Jag minns en kille i telefonkatalogen för en herrans massa år sedan han namn var inget mindre än: Lasse-gurra aktersnurra. Det är ett fint namn det!
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
mitt namn e skummt .... Mauck
I got it from my mama . moncans.blogg.se
FITIM! nån som har sett Fitim?! ;o - Min kusse här bredvid mig heter så, alla albanska namn har en betydelse, likaså denna. Fitim är nog normalt, lika normalt som Karin, vilket är ett synd namn för de betyder Kuken.. Feel sorry bout you =) Och Karin har väl ingen betydelse på svenska? förutom på albanska då alla mammor som heter karin gillar fett me kuk ! :)
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
förnamn: Sugmin Efternamn: Kuk Förnamn:Ben Efternamn: Dover
Har också arbetat som TM säljare och stött på roliga namn; Skalman Mushabi Tommy Stjärt
/ Ergonomi är en viktig faktor
Här i danmark e Flemming ganska vanligt.. Tycker att det är utroligt underhållande. Tommy Stjärt va ganska coolt oxå. ^^
prefix for death.
Gick i skolan med en snubbe som hette Homos i efternamn.
Vaktmästaren på min skola hette Sten Berg. Fattar inte det, varför döpa ett barn till något sådant när man vet vad man heter i efternamn? Jag funderar i och för sig på att medvetet döpa mina barn till ordvitsar på mitt efternamn, men det är en annan sak. Kanske var det Sten Bergs föräldrar försökte göra, men om så var fallet var det inte så jävla roliga.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
2GC - 2 Gram Cannabis 2MA - 2 Much Alcohol
Usama bin larsson på ollonstigen 10 också hahah:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har två vänner som heter, Elin Hård, och den andra heter Anders diamant, de är för övrigt tillsammans och har bestämt att om de skaffar barn och det blir en kille ska dem döpa det till Sten hård diamant
Blaze_ We: hahahah jag dör! klockrent verkligen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
GhostfaceKillah BRA då harru hittat honom! som jag har letat överallt
känner två bröder som heter Egget och Stjerten... och en kille som heter Tutan!!! =)
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
En gång när jag var ute så kom en blatte och försökte ragga lite på mig å mina kompisar.. när jag frågade vad han hette så uttalades det "jag e vit".. Och han var svart.. Och han kunde inte ett ord svenska typ så han fattade ju inte ironin i sitt namn.. Lite roligt.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
nu bor de förvisso inte i sverige, men tvillingparet Cate och Duplicate har riktigt fräsiga namn tycker jag.
Lillfrida -Nöjd nu när du sa blatte och kände dig jävligt cool ?
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Ja just det din vita neger är du glad nu lillfrida är du det?
GhostfaceKillah men azzå hon har liksom maassa blattekompisar så de alltso liksom helt okej att säja så då du vet liksom. såfta ^^
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Roligt efternamn en kompis till mig heter eller man uttalar det så: Popupderinger
Har en kompis som delat ut post till Fan :)
jag gillar att det finns 1 tjej i sverige som heter good och 7 män som heter Evil, 2 i tilltalsnamn.
här kan man roa sig kungligt. ^^
Jag träffade en snubbe som faktiskt är döpt till Gandalf på nyårsafton för några år sen. Tyckte det var sjukt kul!
formpressad kungspudel. En liten sylta min fru brukar laga till, den gamla haggan
Har en polare som heter Svensk i efternamn (:
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
shego F20 Haha, fan vad drygt.. Snacka om att nörd-stämpla ungen direkt xD
Not a follower, so Twitter has never been an option.
haha en kompis till mig jobbar med telefonblabla aa ni vet sånna som lurar folk typ. men iaf så ringde han upp någon som hette Per Vehrs. Han sa att han skrattade så mycket så han va tvungen att slänga på=)
Min sysslings kille. Love Lejon ;)
Hej, Träffat Jacob?
teambanan P18 Ja, oh ja! Och han var lite... speciell, om jag inte minns fel. Det är nog på grund av namnet!
formpressad kungspudel. En liten sylta min fru brukar laga till, den gamla haggan
Har nyss börjat gymnasiet, en kille jag har lärt känna i en parallellklass heter Eggzon :D
Sen är ju Fittim en klassiker också, men det är säkert redan nämnt.
Inge Snygg finns :)
www.myspace.com/friphmusic
Igår pratade jag med en kund som hette Peter Kiss, tyckte jag var lite småkul.
BO EK tyckte jag var ganska kul hela namnet på 4 bokstäver ;)
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
Snorre var det ju en familj som hette i efternamn för ett tag sen... men den sista levande tog med sig dt i graven
En kille i min förra klass var Isländsk och tysk och hette Robin Evindur Azelmayer (stavning...wtf?) men en lärare sa ARSELMAJJER på första uppropet...han blev kallad Arselmajjer i 3 år. kids can be cruel. En annan kompis spelade i samma basketlag med en kille som hette (klock)unfofo, vet inte hur man skriver (klock) men ni vet ett sånt där ljud man gör med munnen och vissa stammar i Afrika har det som språk. Har fan jämt undrat hur man skriver (klock) och hur lärarna uttalar det när det är upprop haha ;) om ni vet får ni gärna visa.
För några månader sen när jag satt o bläddra i tidningen så hitta jag något mysko, mitt bland döds annonserna ser jag namnet Pung Arne.. Haha jag fick juicen i halsen :)
Bildbevis
Leker live eller?
Olivia Nalen som nån redan sagt, var tydligen fejk, men det skrattade jag åt i flera dagar.
Time flies like an arrow. Fruit flies like a banana.
Graffare
2009-05-20 13:43
Phit Phan Grunditz aka fittfan :)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Graffare
2009-05-20 13:50
Barbara Maria Hasch är en annan klassiker :)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
man får heta Fantomen. det tycker jag är så jävla häftigt . det ska min son heta
vi är överallt!
De som går fotoinriktning på vår skola skulle fotografera alla de som började första ring (med skylt under hakan, ni vet). De tappade hakan rätt gott när det kom in en kille som hette Hotmeet (man vill ju stava meet med ea, men man kan ju inte få allt).
My heart lives in my vagina.
Gick i samma klass med en som heter semin cuk.. rätt skoj.
Jag har ingen personlighet
Jag har en kompis som heter Dickenman.
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."
såg en brud som jobba i kassan på mc som hette bajza i förnamn hahaha va totalt nerrökt vid tillfället också, trodde jag skulle avlida av skratt
Survival of the fitest only the strong survive.
Per Sekund
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Afropolack : hahahaha....kan tänka mig att du inte kunde hålla dig ;P
BAHA!
Donald Duckman bor i stan jag växte upp i.
Göteborg på låtsas.