Man kan köpa Vanilla Coke vid Fridhelmsplan.. även Cherry coke :P
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Ja vadfan hände med Svettet???
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Kreativ: Banana Joe var den bästa glassen som fanns! Den enda glassen som är värd att fråga efter.
Redline!
vart tog wimans på ztv vägen? vart tog ztv vägen finns d kvar?
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
pointdexter: ZTV finns kvar. Det försvann ett tag men återuppstod för ett tag sedan. Wimans vettefan vart det tog vägen, men programledaren (Wiman?) bor i närheten av mig. Brukar se honom i tid och otid vid centrum.
Redline!
ayatolla: Ahaaa....såna använde aldrig jag. :S
•pave paradise•
Det är i såna här trådar man märker åldersskillnaden på whoas medlemmar. ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
How d'you figure? Att jag inte känner till rails hänger enbart ihop med att jag aldrig använde skateboards som hade såna.
•pave paradise•
lhabia Var det ett svar på mitt inlägg? För jag syftade inte på dig. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Japp, och jag vet men kände för att förklara ändå, och undrar hur du resonerar? Alltså...ja. :D
•pave paradise•
Vad hände med Joel(-bitar)? Hörde att han dött under en inspelning (lol) men är det verkligen sant eller bara en urban myt?
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
märkligt med FILA alltså, ett tag i min uppväxt var ju FILA the shit, måste vart ungefär i krokarna runt "adidas-knappar-på-sidorna"-byxorna? i övrigt undrar jag varför man inte längre har riktiga tvprogram som på rymmen eller position x. reality-tv när den är som bäst! :D
FILA har gett sig in på helt andra marknader och gör typ racing- och tenniskor. Lite då och då springer jag på ett par FILA som är feta dock och köper direkt. Fila är det bästa skomärket! Lil Scrappy och Lil John har en låt som heter F.I.L.A. (Forever I love Atlanta).
Redline!
Jag följer hellre Beastie Boys råd: jag rockar Adidas, INTE fila ;) Eller ja, det var deras råd innan de totalvände...
•pave paradise•
Joelbitar-Joel är död, han dog av ett medfött hjärtfel som tydligen många med downs har. Dock inte under en inspelning.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Vira blåtiraläsken ...vart tog den vägen?
daviden: Slutade tillverkas, vart det inte jidder om att den innehöll för konstiga ämnen eller sådär ett tag? De som gav den dess blåa färg... Hugo-läsken däremot! Vad hände med den?
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Haha, Adidasbyxorna måste vara det sämsta som funnits! Knapparna släppte alltid, och tillslut var dom så slitna så att det knappt gick att ens knäppa dom! Haha, vad hände med No Fear? Kommer ihåg när man gled runt i en stor silvrig No Fear-t-shirt och silvriga stora Wu-Tang-jeans. Fyfan vad fult! Och det värsta är att folk i min ålder fortfarande bär det!
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
pimpslap Vira Blåtira finns visst kvar! Köpte faktiskt en flaska förra veckan!
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
KungenKrook: Wikipediade den nu & det står att den slutade säljas '99, måste vart en fin årgång du fick tag på ;)
Vira Blåtira , läskedryck tillverkad och marknadsförd av bryggeriet Falcon under 1980-talet. Drycken hade blå färg och smakade skumbanan. Den lanserades 1984 och var vädigt populär. 1986 var den sveriges sjätte mest sålda läsk, men 1988 slutade den säljas. Den återlanserades 1997 utan större framgång och slutade åter säljas två år senare
KungenKrook P19: No Fear finns fortfarande kvar tyvärr, främst
här
Problemet med No Fear var framför allt att folk som INTE höll på med cross etc började använda kläderna.
•pave paradise•
lhabia: Jag tror inte No Fear såg det som ett problem.
Redline!
Och jag tror inte att jag sa att FÖRETAGET såg det som ett problem heller, utan syftade mer på det __virre__ förmodligen syftade på.
•pave paradise•
Det var ju bara småkickers som hade såna där adidasbyxor med knappar på sidorna, det vet ju alla. :)
Vad hände med de björnar som tidigare skyfflade upp kalaspuffar på ett tåg? Blev de tillfångatagna av Honey Monster och fängslade och bortglömda i en källare?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
vad hände med den glassen som det var massa olika figurer i en påse? typ fötter och sånt. skit god
lhabia: Har du konstant mens eller är du bara sån som person? Alltså en sån som alltid ser allting som personliga påhopp eller antaganden om vad du sagt eller om din person. Jag har väl aldrig sagt att du sa att företaget såg det som ett problem.
