I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Du irriterar mig!

Övrigt - Blandat

2008-01-03 21:39
lärarrummsgnäll kan vara det värsta som finns. Om nu livet är så jävla surt gå och lägg dig någonstans och håll käften.

2008-01-03 21:46
stör mig på folk som stör sig på mig för att jag röker på i deras trappa och säkert tycker att jag borde klippa mig och skaffa mig ett jobb.

2008-01-03 21:48
ja stör mig på videon jag kollade på igår där en snubbe skär av sin krigare :/

JA SPYR AV TANKEN MINA VÄNNER!
Sleep is the cousin of death

2008-01-04 00:35
Brats, det e det värsta som finns.
Henkish a.K.a ProNooB.

2008-01-07 07:06
Folk som inte kan skilja på uttrycken "Tack vare" och "På grund av"..
Man kan för fan inte säga t.ex "Jag förlorade båda benen TACK VARE en olycka".

Tack vare = positivt

På grund av= negativt.

Ettan till tvåan, över!
Rataxes..

2008-01-07 08:16
Folk som gnäller på droger men samtidigt mer än gärna super tills dom stupar.
word

2008-01-07 08:40
Jag stör mig på att jag sa ja till att jobba idag! Nu har jag inga lediga dagar kvar eftersom jag börjar redan imorn och dumma jag trodde de va på onsdag! Så fuck allt de här är trött och grinig och nu ska jag sitta o lyssna på ett gäng skrikiga ungar hela dagen!
Ta mig inte seriöst
Jag är inte på riktigt

2008-01-07 16:21
Jag stör mig enormt på små, fega människor som till synes inte har några åsikter. Ni är små, patetiska amöber som försöker suga upp saften ur mina mustiga och intressanta värderingar. Kom igen nu. Ska du umgås med mig måste du kunna ge mig lite tuggmotstånd, lite friktion och något mer intressant än dina ständiga, mesiga frågor. (Detta är givetvis ett problem som inte går att applicera bland våra kära vänner på internet, där folk snarare borde tänka en smula omvänt)

Jag stör mig en del på förpackningarna snabbpizzor kommer i. Det är alltid ett hörn som är markerat med en liten streckad linje och en sax, och varje gång klipper jag av exakt det hörnet. Jag känner mig alltid svag och manipulerad i dessa stunder, och ser alltid en fiktiv, fet och skrattande reklamare på Findus framför mig. Jag vill skjuta den jäveln.

Jag stör mig lite på Mabande något enormt. Han har en extremt enerverande vana att använda cirkelargument, tro sig veta allt och han änvänder dessutom på tok för många smilies (rätt mängd är noll, min vän). Att han har en stor skara fans på sidan, som dyrkar honom gör dessutom att min irritation växer ytterligare. Detta är givetvis inte hans fel, men det spär på min klåda. Ibland funderar jag på vad som hade skett med honom om han inte varit Admin. Hur folk hade sett på honom, om han hade kunnat uppträda som han gör nu osv.

Jag stör mig en smula på att snuspriset har ökat igen. Snikna och giriga är vad politikerna som vet att jag hade gått över lik, ätit insekter och tagit sms-lån är. Höj inte priset på min bästa vän, era dumma jävlar.
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.

2008-01-07 17:26
jag är jääääävligt irriterad på cover grejen till badkaret.. skiten ramlade 3 gånger i lördags och 1 gång på min fot.. låter ju som ett jävla as och jag har fortfarande ont i min lilltå, blev så arg att jag slog knytnäven hårt flera gånger i väggen och jag har fortfarande ett jävla sår.. gah!

så nu var det ute
Follow the dao, right about....NOW!

2008-01-07 18:29
Det enda riktiga irritationsobjekt jag haft i hela liv är människor med duktighetskomplex, att skära mig i handlederna om och om i all evighet verkar som ett lindrigare öde än att behöva bevittna deras äckliga ytliga ambitioner frodas och föröka sig som brunstiga dinosaurier i en urtidsskog av dåligt självförtroende konstant på gränsen till panikgråtattacker och föräldrar med för höga krav.

Åååhhh om mitt slackernackhår hade pallat hade det krullat sig i små hatkorkskruvar nu
Vad är det här, någon form av slogan?

2008-01-09 10:12
Spunken F22  
WORD! Jag går banan när folk förväxlar de två alltså. Samma med särskrivningar etc etc.
/Ordstalin
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-01-09 10:31
Stör mig på dagens ungdomar.
Careface.

