finns andra namn också än Love, tex. Gun = Pistol
Thung Phung e ju annars en klassiker, befinner sig på eniro iallafall
Shame on a nigga who tried to run game on a nigga. Wu bucked wild with the trigga...
Om ni söker nerio på vadsom helst , ni hittar allt asså.. har hittat Inga Bajs har jag för mig... Semin Cuk var dock roligaste... annars har vi kändeisen Tyson Gay ^^, en av världens snabbaste 100m löppare..
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Mogens Schnoor. Han står inte med på eniro men han finns där ute.
Is Wayne Brady gonna have to choke a bitch?
Inge Snygg finns på riktigt
"life's a garden, dig it."
Jag heter Asfar i efternamn...på arabiska betyder det Gul....haha
http://teachmesoul.blogspot.com
Hahaha :D
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
jag knner en som heter knul lhakukn! riktigt spårat!
Wearing my Rolex
min kompis heter Torleif Öynes . det är snyggt!
Har en som heter Markus Elefant, också ganska skoj
Jag ska inte hänga med dom, jag ska hänga dom!
dewilicious P20 att heta Jerk (ett gammalt dalanamn) lär va snäppet knepigare att förklara i ett engelskspråkigt land :)
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér
Annars heter en polares bekant
Mariana Högberg. Hon lär fått höra en del under hennes uppväxt...
fetaste namet e ju MCLOVIN , supersugen <3
Var en i dalarna som hette Pung Per =)
Älskar folk som heter Mariana, så jävla oskyldigt tills jag började komma upp i tonåren :P
I tego arcana dei!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
http://teachmesoul.blogspot.com
En kille som går i min skola heter dino saurie, de tycker jag e cool :)
Hmja ?
jag har ett jätte konstigt efternamn :p
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sing Song Einar Barbapappa Eagle Eye Cherry är på sätt och vis lite roligt. Eftersom han verkligen heter så. Har dessa på mitt jobb eftersom jag jobbar på Telia. Så man stöter på en hel del roliga namn.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Bruno Skär känner jag en som heter själv heter jag Timoleon i tredjenamn, det ska jag döpa min son till (om jag får nån).
SMÅLAND!
kubaN: Varför tycker de att du är cool för det? //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Bo lage, haha! ;)
hehe har alltid blivit dissad för mitt efternamn av mina polare...dom tycker det är svårt o uttala det... det är på turkiska och mitt efternamn är Özunluoglu
NickeMannen: En kille som går i min skola heter dino saurie, de tycker jag e cool. förstår du nu?
Hmja ?
Hade även en kille som är ett år äldre än mig som var turk som hette Önder Arslan. Det tyckte ganska många var roligt. Dom kallade honom Under Arslet, fast bara då han inte var med. För det var ingen som vågade säga det till honom. (PS. Han var "stor & stark" DS.)
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Moderator
2008-03-31 13:58
Inga-Liv Inge-Liv Ska mina barn heta iallafall... Ps heter Borg i efternamn så de kanske blir en Göte också haha
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
kubaN F2 Du menar självklart "deT tycker jag är coolT". Annars läses det som "de(dom) tycker jag är cool". Det var nog det som förvirrade Nickemannen.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Ben Rangel är fruktansvärt skoj. Sen så finns det nån med förnamn Pop-pär..
Den som säger att skönheten sitter på insidan tänder oftast på tarmar.....
Såg det absolut bæsta i en norsk tidning før ett par månader sedan. Av någon jævla anledning så var jag dock før dum før att klippa ut artikeln ifråga. Men jag tror att det var i Telemarks Avisen. Hur som helst, dær var en bild från en konstutstællning och den unga kvinnan som stællde ut bar namnet: *trumvirvel* Fitòla Kukar ...
mera msz!
Tänkte lite på namn idag och kom fram till att jag tror John är världens vanligaste förnamn och Wang är världens vanligaste efternamn.
John Wang låter ju coolt! Hade funkat bra som artistnamn.
Jag tycker det är lite lustigt med människor som heter något som "passar ihop" med deras yrke. Man undrar om de valt sitt jobb efter att folk tjatat om det under hela uppväxten eller nåt. Till exempel så heter ordföranden för Djurens Rätt Leijonhufvud i efternamn och det var nån meterolog som heter Frost. Har stött på fler som var ännu bättre, ska försöka minnas dem...
...and I'm out!
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
Har ett lustigt efternamn, har alltid kallats för massa skoj men sist var av Tilde Fröling som sa "Varma korven" istället för mitt efternamn. Hora.
What I said, yo!
alla som påstår sig ha roliga efternamn måste ju berätta vad dte är också annars är det inget kul för oss andra.
har för mig att vanligaste efternamnet i världen är "Kim" inte Wong, typ halva befolkningen i nord & syd-korea heter ju Kim i efternamn (även om de skriver det före förnamnet där borta), är säkert vanligt i resten av asien med
PhilAhz0phee: Tilde Fröling är inte helt ful. har iof inte med något att göra, men ändå
Fiyah Hahaha, jag vet inte, inte tänkt på henne på det sättet vafan...
What I said, yo!
PhilAhz0phee F22 nej det kanske du inte har då du är tjej och gravid (såg det på din presentation) så antar jag att du är mer attraherad av killar.
berätta vad du heter i efternamn nu
ps. grattis till graviditeten
Fiyah Är bi, men ja jag är gravid och förlovad så vi kan skippa tilde nu. HAHA tänker inte säga nu, nopes. hell noes.
What I said, yo!
för övrigt tycker jag (och jag är säkert ensam om detta) att det är kul med tjejer som har -son namn då de kommer från att man är någons son. samma med killar som heter -dotter
har sett efternamet cheeseman..i sverige alltså :)
We call them winerbrods.
såg assman nyss haha!
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
kubaN: Jo, jag förstod.. men lite störigt med så dålig grammatik. Speciellt när betydelsen blir en helt annan... //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
My Dhase finns faktiskt, idiotiskt men sant.
Opinions are like rap careers, everybody's got one.