Redline!
Jag är en som inte har tålamod för folk som inte klarar av att läsa mellan raderna. Det är väldigt extremt löjligt uppenbart att ett företag inte har något emot att deras produkter säljer som fan, det fattar alla.
•pave paradise•
lhabia: Haha, du kan inte vara på riktigt va? Du blir lack över en sak men när den inte duger hittar du på en ny? Det enda jag försökte göra var att skoja till det lite med mitt första inlägg genom att peka på någon som inte tyckte det var knas, alltså företaget. Det kanske inte är top notch humor, men med din hjälp utvecklades det till en helt annan nivå. Softa ner lite, alla är inte ute efter dig så fort de skriver ditt namn framför inlägget.
Redline!
Jag tror inte att någon är "ute efter mig" och bryr mig inte särskilt mycket om någon är det heller. Känns rätt löjligt att påpeka något så uppenbart som ekonomisk framgång, även om det är som skämt. Läser du, vilket du inte gjorde heller sist vi diskuterade någonting, så fattar du att det jag blev "lack" över inte är två skilda saker. Kanske är mitt fel som förväntar mig en intelligentare nivå på humorn här inne.
•pave paradise•
lhabia: Eftersom du konstant tolkar mina inlägg som personliga angrepp mot dig så får det mig att tro att du tror att nån är ute efter dig. Jag läste allt du skrev typ 10 ggr sist och jag läste det du skrev här inne minst ett par ggr just för att inte missuppfatta nånting. Sist blev du "lack" över nånting som inte fanns och även den här gången. Och avslutningen med den ständige piken som alltid måste finnas med. Aja, fuck it. Vad hände med hypen som västkusten fick upp på 90-talet?
Redline!
offtopic;Vad hände med de björnar som tidigare skyfflade upp kalaspuffar på ett tåg? Blev de tillfångatagna av Honey Monster och fängslade och bortglömda i en källare? haha, sällan har jag skrattat så mycket åt något på whoa. ontopic; vad hände med alla mobilskal till nokia 3310? vad hände med thomas rusiak? vad hände med rena rama rolf? vad hände med pogs? vad hände med fronda?
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
"Ok". Hypen dog med TuPac. Voila.
•pave paradise•
Ok, jag omformulerar mig: Hur kommer det sig att hypen på västkusten dog ut helt medan t.ex. NY har haft återkommande hypear hela tiden.
Redline!
Personligen skulle jag säga, baserat på vilka som hängde kring B.I.G. respektive Tupac på den tiden, att västkusten är mer lyckad och bättre musikaliskt än östkusten. Jag menar...Dre vs. Diddy...pff.. Nån som kan hiphop får gräva djupare.
•pave paradise•
lhabia: Alla från västkusten har sedan milleniumskiftet gnällt över hur lite radioplay etc deras skit får. Och nu pratar jag inte om Snoop och Dre utan västkustmusiken som en genre inom hiphop. Klart att det kommer några från varje ställe som får stjärnstatus.
Redline!
Åh. Eller den där skitäckliga läsken med Familjen Flinta medlemmar?
Skivsamlare
2008-08-04 14:59
Vad hände med det bra vädret?
Det blev höst.
•pave paradise•
Var tog shrek-glassen vägen? Gummiglassen alltså, haha, förjävla god :) Vira blåtira tillverkas fortfarande, dock med namnet B ira blåtira, finns på pizzerian här i götene :)
typ, eller?
Limpan är hemma hos mig!!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Angående thomas rusiak Så kör ju han numera med mange schmidt , dyker upp på hans skiva och på spelningar som "hypeman" nästan
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Vad hände med... - Buffaloskor? - Ayo? - Truckerkeps?
:.:: ::..: ::.::..: ..: ::. :..:: Denna rad är skriven med blindskrift
ayo jobbade/jobbar på lugna gatan.
stigili dang dang didan
Varför splittrades Goldmine ;( (& nej tack lhabia , jag vill inte ha ett av dina wikipediade svar, tack på förhand)
Vad hände igentligen med lilleman?Vad hände med den glassen "bananasplit" ? Vad hände med 90talet?
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
Ajfan...där fick du mig...ingen kan ju veta dessa saker utan att kolla upp det, attans! Ayo bor kvar i Kista har jag för mig och lever ett fint Svensson-liv. Det gjorde han iaf när jag bodde där något år sen.
•pave paradise•