I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Saker man gör när ingen ser (tror vi ja!)

Övrigt - Blandat

2008-02-07 23:07
Snackar med mej själv/tänker högt
Beatbox-ljud
Dansar
Skuggboxar mej fram i hemmet
Leker med knivar när jag lagar mat ensam, ibland också spontant när jag går förbi knivstället.

2008-02-08 00:05
BountyBoo, du bor ju nästan granne med mig. Kanske borde börja kolla lite extra i fönstren när jag går ut med hunden i fortsättningen!

Själv är jag paranoid så jag gör aldrig något när ingen ser mig :P
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.

2008-02-08 00:16
Angående min fråga, varje gång jag ser att någon pratar med sig själv eller hör så får jag för mig att den personen är pysikist störd på något sätt, men jag har kommit på mig själv med det ett antal gånger, men bara när jag är irriterad på något, eller riktigt arg. Men jag menar en "normal" person går väl ändå inte och pratar för sig själv så andra hör, då saknas det något väl..
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!

2008-02-08 01:15
ja gör inte så mycket men finns en snubbe som bor här som alltid lyssnar på typ hårdrock högsta volymen på sin ipod eller vad det är och sjunger med högt som fan och håller på med armarna som en galning.

kan tilläggas att han gör de när han cyklar också så han liksom håller inte i styret och sen vevar han på med armarna och sjunger sina rocklåtar haha.

peace!
Sleep is the cousin of death

2008-02-08 02:01
-pillar i näsan
-fiser högt =D haha
-går runt näck, bor en trappa upp, vet inte hur mycket man ser in..

2008-02-08 08:42
o Går och freestylar för mig själv när jag går hem på kvällen.

o Pratar ibland med mig själv.

o Kör skitfula dansmoves här och var.

o Kliar mig i röven.

o Sjunger med i låtar.
It's nice to be important. But it's more important to be nice.

2008-02-08 11:01
tar saker,kör stampa med leroy moves (fast det gör jag när jag är peppad och andra är i närheten oxå) sen så vet jag inte riktigt..en hel del av vad adnra redan skrivit
(”)_(”)_.-””-.,
´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara
( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
Sångare

2008-02-08 11:11
B.N.B : Om du bor i Nyköping så tänker vi på samma snubbe! haha!
Det finns en kille här som gör samma sak, varenda gång jag ser honom så cyklar han förbi och vevar.

2008-02-08 11:17
samma som många andra har sagt: jag går runt naken i min lägenhet. bor dock på tredje våningen, men huset mittemot är ganska nära så dom har nog fått sig en titt då och då.

annars vet jag att jag omedvetet med hjälp av mitt ansiktsuttryck visar min exakta känsla när jag pratar med någon. pratar jag med någon och han säger någonting som jag tycker låter helt svinpuckat så syns det i mitt ansikte, jag kan inte dölja någonting! dock kan jag ju anstränga mig för att se intresserad ut eller what so ever, men oftast så gör jag inte det och då ser man verkligen rakt igenom mig.
L'âge d'or était l'âge où l'or ne régnait pas
Moderator

2008-02-08 11:33
BC99 Fy fan vilken hemsk video! Jag klarade inte ens av att se klart. Och jag brukar inte vara känslig. Usch och fy.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2008-02-08 12:15
Kan tillägga att jag rengör tänderna med naglarna.
Känner igen det där att man låtsas vara med i en musikvideo.

Och hur kan ni glömma övning på helikoptern?
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Poet

2008-02-08 17:44
KaptenKrok: Vi snackar om Tom Cruise här haha
At the gates of Eternity...

2008-02-08 18:52
just nu hoppas jag att ingen ser när jag sjunger med i låtar och spelar luftgitarr..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2008-02-08 19:58

Ibland när man stiger ur duschen glömmer man bort att det är värsta insynen och gardinerna/persiennerna är inte fördragna så jag har nog synskadat en och annan oskyldig individ muhaha.

Sedan prata, dansa och sjunga för mig själv (oftast med tillgjord röst).
Brukar härma Michael Palin i Flying Circus "Oh mr Belpit, your legs are so swollen!" (i olika röstlägen såklart).

Sedan gör jag en massa annat som jag vägrar att avslöja och erkänn ens om det finns bildbevis. :P

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-08 20:09
beatboxar för mig själv på toaletten ! Men gör mest "bas" effekter och får det å låta som snabba basgångar från klubbar eller liknande. Så är man på toa på jobbet å nån väntar utanför kan man få lite roliga blickar ibland.
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2008-02-08 20:24
brukar skrika som DJ khaled typ "WE THE BEST" och WHO? WE i skolan när jag inte har något att göra. gör min segerdans så ofta som möjligt och glömmer bort alla runt om
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line

2008-02-08 20:28
dansar framför spegeln (gärna såndär överdrivet sexig porrdans ala 50 cent video, bara för att jag inte skulle våga göra det annars)

sjunger med i låtar med otrolig inlevelse och tror att jag är värsta sångerskan (kan inte sjunga för fem öre)

Går runt naken som alla andra här...=)

Det där med folk som sjunger med i låtar på allmän plats och som inte bryr vad andra tycker påminner mig om en grej. Såg en kille för en massa år sen som rappade med i låten han lyssnade på (Inte så att man kunde höra utan mer mimning) och tyckte det var otroligt sexigt!
Är nåt speciellt med folk som inte bryr sig och som vågar va sig själv! =)

Nä vad roligt, verkligen jättekul!!

