I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Saker man gör när ingen ser (tror vi ja!)

Övrigt - Blandat

   

2008-02-07 18:41

Saker man gör när ingen ser (tror vi ja!)

Tog en cigg i fönstret nyss. Därifrån har jag insyn i en bilverkstad. Där står en snubbe och visslar glatt till en hiphoplåt på hög volym samtidigt som han "scratchar" i luften och gör konstiga moves. Lyckligt ovetande om att jag ser hela spektaklet :)

Annars har vi ju snubben som jag brukar se på tunnelbaneperrongen ibland. Alltid iklädd på tok för stora kläder (typ tall-tee och överdimensionerade mjukisbyxor). Han står alltid med sina lika överdimensionerade hörlurar på och breakar, kör locking och gör robotdansen. Rusningstrafik eller ej. Han måste ju inse att alla glor på honom när han gör detta. Fast han verkar inte lägga märke till nån. Han är väl så inne i sin musik att han stänger av resten av världen. Oerhört fånigt ser det ut iallafall. Hoppas han har whoa för jag vill ha hans autograf :)


vad gör ni själva när ingen ser? och vad har ni själv för observationer att dela med er av?

I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac