I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Saker man gör när ingen ser (tror vi ja!)

Övrigt - Blandat

2008-03-10 17:23
spelar musik högt och dansar och sjunger/rappar till låten ;) kan varken dansa, sjunga eller rappa så hoppas ingen har sett det än :p

ja känner mig som den där bilmekanikern trådskaparen snackade om haha
 Haters gon' hate...

2008-03-10 17:32
När jag är hemma själv brukar jag svära riktigt ordentligt och säga massa fula könsord osv. åt småsaker. Sen ibland när jag är ute på stan kan jag ibland komma på mig själv med att säga det lite halvhögt, vet dock inte om någon har hört mig haha. Kan vara lite läskigt att höra en tjej gå omkring och säga "Kukhora" och sånt haha.

Skivsamlare

2008-03-11 15:16
- Sno dricks ifrån krogen (fyllemodet kommer in när man ser en 5emma eller mer!)
- Vara naken.
- Rappa. Fast det spelar inte så stor roll om någon ser. Nu menar jag när jag är ute och går typ, inte i studion hah.
- Lyssna på mesig musik.
- Bita på naglarna, rätta till paketet och stoppa fingret i örat för att kolla om det är topz-mode (gjorde det precis, det var det).
- Äta som ett riktigt djur, speciellt pizza.
- Pilla näsan om man känner att det är hårt snor liksom.

Värsta confession-stunden!
http://www.soundcloud.com/adamkross
Skivsamlare

2008-03-11 15:23
Glömde kanske den konstigaste grejen; jag skuttar och hoppar, speciellt i lägenheten. Över mattor och sånt, eller dörrkarmar.
http://www.soundcloud.com/adamkross

2008-03-11 15:58
Hubler P19

haha, det med örat gör jag också.

och det med att hoppa över mattor och sånt e bÄST! hahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-11 16:12

jag skriker och sjunger och hoppar och springer runt och beter mig som mowgli typ, sånt där man inte kan göra när folk ser - brukar dock höra när grannen gör exakt likadant så hon lär ju ha hört mig också

lyssnar på astöntig dålig musik

pratar med mig själv

sitter på toa aslänge med öppen dörr och läser reklam eller nån tidning eller annat random

porrsurfar!!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-11 16:38
  • Jag beatboxar när jag glider ute med hunden.
  • Kolla porr.
  • Snacka med mig själv (får bra svar tillbaka).
  • Rappa framför spegeln. Drar några schyssta låtar.
  • Snackar engelska med mig själv. Antagligen för att jag suger såpass hårt på att uttala, så jag blir den enda att förstå mig själv.
Karlsson, ska vi dunka på dem?
- Lillebror (tjackmonster)
Toastare

2008-03-11 16:56
UncleSam, har en släthårig foxterrier. (svarar jag 100 år senare..eller iaf en månad)

Sen måste jag lägga till att jag lyssnar på Lugna Favoriter och sjunger med i alla gamla 80-tals tryckare när jag diskar.
Plus att jag kan texten till Niklas Strömstedts "Den sista sommaren" ..ni vet klassikern "Vi körde ut till Lidingö och hem igen, körde på en fågel och begravde den.. nånstans vid en sjö" Fick gåshud av den när jag var liten...
Jag skyller allt på Emma!
Producent

2008-03-12 04:33
jag slickar mig om läpparna sadär sexigt när jag kissar efter har vart jättekissenödig. och det gör jag enbart för att det är sjukt fult och ingen annan ser.

dansa skitfult naken framför spegeln är ju annars en klassiker. speciellt om det är sadandär musik man skäms av att höra. fast jag tror det är roligare om man är kille
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."