I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Utmana mig själv - Gå ner 15 kilo innan sommaren.

Övrigt - Blandat

2008-02-05 20:10
JonkaGOO P19 Frukosten sätter ju igång din ämnesomsättning...Därmed bränner du mer om du äter frukost än om du skippar typ.
Delam tange barat

2008-02-06 10:36
jag själv håller på mycket med träning , och jag som dmo flesta i världen skippar frukost , speciellt om man har bråttom på morgonen, och just för att man inte kan äta så fort man vaknat..

Men frukost är en av dom , om inte den viktigaste måltiden på dagen , då du vaknar så måste kroppen snabbt ha i sig proteiner och kolhydrater för annars så börjar svältprocessen i kroppen att börja och då dras de på dina muskler..

Men som sagt, jag skippar frukost för ja inte klara en så stor måltid på morgonen, utan jag tar en shaker istället som innehåller allt man behöver för att starta dagen på top.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.

2008-02-06 15:10

Man måste ju faktiskt inte börja dagen med ett stort mål utan det räcker med att äta nåt litet.

En shaker funkar om du vet vad du behöver och om det mättar dig så att du inte småäter under dagen fram till lunch.

Att försöka ersätta frukost med en större lunch funkar inte.

www.susei.blogg.se