Utmana mig själv - Gå ner 15 kilo innan sommaren.
Nu har jag slagit huvudet på spiken och tänkt på detta ett tag. Varje dag innan skolan ska jag gå ut och gå ca 40 minuter. Dvs 5 dagar i veckan kombinerat med styrketräning och lite annat. Kommer jag klara det?För varje månad som går kommer jag lägga upp en bild på mig på min presentation för att visa eventuella förändringar. Och även spara alla andra bilder så att ni har något att jämföra med. Allting börjar den 8:e januari, och slutar när skolan går ut nån gång i början av juni. Vill ni följa min utmaning kan ni spara tråden som bokmärke eller som favorit, annars kan ni bli vän med mig ifall ni känner att ni kommer glömma bort mitt namn. Eller bara hålla tråden uppad så länge som möjligt ;) Kan tilläga att jag nu väger ca 92 kg, 1-2 timmar efter att jag ätit middag. på morgon har jag ingen aning vad jag väger, för jag har ingen våg. Men en våg ska inhandlas innan utmaningen börjar. Tror ni på mig får ni gärna stötta mig, komma med tips om kost, osv osv. tror ni inte på mig, får ni väl kalla mig fet eller nåt för jag väger ju trots allt 92 kg efter jag ätit middag... Jag ser verkligen framemot denna resa! och jag hoppas mer än allt att jag klarar det. Ha det bra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha jag skulle gärna hänga med dej, men jag skulle aldrigklara det faan! Jag hoppas på dej mannen! Klarar du det kanske jag oxå kan få en puch av det och börja!
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
Haha, ja jag tänkte likadant. men nu när jag skrev den här tråden finns det ingen återvändo ;) Tackar! precis, får hoppas på det bästa..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lycka till! verkligen! Det är viktigt med motivation och du verkar ha det :)
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Jag ska gå upp 15 kilo istället! yeeeeah!!
my name is xelly smelly
Visa oss en bild på dig redan nu! Detta kommer bli grymt, det gäller bara att ge sig fan på det.
Jag tror på dig men jag kallar dig fet iaf :) pusspåre och jag hoppas du lyckas
ner 15 kilo?.. riktiga män väger 90+
mama said knock you out
Tack alla :)
watakaa X7 Skulle kunna ta en bild imorgon när jag vaknar
får hoppas på det.. ;D
LVR Kalla mig fet nu du :) och tack
DegenereraD P27 Jag väger ju 90+ nu, dessutom har jag bara 17 år på nacken så jag är väl inte man ändå ;D
15 tappar du lätt på 2 månader. bara att bestämma sig.
cry me a river! --> thcrew
väg dig inte varje dag heller. totalt meningslöst.
joda Jo, men jag har tänkt köra utan amfetamin och efidrin eller vad det nu heter så..
har heller inte tänkt träna ihjäl mig.
Ja, du klarar det lätt, kan bli lite jobbigt i början bara. Lycka till!
your heart pump project kool-aid
elem P19 Jahman, har hört att promenera före frukost är nåt man kan bli beroende av. Får hoppas att jag fastnar vid det, tackar! :)
amfetamin? ska du banta utan att knarka? du är galen! nä, men seriöst. du verkar ha helt rätt inställning till det hela, så lycka till mannen!
Jag är bra - du är dålig.
hur lång är du?
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
Lycka till!
BRÅNX - ONSDAGAR, SMÅLANDS NATION
Begge P0 Still waiting :) hooka oss ett foto!
Som sagt, se till att äta nyttigt annars är det svårt. Och småät inte.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
ligg på ett stort kalori underskott bara. typ 1500 kcal om dagen. plus att du styrketränar / motionerar. och få i dig så mycket proteiner du kan. du kan köpa proteinpulver som heter "Esa Pro" där du får i dig bara det essentiella och därmed tar små portioner på 6 - 12 gram och får knappt i dig några kcal alls men mkt protein!
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
Ditcha bröd, alltid en bra start. Det enda man får småäta är prestationshöjande .)
ronnback: Om det är mättnadskänsla med få kalorier man är ute efter är nog fibrer bättre än proteiner - och bättre för magen.
core P18 jag tror han menade "sluta äta bröd"
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Just så! Bröd är terror.
Bröd är gott som fan. Dock mycket socker, sirap och annat bjäffs i det.
"Life is on the wire, the rest is just waiting"<br> Coletivo Êxito D`Rua<br> http://brasil.indymedia.org/images/2005/08/328099.jpg
Beror ju på vad man äter för bröd.
Visserligen, men oavsett om det är dödsrågbröd bör man se till att ha måttlighet i bruket. Jag tror man kan överleva ett tag utan bröd i sitt liv, bröd i sig luktar småätande lång väg.
Begge. Utan träning, utan knark. 15kg, 2månader. inga problem. sluta ät 3000 kalorier om dan bara.
show me your muscle!
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
Begge P0 Du ser ju inte direkt ut att vara fet på din press bild, fast lycka till iaf =)
Vi är överallt!
