åååh fy fan vad soft om det skulle finnas. får bara vila min tunga på en KFC kyckling en gång per år :(
forever feels like home
Kan inte folk bara laga mat själva istället? Okej svårt utan fritös, men grilla!
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Toastare
2008-04-13 20:07
Rainman, men nu är det i Sverige. Här är hygienkraven mycket högre när det gäller kyckling. och i Sverige är man ju inte rädd för stämning som i det stämningsglada landet USA.
Jag skyller allt på Emma!
Jo det vore något. När jag var i London i somras åt jag en KFC wrapster, en tortilla fylld med allt det goda du kan tänka dig (kyckling, nachos, ost, slasa, sallad....). Den var tasty.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
anledningen till de i sverige e enligt rykten i liknande diskutioner du å din kompis hade så har jag hört att kycklingen va för genmanipulerad (lr nåt liknande) och inte fick säljas här. finns nån film där man får se galet stora kentucky gödda "kycklingar" som knappt kan gå för dom e så stora med bara kött å mer kött!!! jääävligt gott men fan inte bra för kropp å själ lr i största allmänhet ett djävla skitställe
whoa är inte en community, det är en livstil.
Toastare
2008-04-13 20:46
fast stakkarråli, de hade ju gjort kycklingen och alla grejs här i Sverige på svensk kyckling.. inte importerat t.ex nuggetsen (nuggetarna?)
Jag skyller allt på Emma!
d-beck P20 : aa, men vadådå.. får väl ändå pröjsa 200 kr för att åka dit OCH tillbaka, men ändå.. hade dom exempel öppnat KFC i malmö betalar jag inte mer än 9 kr för bussen?... inte bara jag, utan så många andra...
och till dom som säger att hygienkraven stoppar det osv... vf stoppar dom då inte burger king´s KING WINGS ?:S.. har ju sett hur dom gör.. dom Friterar/grillar dom whatever... låter dom stå hela dagen och när någon beställer så tar dom ut klubborna ur sånna där "fack" och värmer dom i 2 minuter:S WOOOOW Hygieniskt...
www.myspace.com/bigsir1 www.myspace.com/rapsyndrome
Ge mig bara tim hortons och starbucks:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har vi inte nog med snabbmatsställen redan, pracka på ungarna mer friterat så kommer dom få hjärtattacker innan dom är fyllda femton.
Så nyttiga vi i sverige är..:S.
jag tycker vi borde ha ufc i sverige! (umeås friterade kyckling)
hejhej
usch, jag hoppas skiten aldrig kommer hit. dom kan få tillbaka mcdonalds också.
Men nej, inte mer skräpmat! Fast fan vad gott med friterad kyckling.. mmm. sluta prata om sånt, jag blir sugen fan :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
paaandy X0
du kan få min pizza som jag köpte idag. ångrar mig så jävla mycket. den står här på bordet. eller ligger kanske den gör. köpte den bara för att jag inte var kapabel att laga mat i mitt tillstånd.
Sjukt äckligt, dessutom kommer djuren från vidriga förhållanden.
cist P22 hahah ge inte bort den där pizzan, du kommer ångra dig imorrn! Alltid så med mat :P fast ser att du bor i sthlm ..
det enda jag skulle ångra är pengarna som jag lagt ut för pizza helvetet. men jag skulle lätt ha bytt den mot en fräschare rätt. gärna nåt med kyckling och lite sallad och skit. nu har jag dock tvingat i mig nästan hela.
cist P22 Men pizza är inte så farligt, värre med donken där dom använder samma olja hela dagarna. Du kunde gjort en egen sallad, tar typ 20 minuter att göra, och det är tillagningstiden för kycklingen som tar tid då.
käkade på KFC i amsterdam förra veckan, inte så jävla märkvärdigt som jag hade förväntat mig men munch är munch..
Fuck KFC, varför finns inte TACO BELL i Sverige, mmm *homerdreggel*
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
Muterade kycklingar och en sjuk köttindustri.. Klarar mig nog, tack. EW!
you can't scare me, i'm sticking to the union.
paaandy X0
nej jag försökte laga egen mat. jag öpnnade frysen och stirrade en stund, sen konstaterade jag att jag var oförmögen att göra nåt. otroligt bakis idag.
Käkade på KFC när jag var i London, fyfan vad underbart gott det är!!! En Boneless Box något, feeet låda med massa kycklingar!! GAHH!!! GE MIG !!!
