I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Du irriterar mig!

Övrigt - Blandat

2008-01-02 18:08
Snara F19
I feel you =) Jag mår illa som fan, var tvungen att byta position från fosterställning i soffan till fosterställning i sängen för att kunna överleva. & nu till ihopkrupen framför datorn. Snart ska jag till soffan utan att spy. Fast det hade varit gytt att spy.
Skåne!

2008-01-02 18:10
ja men exakt, låg i fosterställning men det gick inte sen la jag mig på rygg och det funkade men det blev för jävla tråkigt så reste mig upp, helt jävla yr, bara svär och gnäller och nu ska jag sitta här tills nån jävel kan tycka synd om mig.
princessleija om du tycker synd om mig så tycker jag synd om dig? kom igeeen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-02 18:11
Min geno/fenotyp irriterar mig just nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-02 18:14
Snara F19

It's a deal! Det värsta är att jag har en pojkvän här hemma som borde tycka synd om mig och ge mig typ té, men nä. Han går och tycker synd om sig själv för att han kanske blir smittad!!
Skåne!

2008-01-02 18:15
princessleija: men jag vet dom suger, hela min familj gjorde sådär också, min bror tittade på mig med avsmak i blicken och sa fyfaaaan äru sjuuuk smitta inte mig och mamma gjorde typ likadant ba SARA SPRITA HÄNDERNA OCH FÖRSVINN, vafaan är det liksom?
hur länge har du mått såhär och vad har du för symptom?

2008-01-02 18:20
Snara
Usch vad tragiska vi är nu =)
Den 29 dec började jag känna mig sjuk, väldigt lämpligt blev jag typ dödssjuk den 30, dagen innan vi skulle ha nyårsmiddag för 10 pers här! Fast på något mirakulöst sätt blev jag "frisk" på nyårsafton, men sen dök jag tillbaka till det här igen... Ont i halsen, mår illa, yr, matt och svag. =( Poor me! And you. Känner du effekterna sen nyår eller har du varit sjuk länge? =)

Det värsta var typ 2002 när jag hade vinterkräksjukan precis innan juklafton, och hela familjen stänger in mig i mitt rum och i princip låter mig gå till toan för att spy och inget mer. De klädde granen och hade värsta julmyset och så fort jag gick utanför rummet skrek de på mig. Tack för den...
Skåne!

2008-01-02 18:23
svenskar som blir rastafaris för att dom lyssnar mycket på reggae och röker weed

2008-01-02 18:28
princessleia: ja det är vi i sanning men det har vi rätt att vara, vill ingen annan tycka synd om oss får fan vi göra det.
Fan vad nice att du han bli frisk till nyår iaf, eller så du klarade av det, hade ju sugit att missa det för nån jävla sjukdom.
Jag fryser som fan, har ont i magen, mår illa, är yr och allmänt seg och död. Igår var jag inte bakfull så mycket bara jävligt trött och sov hela dagen sen vaknade jag idag, pigg och utvilad, sen vid 2-3 nångång nu i eftermiddags börjar jag må illa som fan och nu bara eskalerar det. Fruktar magsjuka:(

ååh så jävla taskigt, ens familj ska ju vilja bli sjuk med en och lida med en for better and for worse liksom men nej nej, här tänker vi bara på oss själva. Vad spelar det för roll om man blir sjuk om man får ta hand om sin syster/dotter/flickvän liksom:P

jag är inte bitter. vad gör sånt här bättre förresten?

2008-01-02 18:42
demento- word on that. har aldrig åkt till URF enbart pga den anledningen. annars tror jag de är en väldigt mysig festival.

shit, jag irriterar ju mig på de mesta hehe, men kan fan inte komma på ngt direkt, har funderat hela dagen.

Men får ta mitt tal om "svaga människor"
dessa "svaga" människor stör jag mig extreeeeemt mkt på. folk man kan tala omkull, folk som inte vet vad de pratar om, rasister o dylikt, folk som ljuger, som tror de vet mer än en för att de är äldre/snyggare/tror sig vara smartare, kvinnohatare, hustyranner, folk som alltid avbryter när man talar.

sedan har vi några som är i en helt ny klass av svaga människor:
kärringar på skolorna jag jobbar på som vikarie som inte tror att jag kan göra mitt jobb och därför snokar på min bänk när jag inte är där, låter mig inte få reda på detaljer om skolan som jag måste veta, svarar inte på direkta frågor i lärarrummet när jag tex behöver en bandspelare, nya pennor eller dylikt,låter mig inte få ut material etc (vilket har lett till att jag oftast tar med mig material hemifrån, fint på en vikarielön på drygt 9000 i månaden)...gaaaa..cunts alltså.