Nån frågade hur lång jag var, jag är väl kring 1.78 skulle jag tro. Nu är det jävliga att min lillasyter har smitit iväg med våran digitalkamera tills på tisdag. Bilderna kommer så fort kameran kommer tillbaka :)
Begge P0: Faan du väger 2,5kilo mer än mej och är lika lång, varför banta? faan vissligen är jag tjock men faan inte så illa att man behöver banta än iallafall =)
Rapdude X18 Haha jag vet inte egentligen, trivs väl inte i min kropp haha?
jag är väl inte heller "tjock" men en beachkropp innan sommarn är ju aldrig helt fel? ;)
Begge P0: Faan, eftersom vi är så lika ska jag faan följa med dej. fast jag ska inte gå ner 15kilo. kanske satsar på 5 eller 10. men mannen jag e på, jag antar utmaningen tillsammans med dej =)
Får se hur det går =))
Lycka till!!! Du kommer klara det för du verkar ha motivation, och det är det viktigaste! :) Men väg dig inte, mät kroppen istället. För du kommer ju bygga muskler o grejjer och dom väger. :)
jag är på. fast jag ska bara gå ner 5 kg. för att göra det tänker jag sluta äta godis, dricka läsk, äta chips/nötter/kakor och annat bus som brukar slinka ner. och börja gå och simma 2 gånger i veckan. jag tycker det låter som en bra plan att lägga ut det på 5 månader, då får du lättare att behålla vikten sen.
Rehab is for quiters.
Förra året la jag av med att dricka läsk och äta skräpmat/godis och drack alkohol väldigt sällan. Då gick jag ungefär 1 timme om dagen från februari till juni och då gick jag ner ungefär 10 kg (är också 1.78 och när jag började vägde jag ungefär 94kg). Att gå ner 5 kg mer borde inte vara något problem eftersom jag var arbetslös och rörde knappt på mig bortsett från promenaderna. Det viktiga är att ta sig ut och gå och inte hoppa över en massa dagar bara för att man inte "orkar". Sen är det bra att man har en mp3-spelare man kan lyssna på när man är ute och går så att man inte blir uttråkad.
Rapdude X18 Fan vad nice! hoppas det går bra för dig :)
-Nisse- F24 Tack! jaaa, jag blir bara mer och mer peppad!
.. en gång i månaden borde jag väl ska kunna väga mig?
clone P22 Låter bra, jag ska också sluta med sånt tjaffs..
men det kommer bli svårt att hålla sig, tycker man borde få unna sig lite på tex fredag eller lördag och vräka i sig lite godsaker
3rdsoul P22 Vad nice! jag borde också sluta dricka, dricker alldeles för ofta..
käkade du aldrig godis och sånt eller sparade du det till helgerna?
Nä, med schysst musik blir man aldrig uttråkad :)
Enda jag kan säga är att käka en ködabit och sallad till middag, skippar du att äta så många kolhydrater så slipper du känna dig så svullen, möen ägg och köd bygger en riktigt man. Ska du äda päror så är det soft att koka nån dag sen steka till dagen efter för då är sockerarterna så mycket mindre och pärorna höjer inte blodsockret som de brukar göra när de är nykokt.a
Begge: Jag tycker nästan ätt det är lättare att sluta helt i så fall. Möjligtvis om jag undviker öl en fredag/lördag så kan man ta lite godis istället.
Rehab is for quiters.
Begge P0 Ja du kan ju väga dig en gång i veckan typ (på samma dag o samma tid), men kom bara ihåg att dina muskler kommer väga, så du inte blir deppig. Därför är det bra att mäta sig, för då märker man mer att man faktiskt minskat. Annars kan det bli jobbigt när vågen stannar på ett visst kilo och att man inte går ner nåt mer på ett tag (det brukar ju bli så), men om man mäter sig så ser man att man kanske minskat några milimeter eller centimeter ändå. :)
Begge: Blev väl någon godisbit ungefär varannan vecka eller så och då var det inte så mkt godis heller. Läsk drack jag bara när det fanns till maten etc. Så länge man har koll på vad man stoppar i sig är det lungt så länge man jobbar på lite extra sen för att förbränna överskottet. :p Bara för att man vill tappa lite kilon betyder det ju inte att man inte kan leva samtidigt.
gick ner ca 12kg på 5månader i sydamerika
Jag har papper med ett 2 veckors-program man följer. Man går ned ungefär 8 kg då, på två veckor alltså, om du dessutom tränar. Sugen på det eller?
Vad grymt intiativ! Hoppas du lyckas! Själv ska jag gå ner 7 kg till sommaren, alternativt 5 då jag vill ha lite muskler :)
Delam tange barat
Vågar jag posta bilder också? :P
Delam tange barat
precis som vissa andra sagt, försök tänka bortom kilon. du kommer med största sannolikhet bygga muskler, oavsett om du vill eller inte.alltså är måttband ett bättre mätinstrument. eller klädstorlekar för den delen.
ill join in, börjar träna till veckan 10-15 kilo ska bort till sommarn, väger 95-7 kg o är 195cm. tar den här tråden till insperation
Tråd dödadar!