Mer bilder! Ni anar inte vilket runkmaterial det är!
http://www.earforcefm.blogspot.com
mina
CD skivor (lyssnar nog bara på en tredje del av all skit)
min lilla
vinyl back med mina ögonstenar och arvegods.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Den här tråden ger begreppet "porrsurfa" en helt ny innebörd
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2008-04-27 18:03
Fuuuuuck, precis dragit hemifrån men ska försöka styra bilder. Ernst är äcklig med sin skivsamling, själv har man bara ynka 500nånting men bild ska styras! Främst svensk hiphop, vinyl/tapes/cds.
Yes! In Concert — For the love of music
bojjan: trevligt med riktigt namn där :) hooka mig med lite Boiling Pandas släpp :) men min samling är inte den största på whoa, i gamla trådar var det folk som hade mycket med än mig (upp imot 2-3000 skivor), dessa människor vill jag se bilder ifrån. det är ju skalmligt om min samling blir den största i tråden, så imponerande är den inte.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
här är min älskling, på
bild och i
textformat ...
bara mina hiphopskivor dock, har kanske ytterligare 150 cds med diversemusik och ett par backar vinyl som jag köpt eller fått i hela partier med blandad musik.
Gött att se lite samlingar! Man får hopp inför framtiden när man ser detta :) Inga fler?
vinyl har dock kvar endel hemma hos föräldrarna...
här spelas de sen har jag en Benno (tror jag det är) hylla full med cds också men den orkar jag inte fota..
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
slowmo är det inte den blå beatles samlingsskivan som du spelar där? på omslaget står dom på en balkong, finns en röd och en blå? om ja inte e ute o cyklar, måste springa o kolla
får ta o fota imorn
http://soundsof051.com/
Åkersberga: du är inte ute och cyklar, det är just den skivan det är.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Lite hiphop finns det med också ioförsig
Skivsamlare
2008-04-29 19:42
hans och ASUL hade sexiga samlingar indeed. Ernst, haha! Givetvis.. Ja, finns givetvis de med de där gigantiska men de ska innehålla bra musik dessutom och det gör onekligen din samling.
Yes! In Concert — For the love of music
bojjan: tack tack
min skivsamling fast med alla mina skivor denna gång:
Vinyl + digipack-CD:
CD + tape + DVD + pappfodral-CD (de som står nere till vänster):
Seriöst: Taken by trees?! Där sjönk du i aktning :P 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Mabande: haha, nu skall du inte vara sådan. taken by trees är fina grejer
Fet tråd, har inte många cd skivor och har kanske ett 20tal vinyl så det är inget att visa hehe
Kom igen nu, fler bilder! Själv började jag köpa vinyl för några månader sedan så jag har bara omkring 50 stycken, alltså inget att se.. men, UPP!
Har inget att visa :/ Kanske ett 30 tal CD:s och lite Vinyler... Men så är jag bara 16 år och började precis "fördjupa" mig i musiken :)
Man blev fan peppad att börja samla nu iallaf, ord på fredrickson :)
Fick hem 15 plattor i fredags, frågan är om det är värt en ny bild hahah!
alla ni som tycker ni har för lite, langa bild ändå. alltid kul attse mindre samlingar med. ASUL: ta bild på de 15 och lägg in. har också fått lite nytt sen mina senaste bilder,, kanske lägger in bild på allt nytt på måndag om jag orkar
http://www.myspace.com/loosecannonbv
man e ju med intresserad av hur folk har organiserat det, så lägg upp hur mkt ni än har..
tycker det är underbart med folks om köper skivor i dag, mina vänner skrattar åt mig när ja köper skivor men dom fattar inte grejjen...vi snackar "skivhäftet" osv, ah ni fattar grejjen
Samling Loosecannon style:
Åkersberga X1 :
precis samma för mig. de (mina vänner) fattar inte att det är kul att läsa vem som producerat, vad som är samplat, tacklistan m.m. och att det är kul att faktisgt äga skivan i fråga.
...runt 35 backar containerplattor typ.
Konvolut is teh shit! :) Har en lista på ett hundratal skivor jag ska köpa när jag får pengar till det, nu inhandlas bara det nödvändigaste och det går ju knappt att överleva på : / 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Imorgon inhandlas Either/Or på vinyl. Åh vad jag längtat efter den här dagen, sinnessjukt mycket...
•pave paradise•
Okej då, efter mycket tjat så kommer en liten, men naggande god, samling upp :)
CD:na på högervinkeln är tjejens (och bortse från de 20 längst upp till vänster som är hennes utbrända plattor som hon insisterar på att ha framme)
Ska langa över vinylerna i två träbackar till, men eftersom de är jäkligt smutsiga just nu så får det vänta :)
10-4, over...
De som skymtar i fönstersmygen är data-CD förresten :) 10-4, over...
Mabande: tjat lönar sig ALLTID :) men din bild syns inte
funkad einte för mig. fin samling. Otis Redding ser jag där, inte illa det inte
fan vad alla har sina vinyler i backar, själv har man massa backar som bara står och skräpar här hemma
Det märks lite vilka som har pojkrumsinredning och vilka som har fallit i "växa upp och se prydlig ut"-fällan :P 10-4, over...
Lev drömmen medan du kan, snart har du en flickvän på halsen som vill flytta ihop och tvingar dig att "sortera" grejerna : / 10-4, over...
Mabande: ja klaga på att du har tjej du :P
Ja, man ska aldrig vara nöjd - hur bra man än har det ;) 10-4, over...
Oooh! Sånger av Vysotskij! Utan tvekan den skivan som snurrat mest hos mig senaste månaden. Men på cd tyvärr, skulle inte säga nej till ett ex av vinylen.
Gött! DjDoggy! Har du ingen vinyl eller saknas det på bild?
jag är ju så nördig och elitisk när det kommer till min egen samling att alla skivor inte får vara med.. bara det "väsentliga". och då har jag ungefär 150 cd (givetvis räknas INTE brända skivor).. sen har jag ett relativt stort gäng skivor som skräpar nånstans och kanske 20 vinyl.. väldigt liten samling men jag hade ett långt uppehåll i skivköpandet.. kom igång på riktigt för kanske ett år sen när man börjat få en ekonomi som man åtminstone kan överleva på.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
fredrickson - Jag sänker inte sälja den, men hur mycket skulle du betala? ;) 10-4, over...