Meh.. KFC är ju hur nice som helst.. men som sagt. Taco Bell skulle göra succé.. dessutom skulle filmmakarna slippa censurera namnet med Pizza Hut exempelvis. *Demolition Man*
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
kommer ihåg när jag käkade potatismos med kykling i kuala lumpur, efter 5 månader på resande fot utan en enda potatis.. mos kykling och brunsås.. mm... shit var helt galet.. anledningen är som sagt hällso regler, Sverige har ju hårda regler för att motverka sarmonella. Mc donnalds kykling är väll typ vatten med kyckling smak som de väll officielt inte låter ligga utan friterar när man ber om det...
checkcheck: T-ink.se & art4food.org
Ofta att de har KFC på Island? Eller? :S
Intressepenisen hårdnar!
JODÅ! Det har de såklart, att ett litet vikingafolk i Nordatlanten har KFC men inte Sverige som aldrig varit sen på att köra ctrl-c > ctrl-v med amerikansk kultur.
Intressepenisen hårdnar!
Producent
2009-11-21 13:04
På Island har vi 7 st
KFC restauranger som går bra i lågkonjukturen dessutom ;)
Konstigt att ett land med 350 000+ invånare har hela 7 KFC, men avlånga Sverige med sina 9 miljoner inte har ett enda ;)
Självklart finns det en marknad här
Kan även konstatera att vi har Dominos Pizza och hela 2 st Taco Bell ...
Jag skrattar ibland på hur långt Sverige är efter...
Since 1984 @realgizlee // twitter
Producent
2009-11-21 13:05
Sorry för uppning, men va ba tvungen...
beställ friterad kyckling på en bra kinaresturang, mm as gott
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Det finns väl friterad kyckling på de flesta snabbmatshaken? Eller är ni bara ute efter att leva i låtsasamerika?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sluta grina o köp en fritös. är man inte dum i huvudet så får man godare mat då.
Det va bättre förr, svenskunderjord!
Jag skrattar ibland på hur långt Sverige är efter... jag skrattar ibland åt hur bristen på vissa äckliga amerikanska snabbmatskedjor gör att folk anser att andra länder är efter...
Mabuhay!
Det finns i göteborg, i nordstan... Om dom inte bommat igen nyligen dvs.
Daddy-dan:
jag skrattar ibland åt hur bristen på vissa äckliga amerikanska snabbmatskedjor gör att folk anser att andra länder är efter... Tyvärr lär vi dessutom ha sjukt mkt mer äcklig amerikansk snabbmat i Sverige än på Island.
Jag skrattar personligen ibland åt nationalister med mindervärdeskomplex...
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Graffare
2009-11-21 21:20
Ät INTE på KFC i köpenhamn, jag jobbade jämte KFC och det är det snuskigaste ställe jag någonsin sett. Vi delade soprum och det fanns alltid råttor som sprang in till KFC's matlager genom en spricka i muren. Alla i Köpenhamn vet att KFC på rådhuspladsen är värsta snusket. Hade en bekant som var islänning vars pappa var bekant med snubben som hade KFC i Danmark (också islänning) och han berättade att de bryter mot många regler inom hygienen.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Graffare
2009-11-21 21:25
På Island har vi 7 st KFC restauranger som går bra i lågkonjukturen dessutom ;) Konstigt att ett land med 350 000+ invånare har hela 7 KFC, men avlånga Sverige med sina 9 miljoner inte har ett enda ;) Självklart finns det en marknad här Kan även konstatera att vi har Dominos Pizza och hela 2 st Taco Bell ... Jag skrattar ibland på hur långt Sverige är efter... Det finns väl ännu en KFC variant på island? Southern fried chicken?
Länk till http://www.southern-fried-chicken.com/
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Moderator
2009-11-22 01:46
Haha hur går det för stället på Nordstan egentligen, någon som varit där? Gick förbi där förra veckan. Annars har jag tröttnat på skräpmat, vet inte varför, var alltid donken och sånt förut.. :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Jag skrattar personligen ibland åt nationalister med mindervärdeskomplex... Jag skrattar åt att en tråd om kyckling har över 100 inlägg när det finns trådar i politikforumet om t.ex. iWatch, integration och folkfronten som har under tjugo inlägg.
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
FarmorBerit: detta är Blandat-forumet, nååågot bredare än politikforumet kanske, fler folk som kanske vågar sig på en debatt om en snabbmatskedja som serverar friterad kyckling än samhällsfrågor där de flesta ändå anses vara för okunniga att ens yttra en suck om ämnet och sedan snabbt mobbas ut ur diskussionen.
Intressepenisen hårdnar!
Producent
2009-11-22 10:52
Nattugglan P27: Det stämmer, den skall ligga mittemot köpcentret Kringlan, fast den heter Sudurveri Fried Chicken.
Kan notera att Island har även KFC på bensinstationer.
Sen ang KFC i Köpenhamn, så äter jag aldrig på Rådhusplatsen, det blir på Fields numera, inte lika trångt där heller...
En del gillar snabbmat och en del inte, själv tycker jag att snabbmat är en treat, själv så äter man 2 snabmats måltider per månad, resten är hemlagat.
Tyvärr lär vi dessutom ha sjukt mkt mer äcklig amerikansk snabbmat i Sverige än på Island. Tror jag verkligen inte, vi har fler kedjor där ...
Även restauranger som TGI Fridays, Ruby Tuesday mfl...
"If you don't like chicken and watermelon, there is something wrong with you !"
Jag åkte iväg till
Halllunda för att äta på KFC kopian JEFC.
Fyfan vad det var värt det!!!!!!!!!!! Lika bra som originalet! Länk till http://jefc.se/
Baaah det är inte gott fan! det är samma sh*t som allt annat...jag är i australien just nu...skulle ta en cigge på parkeringen utanför KFC...ser en massa kartonger utanför deras bakdörr .. " KILL DATE" stod där på.. tappar lusten direkt.. Samma shit som MC D, Burgerking.-.u name it!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahaha kyckling haket i Hallunda Centrum, är ju värsta kopian någonsin hahaha det heter JEFC men kollar man på loggan ser det ut som att det står K.F.C Men fan om man är desperat så DUGER det stället, inte gott men de dämpar kyckling begäret.
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Det finns på island där det bara bor 320 000 invånare..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Tycker dom borde öppna KFC i sverige.. Det skadar ingen som INTE vill äta där:P
säkert någon som skrivit men det finns ju nfc i nordstan.