GhostFire Yes, har sett det på andra ställen tidigare också :) Men Begge nämnde att han tänkte ta bilder, så det är nästan så att jag tänker haka på hela grejen även om jag bara ska gå ner hälften/en tredjedel så mycket :P
Delam tange barat
ät ingenting...drick enbart vatten så ska du se att du liknar gandhi runt valborg...
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Först måste du fråga dig om du vill bygga muskler eller bara gå ner i kroppsfett.. Om du ska bygga muskler går det inte att undvika kolhydrater så mycket som du bara kan som vissa här inne tipsar dig om. Däremot om du vill bränna fett är morgonförbränningen effektivast och ger mest resultat. Kom ihåg bara att äta regelbundna måltider.
fan jag vill också droppa lite, jag är 96/192 nu, vägde 85 när jag muckade från lumpen och det var nice som fan, gick rätt snabbt upp mina förlorade 10kg igen dock när jag slutade röra mig... ut och promenixa och sluta käka bröd va?
o rly?
en sak som de flesta verkar bortse från är ju att det viktigaste, oavsett hur mkt man går ner, är att faktiskt lyckas hålla den vikten. ma kan gå ner hur mkt som helst men om man inte lyckas hålla vikten finns det ju ingen som helst vits med det hela...själv har jag gått ner 16 kg i år och målet har ständigt varit att lyckas hålla vikten i första hand och typ landa på varje delmål innan jag sattit upp ett nytt. nu ska jag gå ner 15 till!
gogogo! Bli vegetarian så kommer du att gå ner en massa och du kommer att må bättre tro mig.
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
Rachel och alla, kul att ni hakar på :)
GhostFire P6 Vart man kan få tag i dessa koffeintabletter och vad är det för nåt? kreatin monohydrat har jag sen tidigare (?)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
15 kg på ett halvår är väldigt enkelt. Det är inte ens tre kilo i månaden. Fan, när jag gick ner 40 kg förut kunde jag gå ner tre kilo i veckan. Ät rätt och träna måttligt. Vill du ha en djupare förklaring så kan vi ta det via meddelanden.
Redline!
Koffeintabletter får du t.ex. tag i receptfritt från Apoteket och är just koffein i tablettform.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vilken skit,skit-utmaning. Vill man gå ner 15 kilo så gör man väl det. Ä rätt, spring som ett djur, välj att gå före att ta bilen om det inte är absolut nödvändigt så ska det gå bra ska du se ska du se ska du se.
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
har också som mål att gå ner 15kg innan sommaren, har dock inte lagt upp någon plan på hur jag ska göra, tänkte kanske börja med 30min promenad + 30min hopprep, mest för att få upp andningen och förhoppningsvis höja förbränningen, alltid en start? äter inte så mycket skräpmat och dricker inte alkohol..
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
bra intiavtiv fan! lycka till du!
Jag ska gå ner 10 kilo på två månader, mina sista graviditetskilon ska bort. Lycka till!
dokusopa po whoa. det fattades bara =)
Vet fortfarande hur man går ned 8 kg på 2 veckor... men gör som ni vill ni.
Begge , hur gåre?
Tråd dödadar!
ja, jag funderade på det för någon dag sedan också. :)
BRÅNX - ONSDAGAR, SMÅLANDS NATION
alla snackar om att man kan gå ner typ 15 på 2 månader och 10 på 3 veckor cirka, min farsa är lite överviktig och han börja äta någon slags skit vet inte va de heter och typ någon dricka som va morotsliknande och gick ner 4 kilo på 1 vecka självklart så va han tvungen att träna lite också 40 min varje dag gick han 4 kilo 7 dagar paff,gone
Gör som en man i Luleå och ät på Max (hamburgerrestaurangen) varje dag, lunch och middag i 90 dagar, han gick ner 30 kg. Inte illa....
www.max.se --- klicka er vidare till Minimize Me.
What is my identity?!
jag ska gå ner 18kg till sommarn... väger 70 nu.
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Jag vill gå ner ca fem kilo till sommaren. Väger ungefär 53-54 nu och är 1.58 lång =) Vore kul att se bilder på de som redan börjat med viktnedgången :D
Vill du ha motivation? köp en ipod nano om du inte redan har en (köp en beg. 2gb billigt) och ett nike+ kit så kan du föra statistik över hur långt du springer och i vilken takt med mera. Sen kan du utmana vänner. Köp en sån och PMa mig så kör vi vem som springer längst en månad ;)
jag har alltid rätt.
