Moderator
2008-06-13 14:15
Kepish Du fyller tre dagar ifrån mig :o881122
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
doggson: en dag ifrån ;Q
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
rätt p2 -min lillebror är din tvilling (: 29 april 1992
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Producent
2008-06-13 15:02
squirtle ett år efter en polare :p
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
921113
Beat the odds like an abusive freak show owner
Stinis är min:D 881005
Anima Sola
890310
http://indiejames.blogg.se
Camillannn Får jag chans på dig för det ?
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
nästan incest
One chapter a day
850921 Shorty är närmast hittills, så vi kanske inte är tvillingar, men syskon i.a.f :P
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
881215.. Ja tror att ja e den ända i världen som har födelsedag då. :( Har aldrig mödt nån som fyller år då. :( Jag vill faktiskt också ha en tvilling..
prefix for death.
verkjar finnas en del 89:or så det borde ju finnas någon som har samma som mig 890912 !
Qnivqast - Lillsyrran är tvilling med dig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
861130 - anyone?
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
850105 DejaVu P23 va bra nära. Men icke!
ForZA: Hehe, nice :-)
Beat the odds like an abusive freak show owner
mollow vi är födda samma datum men jag är sex år äldre än dig, 25 maj represeeent
920802
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Försöker igen. 880426 people? Jag villockså ha en tvilling! Btw, jag skapade min andra whoa.nu användare på min födelsedag för typ 2-3 år sen. Ganska coolt ju? De va lite onödig info bara. En lista på födelsedatum som tillhör dem som inte har hittat sin tvilling borde göras snart, så inte folk postar sitt födelsedatum 2-3 gånger. Jag kan ta på mig den uppgiften imrogon om ingen annan orkar. Jag har nog ingetbättre förmig på bakfyllan imorogon innan kl. 18.00 i alla fall.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
860703
''If life was prison, music would be the yardtime''-Gift of Gab
910103
I'll see you in another life, brotha!
GhostfaceKillah Nice, hälsa honom!
Närmast hittills är elculo, 20 dagar ifrån. Upprepning910123
87 01 25 Som-Om P21 TVILLING!! =) vart är du född ?
Undrar hur man skulle reagera om man hittade en "tvilling", sen visade det sig att man bara var schizofren...
Graffare
2008-06-14 02:47
Squirtle F60 Vi har nästan lika (881102)
Jag är tvilling med naptime :D
GhostfaceKillah mjaaa det vet jag inte. om du skulle varit min tvilling skulle det varit coolare! moaha
880923 Var någon som fyllder år en dag före eller efter-
Shoe- P18 890905, nära
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy." - Alessandro Nesta
Shit inte alls många som ens fyller år i Juli :S Aja upprepar, 890714
^ Smart sagt.
Jag har ingen whoatvilling :(
Poker_face P18 Du är tvilling med en utav mina bästa polare :)
860919
Volym Entertainment <br>
hansomknarkar P19 Det räcker inte! Vill ha en tvilling på whoa :(
^ Smart sagt.
900119
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
871216 ingen??
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
4e gången...... Snart ger jag upp 870604
2GC - 2 Gram Cannabis 2MA - 2 Much Alcohol
asexuell_hundvalp min syrra är född samma år o samma dag =)
krossad du o jag kan ju vara twins lite sådär på låssas! hihi
850609
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
det är fan lättare att få rätt bollar på keno
work some magic
mens_ P66 4 dagar ifrån, 920710
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."