Du irriterar mig!
Okej. Nu sitter jag och är sjuk = inget socialt liv, en rulle toapapper + plastpåse bredvid sängen, ingen aptit osv. Med andra ord har jag det skittråkigt. Eftersom jag inte vill vara den enda som hatar allt och alla just nu, vill jag veta vad du stör dig på. Vad gör dig irriterad? Och nej, jag vill inte höra grejer som "krig", "svält" och "global uppvärmning" (eftersom vi alla vet att allt det är påhittat) ;) Personligen anser jag att folk som skriver "förstog" istället för "förstod" förtjänar nackskott. Så, pissa på alla som stör dig.
We call them winerbrods.
Du stör mig din negativa jävel! Hoppas du spyr!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vad gör dig irriterad? Folk som gör trådar för att de "har tråkigt", "är sjuka", "inte orkar googla" o.s.v. Jag är inte här bara för att underhålla dig när du är för lat för att kolla på en film :P
Korrekturläsare, redigerare och skribent för JustDet.se
Jag lackar på folk som inbjuder mig på en aktivitet men sedan skiter i att ringa mig när det väl är dags att gå dit (hände nyss).
Redline!
Funkenteller - I bet you say that to all the girls. André - Då har du inget på whoa att göra.
We call them winerbrods.
Hundar som skäller! DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖDA DOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så alla är här för de andras behag? Langa igång webcamen och dansa för mig då! Helst en polka, men en polonäs kan funka också. För att vara lite mer seriös så: det är lite tröttsamt med alla dessa babbelstrådar som startas med bl.a. orden "jag har tråkigt". De är ungefär lika underhållande och intressanta som Lyricismforumfenomenen "snabb text, inte seriös" eller "jag vet att den suger, bara flipp". Framför allt som det redan finns ett antal trådar på samma ämne...
Korrekturläsare, redigerare och skribent för JustDet.se
igår träffade jag ett par yngre tjejer, jag tror dom var 16-17. Jag störde mig på att den ena tjejen förklara för mig att hon hade sagt till sin kompis ex att kompisen hade hamnat i ambulans och var på väg till sjukhus (en lögn altså) bara för att se om exet brydde sig om kompisen! små vidriga fjortisbrudar som inte har någon koll, shit, riktigt störigt! Sen störde jag mig grymt mycket på att den ena tjejen snackade med lidingö I:n, typ som "ee" uttalas i "weed", och hon gick hos en talpedagog för att hon sjunger, och kan inte uttala vanliga I:n för att hon är en jävla låtsas brat! Riktigt störigt!
Man behöver väl inte vara polare för att suga av en bög?
Graffare
2008-01-02 13:37
jag skulle gissa på att du antingen tog droger på nyår och har slut på serotonin eller att du bara är på väg ner till en depression
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
de som stör sig på småsaker hos andra människor istället för att acceptera människors olikheter även om det gäller stavfel, felaktigt uttal, med öppen mun tuggumituggande osv.
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
Jag stör mig på när folk är tröga och inte fattar när man skämtar. Finns inget värre. Och nu stör jag mig på att min polare åkt bräda, men inte frågat om jag ville hänga på. Fan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
andré - jag menar bara på att minst 80% av alla trådar på blandat är onödiga (inklusive denna). så istället för att påpeka det uppenbara räcker det med att du ignorerar dessa och går vidare med livet. halfshell - det ena behöver inte utesluta det andra. man kan alltså acceptera något, men även irritera sig på det. dessutom är det stor skillnad på slarvfel (t.ex. skriva rba istället för bra) och att inte inte kunna stava ordentligt (även om man har sett stavningen av ordet 5000 gånger).
We call them winerbrods.
Dr.Octagon X26 Word!!!
Och tjejer som är fett på under fester/krogen men sen leker svårfångade dagen efter (Nej så ful är jag inte)
Är det på G så hänger det.
johanone - påsen är inte till för spyor, det är till för snorpapper.
We call them winerbrods.
* den
We call them winerbrods.
Jag stör mig som fan på människr som inte vet hur man åker bil. Det är inte särskillt svårt. Om du sitter där ratten är så får du köra bilen. Sitter du på en plats utan ratt så är det enda du får komentera musiken. Och det är fan knappt. Seriöst. Nästa gång jag råkar ut för en jävla backseat-driver så tänker jag köra av vägen bara för att jävlas.
Mänskligheten i största allmänhet. Reklam. Trender. Krönikörer som tror att de gör skillnad. Journalister. Xenofobi. Felstavningar (hoppas att jag inte sköt mig själv i foten nu). Intetsägande musik. Hiphopkulturen. Gängbildningar. Dussinfilmer. Ytlighet/Utseendefixering. Alkoholism. Droger. När religion används som ett maktinstrument. Kyrkor/Moskéer/Synagogor. Politiker.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
johan1 - papperskorg är för mesar. jag är tuff. potatissuger - bli eremit. all the cool kids are doing it.
We call them winerbrods.
förresten...varför kör kvinnor sämre än män?