Jag råkar ut för en massa för jag är en fet glasögonorm, som ofta klär ned mig, och när jag träffar nya människor lyssnar jag mer än pratar, så många tror sig veta preciiis vem o vad jag är. Vilket också är själva meningen från min sida- är rätt manipulativ på det sättet. Men råkar ut för folks värsta sidor på de sättet ibland, men better to know that from the start.

2008-01-02 18:46
snara

Haha, nä, jag är inte heller alls bitter! Jag tror inte att något hjälper egentligen. man får typ vänta ut det. Men det är ju trevligt att dricka té. & vätska är ju viktigt för att rensa ut giftiga saker ur kroppen. Äh, vad vet jag. Apelsiner, honung och té brukar folk säga. Alvedon i massor. & att titta på en jävligt bra tv-serie, avsnitt efter avsnitt. =)
Skåne!

2008-01-02 18:54
Stör mig på folk som..

• Grisar vid matbordet
  • gillar att vara ironiska, men själva inte fattar vinken (kan appliceras på mängder av olika ämnen)
  • skriver i stil med "måste skriva av mig" - även fast det är uppenbart att man vill ha uppmärksamhet av något slag
  • skriver i stil med "något snabbt skit" enbart för att helgardera om någon säger att det låter som skit. Stå för vad du kan ådstakomma eller låt det vara!
  • äter ketchup till allt.. jävla bebissås
AIK

2008-01-02 18:55
jag stör mig på människor... :(
krrrrrrrra

2008-01-02 18:56
Peppis F25
exakt! har alltid tyckt att lineupen är riktigt bra men varenda år så skiter jag i att fara bara för att jag vet att jag inte skulle kunna njuta av festivalen pga alla nördar...

något som jag stör mig EXTREMT mycket på är människor som klankar ner på svenssons och dylikt och kallar dom för får som bara sväljer vilken information som helst när dom själva är exakt samma typ av får med undantaget att informationen som dom själva proppar i sig inte kommer från samma källor...folk som tror att man per automatik har rätt för att man inte håller med om rådande normer och värderingar. folk som kan filosofibabbla i timtal utan att en endaste gång komma fram till någon poäng. urk.

2008-01-02 19:32
Folk som går av vagnen/bussen och stannar och pratar precis utanför dörren s man inte kommer på/av. aaaaaaaarg

2008-01-02 19:35
kom på en till grej nu när jag var på konsum...

alla 80+:are som envisas med att ta upp plånboken efter att kassörskan sagt summan, sen letar en kvart efter sitt medmera-kort, och PLUS så ska de betala halva summan med 50-öringar.

var hittar de förresten alla 50-öringar?? pantar en burk i taget?
We call them winerbrods.

2008-01-02 19:37
ja skunkafield det och när folk ska stå och ta plats framför kassan efter att dom betalat med att stoppa ner alla grejer, typ växel eller kort och stänga och stoppa i väskan och stänga väskan och rätta till...fyfan vad arg jag blir

2008-01-02 19:37
skunkafied

dom hittar dom på marken där alla människor som inte tycker att 50 öre är mycket slänger sina 50 öringar

2008-01-02 19:38
hey! jag har alltid massa 50 öringar.
det bästa med pensionärer är att de har en rabatt för pensionärer på den ica som vi handlar lunch på på jobbet jag jobbar om somrarna. rabatten är typ emellan 9-11 på vardagar....vi har lunch 9-9.45 :-)
looovely.  dessutom ett mkt gamlingstätt område (västertorp i hägersten)

2008-01-02 19:39
stackars dig peppis

2008-01-02 19:42
Snara - haha japp. men min pappa lärde mig att man ska armbåga folk som segar i kön..typ "råkar" stöta in i deras rygg med armbågen...det funkar.

Fiyah - men gamlingar kan väl inte böja sig ner så mycket att de kan plocka upp grejer från marken...eller så låtsas de bara, och blir värsta akrobaterna när ingen tittar.
We call them winerbrods.

