17:41
vad hände med alla bra serier på nickelodeon och disney channel?
miketheman P42
Groupie
2008-08-18 19:28
Vad hände med alla bra barnprogram, tex Pippi Pelikan och Saltkråkan?
Vad hände med alla bra reklamer om frukostflingor?
Vad hände med spelkänslan i tv- och datorspelen?
Vad hände med bostadspriserna i Stockholm?
Vad hände med alla hockeybilder som folk hade i pärmar och skulle sälja för flera miljoner om ett par år?
(,_____(ò_Ó)____,) this big
lhabia
2008-08-18 19:32
Spelkänslan flytta till Nintendo.
Hockeykorten har de som VET redan sålt för flera tusen. Min polares farsa var grym på allt sånt där.
•pave paradise•
Azziz F39
2008-08-18 20:47
Vad hände med TQ?
boogey P42
2008-08-18 22:23
Varför ignorerar pimpslap mig, och vad hände med vår dejt?
"jag har fin hår. som en waterfall."
miketheman P42
Groupie
2008-08-19 00:45
lhabia: Tusen är inte miljoner, det frågade jag ju inte efter.
De nya spelen från Nintendo är väl knappast något att hänga i julgranen jämfört med de gamla goda.
Nä jag har då inte fått svar på mina frågor, fast det kanske inte va meningen med tråden när allt kommer omkring :)
lhabia
2008-08-19 00:47
Verkar mer som att du inte verkar vilja ha svar, eller gillar inte svaren du får :)
•pave paradise•
boogey P42
2008-08-19 00:54
lhabia:
Besvara nu min fråga och styr! Hon är en viktig del i min planerade catfight om mig i stockholm!
lhabia
2008-08-19 00:57
boogey:
Haha...tror att pimpslap dragit iväg till Malmö och Göteborg, eller i vice versa ordning. Så det är nog därför du inte fått din dejt.
•pave paradise•
miketheman P42
Groupie
2008-08-19 01:00
lhabia: Det där går mer eller mindre hand i hand. Det va inte bättre för, det är bara lite sämre nu :)
boogey P42
2008-08-19 01:02
lhabia:
Fan då, hon kunde ju ha väntat tills jag flyttat till Göteborg! Men då blir det iofs ingen catfight...
Hmm, snart förlorar hon på walkover, tänk vad ledsen hon kommer bli!
Blondskutt F39
2008-08-19 06:45
vad hände med att spela med kulor i sandlådan?
puss
Z
Skivsamlare
2008-08-19 08:54
Vroksjab: Angående fiskehattarna, dom används nu som en del av arvikas civilpolisers "jag ser ungdomlig ut"-uniform. Jag och en komips blev utfrågade angående våra drogvanor av två bistra män i fiskehattar och nittiotalskängor under festivalen där. Jag tycker överlag att fiskehattar är ganska småstadscivilsnut nuförtiden.
boogey P42
2008-08-19 09:38
Blondskutt:
Vad hände med att spela kula överhuvudtaget? Men du har rätt, det var något speciellt med att spela i sandlåda, för att inte tala om att spela i sandlåda med tillhöra rutschkana!
Borttagen
2008-08-19 09:49
vad hände med
boogeys
känsla för gränser?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
boogey P42
2008-08-19 10:02
Äntligen en fråga som är värd ett svar!
Svar: Den har aldrig funnits, till följd av aspergers-liknande drag som dessutom vuxit sig starkare eftersom jag hängt med folk som är lite likadana.
pimpslap F41
2008-08-19 11:16
boogey
, din bild utav catfighten samt date'n vart högst imaginär & bara en del utav Matrix. Poppa nu båda pillerna & följ med den vita kaninen ner i hålet.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
boogey P42
2008-08-19 11:19
pimpslap:
Du vet att jag kommer gå segrande ur striden, så det är bara att sluta spela svårflörtad. Vi har dessutom redan en överenskommelse från en annan tråd! :P
Zoned F38
2008-08-19 12:07
fyra F25
helt rätt! knäppt att en sån grej fastnat...
One chapter a day
Borttagen
2008-08-19 12:39
boogey
jag vill inte göra dig besviken, men jag och pimpslap hade väldigt kul med bl a handfängsel igår. (true story). just sayin'...
FAGER P37
2008-08-19 13:59
Den stora frågan är ju vad som hände med Magnum cone/almond cone ???
va?
Slap a bitch, allways
Tillbaka till forumet
««
«
2
3
4
5
6
»
»»