We call them winerbrods.
skunkafield Stör mig på eremiter också :(
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
tuffa slänger pappret på golvet
Kvinnor kör inte sämre än män, men oftast fegare (klokare kanske är ett annat ord).
johan1 - nä...det är ett projekt att plocka upp det sen. jag har en genomskinlig plastduk på soffbordet (ghetto, men fett praktiskt), det funkar väl att slänga snorpapper på? bara att torka av liksom.
We call them winerbrods.
ok.. att skrika "kör fortare din fitta" från baksätet räknas inte som backseat-driving, utan som ett gott råd. Däremot kan ju alla som sitter och pratar om att "oj, ser du att det kommer en kurva här framme", "vad är det för hastighetsgräns?", "du kör på fel sida vägen" och så när man väl kommer fram får man ett lätat "pof, ja det gick ju bra" gå och lägga sig! Klart det gick bra! Det var ju jag som körde!
Nisse - kör man fegt kan man lika gärna cykla.
We call them winerbrods.
slampa - alltså...kör man på fel sida av vägen har man större problem än en backseat driver.
We call them winerbrods.
Results 1 - 10 of about 683,000 for kvinnor kör sämre än män . (0.27 seconds)
I rättvisans namn, bör väl resultatet av det motsatta även redovisas?
Resultat
1 - 10 av ungefär
1 840 000 vid sökning efter
kvinnor kör bättre än män . (
0,26 sekunder)
you might as well be speaking greek. huh?
We call them winerbrods.
skunkafied F26 Ja inte fan försvarar jag att vissa kör fegt (säkerligen gör en massa snubbar det också - ofta envisa äldre som vägrar sluta köra). Och jag anser att de också kan cykla. Men det är oftast så det är.
Irriterar mig på majoriteten av mänskligheten.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Statistiskt bevisat orsakar män fler bilolyckor än kvinnor. Fler människor för i trafiken pga hur män kör. Slutsats: kvinnor kär bättre än män.
Skåne!
äh du kan ju inte basera nånting på statistik som kvinnorna säkert kokat ihop. männen är överrepresenterade i skadestatistiken för att vi kör fortare oftare, alltså kommer vi fram snabbare även om en del kör ihjäl sig = män kör bättre
Folk som inte kan köra bil, helst när dom nästan trycker ut en i skogen o pekar finger. Då börjar man koka fan.. Eller när man ligger bakom o dom kan inte behaga att blinka innan dom bromsar o svänger utan dom blinkar efteråt. Plugga igen krysset på dom!
stör mig på folk som skämtar om religioner... speciellt kristendomen. men jag är själv troende så det är därför. folk som kör för sakta och
invandrare,bögar,feminister,handikappade... :)
lägg till dekay på listan
Slampiga tjejer som startar trådar på Whoa. Förstörde precis min matlust.
My heart lives in my vagina.
Producent
2008-01-02 15:26
Alla skrikande och gråtande småbarn kan dra åt helvete. Det är nog fan bland det värsta jag vet. Jag höll på att ta livet av mig när jag sommarjobbade på dagis i somras fan :( Annars är slask fett irriterande också.
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
skunkafied F26 haha jag är med dig på "förstog" .. även "stog" är så sjuuukt drygt att läsa haha.
Förövrigt stör jag mig på det mesta just nu och mår allmänt dålig med en kraftig smak av ångest för att det är nytt år. Har alltid ångest en vecka efter nyår ungefär eftersom man får en press på sig att slänge ut det gamla negativa och öppna sig för det nya som skall vara positivt. Göra en massa förändringar för att må bättre. Sjukt jobbigt...
Dekay hon har alltför lite liv. Stackars människa. Och nu gick det ut över min middag.
My heart lives in my vagina.
Grus, jag hatar GRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS.
work some magic
Dekay Så sant som det är skrivet :)
Får panikbromsa på söndagssvensson med haha.
O inte fan kan dom gasa på när man ljustutar på dom XD
jag stör mig på att när man ska berätta nånting så avbryet den äckliga personen mig och börjar berätta om samma sak fast det var mycket MYYYCCKKKEEEETTTT värre det som hände med dom
jag hatar alla jävla pissprovskärringar. BRINN I HELVETET!!
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Alla sepen på IKEA. - Håll koll på dina jävla barn förhelvete. - Ställ dig i kön, för JA DET FINNS EN JÄVLA KÖ VAD FAN TROR DU VI STÅR HÄR FÖR. - Ha plånboken beredd när du kommer till kassan. - Om du ställt dig i självscanningskön, se till att du har tillräckligt med IQ för att fatta hur man gör. Allt detta på under 15 minuter tror jag.
It's only gay if balls are touching
just nu hatar jag: regeringens nya skatter,folk som kör för sakta,mat som påstås vara kryddstark men inte är det,skidor, p-avgifter och helgdagar
Heretic ,Thou Art Cast Down!
Kärringar som blockerar vägen med sina barnvagnar där alla går.. Fan de kan väl ändå gå in lite mot sidan om de ska snacka så folk kommer förbi!
min jävla kropp irriterar mig nu, den tål ingenting, dricker två koppar kaffe och sitter och darrar och beter mi som en jävla speedad kärring typ, mår illa men kan inte kräkas osv. KUKEN ibland vill man ju bara dö