Roliga namn/efternamn
Att det finns en kille (enligt eniro) som heter Von Brunöga i efternamn kan det väl inte bara vara jag som finner roande? Annars är ju efternamnet Superfin väldigt tjusigt. droppa fler!
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
namnet Nazi är inte heller så ovanligt.
Men man kan ju ändra namnen där. Det är inte på riktigt och då blir det ju inte kul.
One chapter a day
nej iofs.. ringde en snubbe som hette Spider-Man (enligt hitta.se) en gång från mitt jobb.. men det hette han inte.. grym besvikelse :(
jag har ett konstigt efternamn på svenska, på engelska är de aldrig ngn som undrar eller fnittrar. blev tom intervjuad för ngn dokumentär för ngt år sedan om folk me konstiga namn
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Frågan på allas läppar, vad heter du?
One chapter a day
hehe tänkte droppa de lite senare i tråden- typ ikväll runt 2300 så alla kan få sig ett garv (jag heter Spade)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
spade var roligare på svenska tykkte jag,
((MAAD))
Gunnar James Bond Schäfer (James Bond-mannen.) har ju ett vackert namn... ringde honom när jag jobbade som telefonförsäljare! Såft kille! Haha!
davve-jo..de var väl de jag sa. ingen som ngnsin ens reagerat eller frågat om stavning i usa, men här får man stava varje gång och folk tror de utttalas spejd (för att de låter coolare? donno) eller att de sett fel o tror att de står Spader. Vanligasten frågan efter "hur stavar man det" är "men de e taget va?". Och nej....de är de icke.
då förstod jag fel, fatta det tvärtom, vadå uttalar du det engelskt?
((MAAD))
nahnah, jag uttalar det på svenska, som sådan man gräver med. men när jag bodde i usa uttalade jag det spejd iom att de är ett faktisktt ord, inte riktigt bundet till språk på samma sätt som ett vanligt efternamn (känner iaf jag).
My Dase
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Den här topicen har nog aldrig varit på tapeten tidigare. Göte Borg vet jag en som heter. En polare vet en som heter Inga Wenner (henne borde man köpa en tandemcykel till).
med jobb som telefonförsäljare stöter man ju på roliga namn rätt ofta.. Fulaste dubbelnamnet ever måste vara Bo-Peter.. han kallades för det också. fuck sake, välj ett namn! ringde en gång till en gubbe med namn Inge Snygg också..
Inge Snygg, haha
be the change
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Göte Borg hade varit tufft att heta
Göte Borg är ju snyggaste namnet i mannaminne. min far heter Per-Erik i mellannamn, inte snyggaste namnet någonsin
Min pappa jobbade en gång som telefonsäljare. Han fick en som heter Bruno Skär:) Kul..
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Min grannes barndomskompis heter Sten Hård . Den är iförsej ändå lite ball. :)
Styrbjörn är ett jävla fult namn måste jag säga.
At the gates of Eternity...
hehe kolla på nå kort för en månad sen från aftonbladet där dom hade ett kort på jet´s vd börje baisgård xD nån som har de kortet xD
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
Pundrik yo!
förr fanns det en kvinna på enrio som hette siv heil. hon finns tyvärr inte längre...
you know i spell girl with a B
Bäverfalk är ett roligt namn
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Min mamma heter Ingelöv i förnamn, haha.
Jacques Strap.
•pave paradise•
Vet en snubbe som heter Balja i efternamn, det tycker jag är lite roligt.
Carsten Balle Banan Bahjat Hans Ollongren Semin Cuk är några utvalda namn plockat från den attraktiva busringsningslistan man hade som kid.
oh no he didn´t!
Monika Mens fanns också vill jag minnas ha ha
oh no he didn´t!
I.P. Freely
•pave paradise•
Anette Kiss
oh no he didn´t!
jag heter Kokko i efternamn. jätteroligt uppenbarligen.
För ett tag sedan läste jag om en polis som heter Inge Barsk.. Det tycker jag är kul :) //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
rätt: jag är bara glad att jag inte heter kuk. det kan alltid vara värre.
min brosha hade nån jävla soc kärring som hette la hök HAHAHAHA!
Jag har lite annurlunda efternamn jag med...
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
har en granne som heter Bruna Rousin eller nåt sånt.. inte säker på stavningen.. Bruna Russin alltså. he he he
fantastiskt
jag vet en kvinna som heter Barba Papa .
Någon snubbe häromkring heter Hallonen i efternamn. Roligt.
I tego arcana dei!
Att heta Love är lite knepigt utomlands. Eftersom folk inte kan uttala det eller förstå hur det stavas måste man säga att det stavas som love. När min polares farsa bokat in min polare hans brorsa och mig på vandrarhemmet i Danmark skrattade dom rått åt att "me my brother and our friend Love is going to stay at your youth hostel" osv... Sten Bumling har jag hört att nån hetat, om det är sant vet jag inte.