Vad jag har fått höra som anledning till att inte KFC finns i sverige är för att företaget har någon produkt i sin mat som de vägrar berätta om. och i sverige så måste det finnas en fullständig innehållsförteckning som åtminstone konsumentverket är informerade om för att ett företag ska få lansera sina varor här. jag har ätit på KFC några gånger när jag varit utomlands och jag tycker det är sjukt gott! hoppas det kommer hit nån gång, de får gärna byta det mot mc donalds för min del. BK och KFC is the snabbmatsshit!
Idag är jag farlig
Survival of the fitest only the strong survive.
mohahaha! Så jävla mycket munchies med en fet bucket från KFC.
http://www.earforcefm.blogspot.com
att köpa en KFC-bucket ser ju enbart osmakligt ut.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
Att kycklingen är fär DYR tror jag inte en sekund på. Efterfrågan styr ju prissättning, om folk nu vill äta på kfc kan dom ta ut priser därefter.... om man inte har en kundkrets spelar det ju ingen roll om kycklingen e dyr eller billig, man kan ändå inte gå jämt ut. Snarare rör det väl som tidigare sagts om att hygienkraven är (tro det eller ej) väldigt höga i Sverige jämfört med resten av världen. Hörde för övrigt nått rykte på stan om att dom inte får lov att heta "Kentucky fried chicken" längre iom att det inte är tillräckligt med rent kycklingkött i produkterna och att dom därför nu bara heter kort och gott "KFC". vet inte om nån redan skrivit det, orkade inte läsa allt för noga
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.
KFC ÄR BÄST½!!!! KAn inte nån fixa så det öppnar i gbg, jag orkar inte...hahah:D nää men det är fett gott käkade i england förra året!
Helt okej med kfc, inte det bästa men duger
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
KFC är så jävla vidrigt.. tycker faktiskt inte att sverige behöver mer amerikansk dynga. snabb billig god mättande mat som inte kostar skjortan däremot hade varit intressant. Men kvalitet är inte ett värdeord som det satsas på idag...
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Det är faktiskt riktigt gott, hade någon startat en KFC i stockholm vid t centralen eller liknande så hade det gått riktigt bra för dom :D
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Maten på KFC ser så jävla äcklig ut. Käkade en chicken roll när jag var utomlands i vintras,den var väl helt okej,allat annat såg att vara radioaktivt.
Meep meep
Producent
2008-04-14 19:11
Har sagt det i alla år, varför varför varför
Since 1984 @realgizlee // twitter
Kan man inte skicka in någonting som typ "tips" eller vad man nu kan kalla det:S.. ja.. jag kanske är helt ute och cyklar men vf inte fråga folk som kanske vet bättre än vad jag gör? hehehe...
Hellre taco bell än kfc! Eller dunkin donut, Man blev lite skadad i usa.
Hmja ?
BountyBoo F28 : har gjort det testet och fick rätt på den frågan. svaret lät rimligt pga KFC's hygien!
Kfc e inte godare än kyckling grejjerna på donken.. men det e maffigt att beställa in hinken haha därför borde det finnas i sverige.. Hur dyrt varumärket o kycklingen än må va borde ju en kfc i stockholm ändå tjäna jäkligt bra med tanmke på att.... Ja det e ju bara en kfc haha!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
"Hur dyrt varumärket o kycklingen än må va borde ju en kfc i stockholm ändå tjäna jäkligt bra" mja eller så skulle en bucket hamna på typ 200-300 spänn och burgarna på typ 90-100 spänn.. jag är en sucker för KFC men indierna i London vet hur de ska krydda och fritera kyckling i sina lokala gatukök! så hellre nåt sånt än kfc om jag får välja..
oh..en kfc twister skulle sitta fint nu! Jag tycker iaf att det är bra att Sverige inte har KFC ( ihatemyself!)..för då är det mycket roligare att åka utomlands för min första tanke är alltid OHHH FAN VA JAG SKA KÄKA PÅ KFC!!!!
um dois...
finns wendys i Sverige?
PAO!
Var nån poll på nån stor mediasajt här i Sverige för nåt år sen "Om KFC öppnade i Sverige, skulle du äta där?". Ja, fan vet jag, aldrig käkat där tror jag..
Jag tycker KFC verkar vidrigt. Skulle inte äta där om det kom hit...
prethina sa allt jag ville säga egentligen... fuck vad en twister och en liten bucket skulle sitta som smort nu! och lite brunsås och potatismos. matporr på hög nivå!
BigSir P16 kan man inte åka båt över? och med csn kort få ännu billigare? har ett minne av att jag åkte över för typ 60 spänn. men det var nog 3 år sen också.
aldrig testat äta på kfc så det skulle ju vara galet grymt att prova iaf, att jag inte gjorde det i danmark.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.