2008-01-09 11:29
jag störde mig på diskussionen om kvinnor eller män är bättre bilförare. Alla vet att killar generellt kör bättre än tjejer, däremot eftersom att kvinnor är så medvetna om sin dåliga bilkörning kör de försiktigare och orsakar därmed färre trafikolyckor.
Man behöver väl inte vara polare för att suga av en bög?

2008-01-09 13:47
Jag stör mig på folk som ska vara dryga och otrevliga konstant. Dom kanske ser det som en kul grej "vadå jag skojar ju bara" men det påverkar ändå stämningen och alla runtomkring negativt.
Kom igen - peace, love and understanding är mycket softare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-09 14:00
Headz up

Varför har du grisar vid matbordet?

Jag får lust att mörda när jag ser Fredrik Reinfeldt

2008-01-09 14:15
Skunkafield: tar inte din kille hand om dig?

2008-01-09 14:25
Jag stör mig på min granne hon är respektlös människa, tar inte hänsyn till någon än sig själv. Gillar inte sådant, bara för att man är rik som fan så behöver man inte betee sig så där, framför allt att hon förväntar sig att alla ska vara henne till hands, hon lånar saker lämnar inte tilbaka, man måste själv hämta eller be om att få det tillbaka, det stör mig som fan, jag hatar när hon lånar saker från mina vänner och sen lämnar hon inte tillbaka sen måste jag skämmas att hon beteer sig som hon gör, det är je på grund av mig som mina kompisar lånar ut saker till henne :o( så måste jag skämmas och gå och fråga om jag kan få tillbaka mina kompisar saker för de behöver skiten. Jag stör mig på att hon tar över alla jävla yter som ja också ska kunna få friheten att använda, tar över en hel skåp och det lilla jag har det tar hon också, jag tycker jag varit galet snäll mot henne att jag inte ens klagat, men nu börja jg kan bli galen...hon går mig på nerverna, jag hatar fan att jag ska städa med henne under städ veckan sen gör hon inte ett skit jag får städa medans hon får skita ner, att hon aldrig slänger sopor bara lämnar dem för att jag ska ta dem och slänga dem.
Eller att hon bara köper en massa jävla jackor och skor och det finns inte plats att ha dem, att inte ens jag kan ha min jacka hängade i hallen för hon har hängt alla hennes stinkande jackor och skor...

Så..nu vet ni det också. skönt att få skriva av sig den här jävla irritation.

2008-01-09 14:32
Krya på dig, kyckling soppa är bra mot förkylning.

2008-01-09 14:42
Hoho here we go... Jag irriterar mig på:

Tjejer som är kassa på att ta beslut och som inte vet vad dom vill.

Att alla blir så jävla sura när man inte vill vara politisk korrekt.

Så fort man säger nått negativt om invandring/are är man rasist.

Handikappade får jämt de bästa parkerisplatsera.

Köer och allmänt slögående personer som tvunget ska gå i mitten av gången.

Kundtjänst som inte gör nån tjänst åt kunden.

Äckliga demostranter som tror dom kan göra vad som hellst för att få sitt ord sagt, tacka fan för polisen som bankar vett i dom.

TV'n jag skulle köpa var slut precis överallt.

Personer som jämt tror dom har rätt i allt, vad som är bäst, och att alla ska tycka som dom annars är man dum i huvudet.

Emoungar, för fan sluta gnälla och dö already.

Att man måste göra vissa saker annars är man inte "normal"

Tvingas vara social när jag inte känner ett jävla dugg för det.

Finns säkert mycket mer men kommer inte på fler nu.
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten.
-Arne Anka

2008-01-09 15:06
jag irriterar mig på allt o alla även mig själv
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-09 15:20
Folk som tar med sig sina barn till Restauranger och envisas
om att äta där med ett skrikande barn på 110 decibel.

2008-01-09 15:32
Hm, var ska man börja här?
Två centrala saker som jag inte kan låta bli att bry mig om är:

1.  I ett sjukligt koldioxidbesatt samhälle kan man tycka att man borde premieras på något sätt genom att inte vara en bidragande orsak till växthuseffekten (fan vad jag är trött på de sista orden i den meningen) Iaf, istället för att låta tågpriserna vara (eller varför inte sänkas?) har jag upptäkt att efter nyår har priserna gått upp med cirka 10% på min sträcka. Gått upp!? Jag anser att denna höjningen kan bekostas av höjda skatter av utsläpp på annat håll. Det är inga summor som jag står och faller på och jag tycker fortfarande att det är schyssta priser på kollektivtrafiken, men jag hatar sån här jävla dubbelmoral och jag vet nog vilka som är bovarna i dramat.