2008-02-08 20:32
Allt man gör när ingen ser kan man ju inte berätta, men bland annat springer jag omkring naken hemma. Och dansar (oftast naken) gör jag väldigt ofta. Sen speglar mig och gör olika miner (oftast i hissen), och får jag till en bra min brukar jag ha som tävling med mig själv att göra den när dörrarna öppnas, och se hur modig jag vågar vara (hur länge jag vågar hålla på), eftersom det oftas står någon där utanför hissdörrarna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-08 20:37
BC99 P24
Haha Ving Rhames(?) hatt-dans var ju inte allt för vacker den heller :P
 DIF!

2008-02-08 21:22
sammel-gay_record X5
haha brukar göra samma sak... fast grejen är att man är aldrig ensam hemma, så då får man ju va på sitt rum istället... och ja de blir ju lite pinsamt när någon kommer in =$

2008-02-08 22:36
speglar mig i allting som går att spegla sig i.. :)

2008-02-08 23:06
Snor tidningen från korridorgrannen. Snor smör, mjölk, fil och flingor av korridorgrannen. Snor dricks på krogen.
Poet

2008-02-08 23:59
Bob: Tänkte fan fråga om det inte var Ving som stod där hehe. Han dansar ju inte, han fläktar ju sig själv med hatten haha.

2008-02-09 01:21
Hehe det är han va?
 DIF!
Poet

2008-02-09 13:20
Bob: Yepp det är han, antar att det är någon promotion grej för Mission Impossible III, för Ving och Michelle Monaghan är med i den filmen, och bägge står vid sidan av och skäms över Tom haha
Skivsamlare

2008-02-09 14:13
försöker göra house/dn'b/breakbeat/hardstyle ljud

haha jag med! något som jag märkt och tycker det är skitroligt är att så många sjunger med i hårdrocklåtar ovetandes om det när dem har hörlurar på. typ viskar fram ngt de tycker låter som growl.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2008-02-09 15:10
Medoria? Snor dricks på krogen.

Dricker du snor på krogen?

2008-02-09 15:26
afro_p P17

Hahahahahahahaha! "Nej, snor dricks hemma!"
I tego arcana dei!

2008-02-09 16:08
runka med fönstrena öppna

2008-02-09 16:21
varför kan inte mina grannar vara snygga brudar i 20års åldern som springer runt halv nakna?
work some magic

2008-02-09 18:07
När jag lyssnar på musik på stereon börjar jag efter ett tag låtsas att jag är artisten som sjunger och ställa mig upp å mimar i en låtsasmikrofon och viftar med handen inför en påhittad publik. Men eftersom jag tycker de skulle va så oerhört pinsamt om nån såg så brukar jag släcka ner i hela rummet så jag kan leva ut mina kändisfantasier i lugn å ro själv utan att nån ser.  :)
Ibland brukar jag göra nästan  samma sak när jag e ute å går å lyssnar på ipoden vilket kan vara pinsamt när man tror man e ensam på gatan...hehe

Toastare

2008-02-09 18:11
UncleSam, haha det verkar som jag får sluta med det nu...

har du också hund? jag med..
Jag skyller allt på Emma!

2008-02-09 20:05
när jag läser allt ni skrivit är jag extra glad att jag bor på 9:e våningen :)
MIXTAPES: www.djcrilloh.com

2008-02-10 01:56
haha hmm speglar mig i de mesta .
Ibland när jag e på bra humör och ingen e hemma,bruakar jag skruva upp musiken skithögt sätta på nån tung hardstyle låt typ angerfist och verkligen dampa ur , hoppa runt slå i saker och bara cpa ur i ett par minuter ibland har man fått några blåmärken efter :D , sjunger väll med i låter ibladn inte ofta, det jag gör mest är väll typ att sparka i luften när ingen ser försöka nå saker ,har väll hänt att man ramlat ett par gånger :D haha pinsamt som fan om någon sett de.

Annars gör jag väll inte så mkt ,ibland när jag e riktgit sur eller ledsen på nått brukar jag slå mig i ansiktet till jag blir på bättre / sämre humör :)

Har adhd också kan tilläggas , wiwhww
Sövermanland

2008-02-10 11:15
medoria F26

Verkar gilla snor iaf!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2008-02-10 11:50
höööö P22

angerfist är verkligen inte hardstyle, mer typ hardcore och han e tönt för han mixxar bara och proddar inget eget :p.