2008-01-02 19:44
Fiyah- nädå, bara smått irriterande som sagt

2008-01-02 19:45
dom har magneter under sina käppar så dom bara fiskar upp mynten med dom.
eller så går dom till postkontor och växlar till sig 50öringar, det är de 2 förklaringarna jag kan komma på.

fast man kanske får massa 50öringar om man alltid betalar kontant med sina stora sedlar.

annat jobbigt är när man jobbar i affär/cafe och tanter vill betala med 50öring som de tror är en tia, fan skaffa bättre glasögon människa.

varför är det bara tanter som gör detta? gamla gubbar kanske inte får några pengar av sina fruar iof

2008-01-02 19:50
Fiyah - hahahaha en sån käpp vill jag också ha! men du, har du sett ett gammalt par som är på shopping spree? haha så ska de hjälpas åt, lika söliga båda två haha...

och what's up med deras stora sedlar? tar de ut hela pensionen så fort den kommer in på kontot och gömmer pengarna under madrassen? såg en tanta vid bankomaten haha hon tog ut en massa 500-sedlar med kortet...fast saken är att hon tog ut dem EN OCH EN! fan vad hon fick skit från min polare :D
We call them winerbrods.

2008-01-02 19:53
jag kan bygga en åt dig om du är snäll ;)

ja det gör dom, hela på en gång. och sen klagar dom på att dom blir rånade på allt.

2008-01-02 19:54
gömmer inte i madrassen dock, utan i burk i skafferiet

2008-01-02 20:03
jag är inte snäll, det är just därför jag vill ha en. kan dessutom vara rätt bra att slå väsktjyvar med...
We call them winerbrods.

2008-01-02 20:05
du får du konstruera en själv!
sätt på sånadär taggar dom har för att inte halka på is med käppen med så du kan hugga folk i foten med den.

kanske lite väl off topic.

ps ber om ursäkt för eventuella felstavningar (av mig) i denna tråden då folk tydligen stör sig på det.

2008-01-02 20:07
haha felstavningar suger som sagt rätt hårt. men okej, du bad om ursäkt.
We call them winerbrods.

2008-01-02 20:08
det är inte mitt fel att jag inte kan stava, är fel på mig. det är inte att jag inte försöker stava rätt, kan bara inte.

2008-01-02 20:08
åh. kom på en till grej. 21-åringar i datingprogram som säger saker i stil med "i'm ready to settle down"
We call them winerbrods.

2008-01-02 20:10
jag sitter fast i mariefred med abstis o känner inte en nkäft här uppe så sug kuk alla mariefredare
Jag fiser THC !

2008-01-02 20:11
vad är en "nkäft"?
We call them winerbrods.

2008-01-02 20:14
EN KÄFT
Jag fiser THC !

2008-01-02 20:14
nån i mariefred som vill partajja???
Jag fiser THC !

2008-01-02 20:20
jag irriterar mig på dig skunkafied F26

För alla dina skämt i olika trådar idag är verkligen skittråkiga och inte ett dugg fyndiga..
work some magic

2008-01-02 20:30
brodin - vilka skämt menar du? dessutom är det vida känt att jag är kass på att vara rolig.
We call them winerbrods.

2008-01-02 20:42
Håller fullständigt med 70is^^ Fyfan vad det är irriterande med sådana människor. Likadant med personer som inte förstår ironiska skämt, eller som rättar ett skämt.

Plus att jag stör mig på vissa felstavningar dvs. om det ska vara två L eller ett Ä istället för ett E och tvärtom. Dock kommenterar jag det aldrig i fall om att personen i fråga har dyslexi.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2008-01-02 21:37
folk som viskar för högt på KB eller i skolbiblioteket. come on, snacka - gå ut, eller viska TYST för i helvete. folk som går för sakta, framförallt typ i gången ner till blå linjen på centralen. folk som ställer idiotiska frågor på föreläsningar. SAS kundtjänst.