Dra ner på ditt köttintag och byt ut mot bönor/kikärtor/linser istället. Skippa grädde osv.
ToffelUnge F18 No shit! Vi är lika långa, väger lika mycket och vill gå ner lika mycket! FAN VA COOLT!
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
fan vad nice! lycka till och stirra inte dig blind pa vagen. fit for 2008!
I´m with stupid--->
Lillfrida : haha nice,vi kan tävla :D
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Bara jag som reagerade på att han vill käka kreatin och gå ner i vikt samtidigt?
Varför är folk så dumma?
ETT TIPS: Drick ett glas Vatten med pressad Citron i varje morgon innan du är ute och går, det får igång magen och får dig att smälta frukosten myyyye bättre.
Du ska gå ut och gå innan du äter frukosten för att bränna fett mycket fett, tjo bre.
Sluta äta godis, skräpmat, onödigt fett, drick lättmjölk och ät inte smör. Att helt enkelt hårdbanta är ett annat bra alternativ. Min flickvän tappade 20 kilo på ett par månader, genom att inte äta. Vid närmare eftertanke var det en oerhört dålig metod, som jag inte rekommenderar någon.
nej
Att sluta äta är idioti! Begge Om du ska gå ut och gå innan frukost är det viktigt att du dricker vatten innan (gärna med lite citron som nån sa.) Sen får du inte hoppa över frukosten,men se till att den blir nyttig och gör dig riktigt mätt tills det är dags att äta igen. Men min fråga till dig är: vill du bli vältränad lr bara slank? Lycka till!
www.susei.blogg.se
bokmärke! You can do it, Begge! Jag har själv utmanat mig själv att till sommaren så ska jag ha tydliga muskler på armarna och benen. Som innan, dock så ska jag inte bli biff. hehe. Jag måste ner på vissa ställen fan och skaffa mig större muskler på andra. Eller ja... musklerna finns, men dom är dolda under fläsket ;). Fast läkaren har förbjudit mig att träna. Får se om dom säger något om det idag :S
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Tack till alla som skrivit!
det går bra, har varit ute och gått alla vardagar sen det började.
har inte tränat gym heller utan bara gått 40 minuter innan frukost. Funderar på att börja köra gym igen nästa vecka, lite lätt bara, lättare tyngder och mer reps tex.
Triandafilo F22 Hur gör jag med den där citronen? och hur mycket ska jag dricka, bara ett glas?
frukost äter jag alltid. den blir så sjukt god när man har gått ett tag :)
och jag är väl ganska vältränad, dock inte fit. Väger som sagt 90+, men det är inte bara fett, även om jag själv personligen ser mig som en köttbulle.
jennie-is-back Förhoppningsvis så klarar jag det här ;) tack!
Lycka till!
sånt är jobbigt, när ingenting är symmetriskt.
varför får du inte träna för läkaren? Hoppas det går bra för dig!!
min polare gick ner 16 kg bara genom o ändra kosten....tränade typ ingenting.. så det är d viktigaste skullle jag säga.. lycka till mannen!!
vi är överallt!
Begge P1 Lycka till man! Du skrev innan att du hade kreatin monohydrat, det skall du inte käka om du vill gå ner i vikt. Monohydrat gör så att du kan bli "större" pga att det binder vätska i dina muskelceller. Kreatin skall du inte käka alls om du vill gå ned i vikt, det är mer en "muskelökare"/"prestationshöjare" eller vad man nu vill kalla det. Grönt te har visat effekt när det kommer till att bränna fett, men annars gör du som alla andra säger: Lägger om kosten och motionera mycket. Ett tips är att käka drygt sex gånger per dag, tre lite större mål och tre mindre mål. På så sätt håller du blodsockret på jämn nivå och du hinner inte riktigt bli hungrig så att du måste småäta. Im ooooooout.
glömde skriva att var trejde timme är lagom att äta! :) peeeyz.
att insidan räknas e bara en ursäkt för att va ful.
Begge jag är symmetrisk, men jag vill ändå ha mer definerade muskler. :D jag får inte trännat tillfälligt för att jag åkte in till akuten i torsdags för att jag hade ont i hjärtat och vänster arm. Det visade sig att det var musklerna runt hjärtat och inget annat, tack och lov. En sak blev jag glad över dock. Dom sa att hjärtat, trycket och allt är helt perfekt. Jag är ´överviktig/mullig (sambokilo :( ) och var skiträdd att något skulle vara fel, men allt var bra. :D Så jag får vänta med träning i nån vecka nu tills dom har kollat vad felet är igen. Sen blir det stenhård träning igen! :D Lycka till :D you can do it som sagt!
