Yun_DI P18 nah jag känner inte han så bra, men jag känner hans syster och hon fyller också år samma dag som oss :) hahaha Hahah, its a small world =)
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Ingen hittills, vägrar dock skriva mitt person#, hoho :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-06-17 00:31
Det som vore riktigt läskigt vore ju om nån hade sista 4 också ;)
900614 yo!
Vi är överallt!
900601
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
meh The_Donut det är ju omöjligt :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-06-17 01:54
920727
ARGH..... Jag är skit desperat Hahahaha
2GC - 2 Gram Cannabis 2MA - 2 Much Alcohol
j-whoa Haha nej, det är förståeligt. Annars hade jag väl kanske mest tagit det lugnt, firar inte sådant. Kommer dock smälla till rejält att fira 25årsdagen.
What I said, yo!
Nobody?? 881215.. åhh
prefix for death.
Hangaround
2008-06-17 12:02
artistic P22 Haha coolt! :)
Skivsamlare
2008-06-17 12:11
Ni som har hittat era tvillingar får väl skriva längd/vikt/penisstorlek/bh-size osv, så vi verkligen vet!!! även ort där ni föddes ;) hahaha
be the change
881110 halå?
"life's a garden, dig it."
jag gick i en klass med en tjej som hade exakt samma siffror som mig. hon var född en månad senare exakt. och sen hade vi samma fyra sista förutom att vi bytat plats på 4 och 3 som vi även bytat plats med i månader då. så jävla häftigt. förstår nån vad jag menar?
"som hade exakt samma siffror som mig" "hon var född en månad senare exakt" Missbruka inte ordet exakt.. Hon hade ju inte EXAKT samma siffror.. Hahah..
be the change
en snubbe som gick i min klass hade samma sista siffror som mig, de va rätt fett endå..
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
880627 Fan grattis Jocke nu får du köpa folle!
DIF!
Moderator
2008-06-17 18:14
JackVegas- Siffrorna kan ju vara samma ändå. Tex. 801020 och 800201. Exakt samma siffror men i olika följd.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Squirtle F60 Eftersom utanatttveka hade 880319 En månad senare 880419 Då är det ju inte samma siffror i vilket fall duu..
be the change
jackvegas JO. men tänker itne skriva ut våra fyra sista. exempel jag: 8803 19 - 4XX4 hon: 8804 19 - 4XX3 hajjar du?
men herregud :P då har ju jag EXAKT samma siffror som ett helt gäng idioter ;)
be the change
ja men det coola med det hela var att vi hamnade i samma klass. klart det finns massa sånt. men svårt att hitta nån i din klass som har i princip bara bytt plats på två siffror..
Japp.. Måste vart vårat iq, jag har 100 och han hade 0,01
be the change
860831 de e min speciella dag, snart e man gammal
870306
http://www.myspace.com/loosecannonbv
850315 BEGRÄNSAD F23 gääh jag har trott att du varit min tvilling typ varje gång du skrivit.. men men en ynka siffra och två månader fel :)
Gerdaman
Jag och Cherry är ju jävligt nära! 4 dagar som skiljer åt! jag är nog nöjd så!
Loosecannon tre dagar efter bara good work ;)
Fucks your life up crew Tjabo!
bob P19 Tackar tackar, ja det är jävligt praktiskt ;)
Vi är överallt!
Producent
2008-06-18 17:09
830411
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
920218
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
920908 Det vill säga 8 September 1992
krullet och jag fyller samma dag, men skiljer 5 år dock:-)
830605
At the gates of Eternity...
Psycholess P27: vi fyller på samma dag! fast du är typ 9 år äldre än mig..
901107 wuh
Just because i stand over you don't mean you understand me
det här med medlem sen DAY ONE. fan snart kan vi kicka nostalgi trådar i graff forumet om internet crews från det gångna och liknade:P när va igentligen dag ett? och vilka mins svensk underjord?
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
8502** fan nästan inga kvar från dom årgångarna över än ser man...mycket 89-90
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
utav 400 inlägg så finns det ingen twin till mig. :( närmast är philazophee..
i'll make you disapear like gas in the air...
Ingen tvilling hittade jag :( And-R X3 va närmast bara att jag är född 890923 och inte 880923... men close
Leker live eller?
860821 in da house ya
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101