+ min redovisnings&finansieringstenta jag ska ha på måndag. den irriterar mig. ännu mer irriterar det mig att jag har en rättsvetenskaplig introduktionskurstenta på onsdag.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2008-01-02 21:41
"människor som klankar ner på svenssons och dylikt och kallar dom för får som bara sväljer vilken information som helst när dom själva är exakt samma typ av får med undantaget att informationen som dom själva proppar i sig inte kommer från samma källor...folk som tror att man per automatik har rätt för att man inte håller med om rådande normer och värderingar."
SOM FAN! bland det värsta som finns.

sen klarar jag inte av människor som ska trycka ner sina åsikter om ens leverna i halsen på en (trots att man inte känner varann särskilt bra). jo tack, jag vet att det är farligt att röka, jag vet att det är billigare att köpa mjölk på ica än seven11, jag vet att vitt bröd är onyttigt. när gav jag dig nån sorts indikation på att jag vill höra vad du har att säga? jag är inte dum i huvet. håll käften och bry dig om ditt eget liv istället.

men det jag stör mig på mest är när jag läser texter, främst i tidningar eller böcker, där samma ord upprepas för nära inpå. det värsta är när folk skriver en mening som innehåller ett "men" och sen börjar nästa mening med ett men.
t.ex. "jag tycker han har en poäng men han förbiser vissa viktiga faktorer. men det är bra att ämnet får medial uppmärksamhet" (blaha-exempel)
SER NI INTE ATT DET ÄR FEL NÄR NI LÄSER IGENOM? händer JÄTTEofta och varenda gång gör det lite ont i min hjärna. läsflowet bryts och det stör mig till döds. jag menar, böcker läs väl igenom av minst 10 pers innan dom publiceras. märker ingen av det? och det är så jävla lätt att rätta till. dock, anyone?
(förbehåller mig rätten av helt avsky detta men ändå tycka det är ok att exempelvis börja en mening med och och att skriva dom ist för de och dem bara man är konsekvent)

2008-01-02 21:51
fette med propps till snapphanarna

2008-01-02 21:53
rent spontant för stunden irriterar/stör jag mig på att jag inte kan jugoslaviska, räknas det?

2008-01-02 22:56
jag irriterar mig på personer som glider genom livet o är aldrig tacksamma, söker sympati för minsta lilla problem, är katiga o elaka mot allt som inte har en fitta o stora bröst.
Ögon tjänare me, baaaaaah!

2008-01-02 23:04
Reklam fyfan vad iriterande de är, sen när mor min kommer hem till en och ska börja städa och säger " fyfan vad de ser ur här "

2008-01-03 18:14
Stör mig på smack-ljud
Folk som inte uppskattar ens hjälp när dom har frågat efter den.
Stör mig på folk som inte står up för sig själva.
Och folk som kan spela intresserad men sen bitchvänder dom, jävla fake rövare.

2008-01-03 18:51
det mesta.

2008-01-03 18:55
boyakazha vänner, den här tråden är vägen till lycka.

2008-01-03 19:01

Folk som är äckligt PK, typ Seventh Heaven på femman.

Bibelbältet i USA.

Frånvarande verklighetsuppfattning.

AVLID.

2008-01-03 20:50
jut nu stör jag mer på idioter som ljuger rätt upp i ansiktet. o idioter som verkar tro att man e totalt korkad.

2008-01-03 21:30
vad som brukar göra mig frustrerad är arga och gnälliga människor. känslan ilska rent allmänt gör mig alltför ofta fly förbannad.
folk har sån jävla brist på självkontroll så det gör mig vansinnig!
det är endast pga folks brist på det som vi har alla negativa problem i världen, om dom som faktiskt har det bra ställt inte lät sina jävla känslor påverka så skulle vi faktiskt kunna leva i den utopiska drömvärlden som varenda människa på planeten drömmer om. men nejdå, tack vare att vi har format världen som vi har så tillåter vi känslor att styra våra liv mer än något annat.

Look within, find your Own Divinity! Detach yourself from Social and Material Struggle.
And become like a God. Our true goal and the true Meaning of Life!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2008-01-03 21:31
stör mig på folk som använder disktrasan på golvet.. blääääää.. o på dom som röker på i min trappuppgång när jag ska gå till jobbet/kommer hem från jobbet. till dom dom säger jag: äckel, skaffa er ett jobb!!!
Hej FRA!
Jag har ingenting att göra med al-Jihad, al-Fatah eller PKK. Jag har aldrig gjort Hadjdj eller tillverkat en bilbomb, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse!
puss