vidar: Lilleman släppte precis ett nytt album gratis, kolla hans hemsida!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
man får ändå reda på en del grejjer via tråden :)
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Pimpslap. oj! De har jag missat:P Det får jag drahem o lyssna på Men vad hände med han innan det då?
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
vidar: Jag vet shi, orkade inte läsa igenom tusen rader blatteskånska, men kolla
här !
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Varför har inte AIK vunnit ett sm guld på 10 år?
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Girig ledning, dålig inställning och giriga spelare de första fem åren. Superettan, otur, Fröjdfeldt och egoism de resterande fem.
•pave paradise•
pimpslap. ah man tackar.: )Då har jag fått en fråga besvarad
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
vidar: Yey! Hoppas du sover som ett barn inatt, när Den Stora Lilleman-Frågan är ute ur systemet :)
vad hände med vanilla coke? och vad fan hände med tip-top?!!! visst den är tillbaka nu men vilken skandal att gb drog in den i över 10 år!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Svaret för Vanilla Coke finns i tråden :)
•pave paradise•
lhabia X1 tack tack, men svaret gör inte att vanilla coke dyker upp i min närbutik igen:(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hm...sant. Men...det är ju på väg tillbaks, om jag uppfattat det rätt.
•pave paradise•
Vanilla Coke, Cherry Coke, Dr. Pepper och Root Beer finns att köpa på ICA Maxi Nacka! Fila finns i England, har ett par vita sneakers här hemma som jag köpte i vintras..
lhabia X1 ojojoj det vattnas redan i munnen!
vart tog shio vägen?
vafan.. skit i de du!
shio va fräsh
fan hände me norsk black metal?!
Haha, vad hände med monsterläsken? "Förbjuden för vuxna" hahaha. Den va dope.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Ja vad fan hände med Shio. fett god var den.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
vad hände med jurassic parkchipsen? sjukt goda
SKU - SKU - SKULASON!
yazer ååhååh, är det sant? JIPPIIEE! då ska jag åka dit och handla läsk direkt när jag får pengar.. jag längtar redan! Vad hände med blandbanden? jag vet att cdn kom, men vafan!! och vad hände med bra bergspängare, tex boombox?! dom som finns nu ramlar ju i sär bara man kollar åt dess håll och har skitkefft ljud. : (
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Blandbanden var ju härliga men när det drogs över till CD skulle man helt plötsligt snacka om fildelning...jävla dubbelmoral... Boomboxen har förvandlats till iPod-högtalare!
•pave paradise•
Vad hände med rapparen big lurch ( haha ironi )
lhabia men, jag vill inte ha ipod-högtalare, jag vill ha boombox! : / eller en walkman. haha,.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
De stora från JVC finns ju kvar...
•pave paradise•
snackar du med mig lhabia? för isf ska jag köpa en och fixa en jävla massa blandband!
vad hände med the one butiken vid kungsan? vad hände med alla medlemmarna i the band, p-diddys dokusåpa..
vad hände med magnum double? ELLER HUR!?!?!?! VARFAN ÄR DEN ENTLIGEN!? letat överallt förfan
vad hände med TRL på Mtv ?
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Finns fortfarande, bara att de skippat att visa det via MTV Sverige.
•pave paradise•
Vad hände med Walker Texas Ranger? Går inte att hitta bättre natt tv. Och Kvinnofängelset?
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Vadå hände med fila? Köpa fila skor på www.poppalarge.se Fila still going strong....
Crime Pays, ask the Rothschilds!
dirty dave thnx 4 the tip ! men satan va litet utbud dom hade på hemsidan! "poppalarge.se"
Vad hände med Virgin?
Virre och Rocker . Svettet dök ju upp här för några dagar sen. I en tråd om svett.
Göteborg på låtsas.
meh de va ju inte riktiga svettet...eller? nä... va hände med lidingöbilder.com? jag tror till och med jag minns lösenordet. nördvarning
One chapter a day
Hahahaha @ Zoned!
•pave paradise•
Zoned . Hahah, kanske inte.. Jag minns bara bilden. :)
Göteborg på låtsas.
Vart tog Solero Smoover eller vad den hette? den vart ju sket go!
DEN VIKTIGASTE VAD HÄNDE MED (NÅGONSIN!) Den där glassen som såg ut som en TACO! . Den hade choklad någon ,form av "våffla", vaniljglass och kolasås!
Dags att ta in folk på min "kompislista" igen så bara att lägga till mig. (förutsatt att vi snackat då).
TRL visas fortfarande på MTV såg det senast förra veckan. Osäker vilken dag dock, kolla på mtv.se
monkeywriter Åh den minns jag! Vafan hette den? Älskade den såå god!
Winner Taco hette den!
Vad hände med Bahamen? Vad hände med Moderaternas vallöften? Vad hände med AIK i andra halvlek mott KFF senast? Vad hände med Rajalakso? Vad hände med cannabisförsäljningen i min ort? Vad hände med Wu-Tang?
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Asså magnum double ser jag i varenda affär? är den borta för er? :S frågan är ju som sagt: VART FAN TOG SHIO VÄGEN, DEN VA FREEESH SOM IN I HELV
Rapsodisk: AIK blev AIK i andra halvlek. Rajalakso slutade spela som en vanlig kille och började bete sig som en stjärna.
•pave paradise•
Tsiknes När jag tar över världen skall jag sätta den glassen i produktion och förslava alla människor som inte gillade den. Du kan få hur mycket glass du vill. Sen kan vi gifta oss (om vi bortser från åldersskillnaden som ligger på 7 år) och göra Taco barn, efter det rider vi till regnbågens slut och hittar krukan med taco glassar. Förlåt! Jag är helt borta men tack för att du kom på vad den hette! Jag har legat sömnlös X-antal nätter och grubblat på det.
Dags att ta in folk på min "kompislista" igen så bara att lägga till mig. (förutsatt att vi snackat då).
Vad hände med Power Rangers? Vad hände med 33cl-läsken som kostade 4 kr? Vad hände med alla bra barnprogram? Vad FAN hände med mitt kärleksliv?
Power rangers går på jetix! 33cl läsken finns på ica ekängen. Alla bra barnprogram visas i repris efter repris på ettan och ditt kärleksliv förlorade du när du satt och remenisade om gamla barnprogram då du samtidigt försummade din flickvän. 10-4, over.(Im cool)
Yo, du hade mig där monkey, men har du sett dagens barnprogram!? Vafan är det för skit..