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
På så sätt håller du blodsockret på jämn nivå och du hinner inte riktigt bli hungrig så att du måste småäta. tänkte bara fråga lite... det där med att sockret är på jämn nivå och att man inte småäter. Hur ligger det till om man tex inte äter 6 ggr/dag och inte heller småäter?
Begge Hur lång är du? Om du väger 90+ och är ganska musklig så tycker jag att det inte låter som så speciellt mkt. Att gå ner 15 kilo och samtidigt träna muskler känns som ett svårt projekt. Som någon annan sagt så är det bättre för dig att mäta dig själv istället för att stirra på en våg. Jag vet att många ser det som en prestationshöjjare att ha en våg att titta på,men många blir väldigt besvikna när dom inte går ner eller går upp. Ett stort glas vatten innan motion (ett riktigt stort typ ölglas),pressa i en klyfta citron om du orkar,annars så räcker vattnet utmärkt. Att hålla på med tabletter i början är bara dumt,det kan du börja med senare om du fortfarande vill. I början så borde du inte heller äta 6 portioner mat om dagen. Utan tre vanliga mål (frukost,lunch och middag.) och nåntin litet tre gånger mellan. Typ: Frukost Frukt Lunch Macka Middag frukt igen När du tränar mer behöver du äta mer,men om du bara vill gå ner i vikt och inte upp i muskler så behöver du inte mat 6 gånger per dag. Hoppas verkligen att du lyckas med ditt mål!
www.susei.blogg.se
jennie-is-back hur ofta äter du? Känner du dig hungrig under dagen men tvingar dig att låta bli?
www.susei.blogg.se
Som någon annan sagt så är det bättre för dig att mäta dig själv istället för att stirra på en våg. Jag vet att många ser det som en prestationshöjjare att ha en våg att titta på,men många blir väldigt besvikna när dom inte går ner eller går upp. jag mäter mig! tycker inte att våg är alltid det rätta! Det är olika hur mycket jag käkar. Ibland käkar jag tex frukost, sen typ 4 timmar så käkar jag en frukt eller lnch hos mamma och sen lite när maken kommer hem från jobbet. och ibland en gång om dagen. allt beror på hur mycket tid jag har och var jag är, men skräpmat och sånt undviker jag. Då käkar jag hellre frukt. jag är i princip aldrig så hungrig att jag tvingar mig själv att låta bli att äta. Jag känner knappt hunger. Bara ibland under dagen om jag har käkat frukost. Jag vet att det är dåliga matvanor, och jag försöker att ändra.
jennie-is-back Även om du inte är hungrig tycker jag att du äter väldigt lite. Om du nu tycker om frukt. Försök äta fyra om dan utspritt över dagen. Att du inte känner för att småäta är ju bara bra,men att inte äta alls och dessutom träna är farligt. Som minst behöver du tre mål mat om dagen. Och du som tränar borde verkligen äta mer. Iaf om du tränar regelbundet.
www.susei.blogg.se
tiandafilo jo jag vet det, men det kommer mest i perioder. då går jag bara runt och mår illa. alltså inte pga maten, utan rent allmänt. känner att jag vill spy och så. iallafall... ja brukar dricka shakes ibland också när jag inte känner för att äta. mest för att få i mig något, men jag vet att jag äter för lite. om jag käkar mer så kommer jag bara att få ont i magen eller må illa. inte över att jag äter, utan min mage orkar det inte.
jennie-is-back det där låter inge bra. har du varit hos en läkare med det där? Det kan faktiskt vara så att du har nåt fel i magen. Jag har samma sak fast alltid,och då dricker jag viktväktarnas drick yougurt.. funkar för mig iaf. Du får i dig nånting och det kräver inte så mkt av magen.
www.susei.blogg.se
jo dom har kollat. tydligen så är det inget. har alltid varit så. jag brukar käka mannagrynsgröt eller ris med naturell yogurt. då lugnar magen ner sig.
horru, hur gar det for dig? du far ju inte baila
I´m with stupid--->
Hur viktigt är det med frukost? Jag brukar ofta hoppa över frukosten och käka en större lunch istället. Varför är frukosten så viktig?
jag har alltid rätt.