2008-02-10 12:27
kom precis på mig själv att ha mitt egna battle of the year(breakdance) i köket, har inte tänkt på det men alltid när jag lagar mat så har jag macen med mig och lyssnar alltid på musik och utan att tänka på det börjar jag dansa, ibland även använda köksredskap som hjälp, typ göra toprocks och blanda i knivar och staba i luften mot påhittad motståndare, har nu insett att på hösten/vintern så finns det inte så mycket löv på träden så grannarna mittemot ser rakt in i vårt kök genom ett hyffsat stort fönster..so enjoy the show!
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2008-02-10 13:14
alla brudar går fan nakna hemma. vafan

2008-02-10 14:42
Nu har ju ett gäng vackra femeninas erkännt att de brukar springa runt nakna så jag ber om ursäkt för att jag förstör era fantasier genom att erkänna att jag gör samma sak. Jag är naken mest hela tiden. Jag vet att folk ser men jag bryr mig föga.

En annan sak som jag gör är att jag "rättar till paketet" på offentliga platser. Ligger det fel så ligger det fel, kan inte vänta.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2008-02-10 21:49
UncleSam, haha det verkar som jag får sluta med det nu...

Nej då, det finns så få sevärdheter häromkring, inte ta bort det som finns nu!

har du också hund? jag med..

Japp, en 4 årig byracka (blandras mellan bordercollie, stövare å lite annat), vad har du?
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.

2008-02-10 21:59

finns en kille på jobbet som brukar smyga iväg till förådet och ta sig en liten sup varje måndagsmorgon, det roliga är att han inte ser att övervakningskamera sitter där

2008-03-10 01:40

hmm finns en hel del grejjer ja brukar ha för mej

ja brukar sjunga högt o lira luftgitarr o ibland tillome dansa o hoppa runt när ja e ute o går me mp3n på mej påväg hem från krogen lr nån fest o de e alltid lika kul när man vänder sej o se folk gå bakom än...kan inte låta bli o rocka loss då även om ja försöker så om folk hör mej så hör dom mej helt enkelt :P..läste att nån brud tyckte att nån kille va sexig när han rappa för sej själv så kanske ska man börja göra sånt i även nyktert tillständ då ;P

tänker även rätt ofta högt när ja e ute o går så de lär nog oxå en hel del folk ha hört..
e verkligen expert på o va osäker på om ja sa de ja precis tänkte högt o kan sitta o få för mej de typ jämt när ja åker buss lr tåg.

brukar även ibland gå runt o slå o sparka i luften när ja e hemma lr ibland ute o typ låtsas att ja fightas me nån...ser nog lite lagom utvecklingsstört ut om nån skulle se :P

kan även gå o skratta för mej själv om aj kommer o tänka på nåt roligt o de verkar man nog va lite jontebergare om folk hör en..

har säkert ännu mer saker för mej som ja har glömt bort men dom här e dom ja kom o tänka på nu iaf.

en död moderat är en bra moderat

2008-03-10 01:43
* och då verkar man nog va lite jontebergare skulle de stå*

kan även tilllägga att jaahr blitt stoppad av snuten en gång o blitt frågad om de va ja som förde sånt väsen när ja va påväg hem o vråla med i en låt :P
en död moderat är en bra moderat

2008-03-10 04:54
nar ingen ser hoppar jag i min superman kostym och raddar damer och ibland herrar,

2008-03-10 12:29
Jag kan bli så löjligt långsam när jag är själv (när jag är själv.. låter ju inte helt hundra att säga så). Att äta frukost, duscha borsta tänder och klä på sig kan lätt ta några timmar, om jag inte har nåt speciellt att göra förstås. Slothstylish

2008-03-10 15:07

Brukar spela fotbollsmatch i köket. Har ett "hål" i diskbänken jag har som mål, och brukar dribbla, skjuta och fira målen, och självklart sitter grannen mittöver och tittar in varje gång.

Brukar ha på hög musik och ställa mig framför spegeln och låtsas som att jag är en artist och har spelning.

Går runt i kalsonger hela dagarna, fast det gör jag även om folk ser mig, så det kanske inte räknas.

VI ÄR ÖVERALLT!
Dubbeln 2lax9!

2008-03-10 15:12
spring naken o leka tarzan!!
klättra på väggarna o äter bananer

2008-03-10 15:40
Jag håller långa monologer såväl som dialoger med mig själv. På engelska. Med olika röster och dialekter. Ibland imitationer. När jag är hemma alltså. När jag är ute blir det oftast mer att jag mumlar tyst för mig själv än att jag gör specifika röster. Men monologerna och dialogerna har fortfarande mer eller mindre samma innehåll.

2008-03-10 16:34
alltid endast kalsonger när jag e hemma!
work some magic

2008-03-10 17:06

mestadels nakena saker. Eller typ sjunga hogt, prata hogt....