2. Igår när jag hade sovit i en timme vaknade jag av panikskrik på tvn som för övrigt var på ganska låg volym. Det var givetvis den förbannade reklamen som på ett desperat sätt försökte få det korkade svenska folket att köpa en massa bråte de inte behöver. Den eller de som har beslutat att volymen ska höjas markant under reklampauserna hade jag väldigt god lust att strypa med deras jävla slipsar igårkväll. Jag var så förbannad på detta faktum att jag knappt kunde somna om igen, trots att jag hade tenta idag, och behövde sömnen. Hade jag bara kunnat skulle jag förbjuda varenda jävel att titta på dessa helvetes reklamkanaler.

2008-01-09 17:06
Vegeterianer. Jag tål dem fan inte. Jag är själv vegeterian, och jag är så jävla trött på att några halvmilitanta neo-hippies ger mig dåligt rykte! Kan de inte ta sina fejk-dreads och palestinasjalar och flytta till en öde ö där de kan leve på kålrötter och självgodhet, så jag slipper associeras till dem? (Nej, det vore inte enklare att flytta mig, ifall någon undrar!) Sen stör jag mig på alla resturanger som insisterar på att göra vegetarisk mat så jävla tråkig! Det är säkert för att palestinasjalarna vägrar äta mat som smakar gott, för då försvinner deras martyrskap!

Barn. Barn och föräldrar som tycker vi ska bry oss om deras barn. Nej, dina barn är INTE gulliga! De är skrikande bajsluktande gremlins som måste fördrivas tillbaka till mordor! Även om gremlins inte kom från mordor. De förtjänar varandra. OM JAG INTE VAR INVOLVERAD I ATT GÖRA UNGJÄVELN SÅ TÄNKER JAG INTE BRY MIG OM DEN! Om jag var involverad i att göra ungjäveln så är det ditt eget fel för att du har dålig smak vad det gäller män, och det tänker jag fan inte ta ansvar för! Om du inte vill att din förbannade avkomma ska utsättas för verkligheten så ta inte med den ut i verkligheten!

Idioterna som lägger mitt schema i plugget. Vilken tid är den bästa tiden att börja en föreläsning? Jag vet! Vi lägger den halv nio på morgonen så att studenterna måste åka in samtidigt som alla jävlar som ska till jobbet! Så istället för att kunna läsa igenom de kapitel vi ska gå igenom idag så får jag ägna resan in till stan till att försöka hålla mig stående på en fullsatt spårvagn, samtidigt som jag kvävs av stanken av för mycket jävla lågbudgetperfym! Och alla idioter som har för mycket perfym sen? Det spelar fan ingen roll om du häller på dig hela flaskan, du luktar fortfarande rutten fisk, hjärndöda jävla fjortisluder (som skrämmande ofta är 40+) Jag skulle vilja ge dem en rejäl spark i ansiktet, men de är skyddade av ett 5cm tjockt lager av makeup som skyddar dem!

Den inkompetenta pestbölden som översatte första säsongen av family guy. "Lucky är en familjefar"? WTF??? Det är "lucky" som i "tur att", inte som smeknamn, och det hade du vetat om du sett ett enda avsnitt av serien. Eller lyssnat på texten du ska översätta! Jag hoppas du dör. Nej, jag hoppas du får barn, och älskar dem mer än allt annat, och att dina barn dör på ett horibelt, smärtsamt sätt, medan du får leva kvar med tomheten och vetenskapen om att du inte kunde hjälpa dina älskade. Då och först då är din skuld betald!

De som kommer ta det här inlägget för seriöst.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.

2008-01-09 17:12

jag kan bli skit irreterad på folk som under ett vanligt snack bara kan sitta o snacka om sig själv o vara skit trevliga men inte alls fårga en endast sak om nån annan

2008-01-09 17:16
på josefin crawfoord +irreterar mig på att folk tar för givet att man ska vara glad när man vaknar tidigt

2008-01-09 17:23
Jag är rätt irriterad på alla dessa djur. Kan dom bara inte gå upp i rök eller nåt?