Go for it!!! Jag är kär i en tjej som har kille.. Vart som så innan jag visste att hon hade det, först när jag fick veta det blev man ju hyffsat less, tröstsöp mig till byfåne osv, men när jag vaknade så tänkte jag att fuck that!! Jag ska övertyga henne att jag är bäst! Lyckades först, men sen rann det ut i sand, but Im still on the grind!! En dag kommer det spricka mellan dom (antingen pga mig eller nått annat) och då jeklar! Men kan ju lova dig att det är jääävligt jobbigt att veta att den man vill ha mest i hela världen ligger nånannanstans och ligger och myser med nån annan jävla idiot, de gör ont... Men moraliskt sett så är det ju fel....
Men lika glad är jag för det!
Toastare
2007-12-10 19:21
FuelDOg, jag kan iaf skämta med mina killkompisar som jag vet inte ser mig på det sättet.. eller vad fan vet jag.. men de stöter iaf inte på mig och de vet att jag inte vill ligga med dem. sen brukar jag iof dra en gräns med dem, sexuella trakasserier är ok..men romantiska trakasserier är big no no!
Jag skyller allt på Emma!
sen brukar jag iof dra en gräns med dem, sexuella trakasserier är ok..men romantiska trakasserier är big no no! Ha! Och BountyBoo är tillbaks som 27 och inte 67!
•pave paradise•
Toastare
2007-12-10 20:04
lhabia, jag är ju i den åldern då man pendlar! ;)
moral är för töntar, kör bara
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Det är inte fel, men fråga dig själv om du vill inleda ett förhållande med någon som är otrogen. What goes around etc. Karma. Tjipp.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den gyllene reglen; Behandla andra som du själv vill bli behandlad!
whoopzidoo
Gör dig av med pojkvännen.
Haha. Det hörs verkligen på vilka härinne som aldrig har varit upp över öronen tokförälskade...
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
Toastare
2007-12-11 22:32
flaaajjest, det handlar inte om hur kär man är. Det handlar om respekt för en tidigare partner och kunna tänka på mer än sig själv.
Sorry alltså, hitar jag min livspartner i någon, mannen i mina drömmar, någon jag är redo att ge upp allt för, och han känner likadant, haha sorry då skiter jag fullständigt i vem som finns i bakgrunden. För hon är ju uppenbarligen inte hans drömtjej.
snubbar som dig som man ger en sula i nyllet på? Ge fan i upptagna brudar, vart tog respekten vägen?
work some magic
Toastare
2007-12-11 23:04
flaaajjest, ja och du frågar dig varför du hittar skitkillar? Inte sagt att du varit så där kär i en upptagen kille..
"det handlar inte om hur kär man är. Det handlar om respekt för en tidigare partner och kunna tänka på mer än sig själv. " Smarta ord, även dessa: "Den gyllene reglen; Behandla andra som du själv vill bli behandlad! "
bounty; jag har aldrig snott nåns pojkvän eller varit orsaken till att någon varit otrogen, jag bara vet hur jag är funtad.. Skulle jag hitta nån som jag skulle dö för skulle inte en flickvän hindra mig. Nu säger jag inte att jag skulle hoppa i säng med snubben, men jag skulle inte stå och vänta på att nåt skulle hända.
Toastare
2007-12-11 23:10
flaaajjest, varför inte? Om du vet att han är din livskärlek, så borde ju du vara hans (annars stämmer ju inte det första) och då gör han ju slut med sin tjej när han upptäcker att du är det och ni kan starta ert förhållande utan problem. För visst kan man kanske vara i ett dåligt förhållande och inte ha mod nog att göra slut, inte så att jag förstår den situationen, men det är klart det händer. Då kan man också träffa sitt "livs kärlek"...men frågan är då, hur seriös är den personen som inte har gjort slut om nu förhållandet var dåligt. Vad gör personen med dig som ny partner när han träffar nästa person som han tycker är bättre än dig?
flaaajjest F21 Om killen inte känner att du är den rätta, och det bara är du som känner att han är den rätta för dig så är det fel av dig, och skulle han då känna samma som du gör för han, så borde du låta han välja själv om han vill dumpa sin nuvarande för dig, utan att du hoppar in emellan och påtvingar han något.
sitter i samma båt... I mitt fall var dock tjejen intresserad, men sen kom en gammal flamma som brann starkare tillbaks och hon gick dit istället, med olycklig förälskelse som följd för mig. :( Jag väntar.... ... ...
"Jag väntar.... ... ..." You and me both, eller jag vet inte... det märks väl ;)
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Så länge det inte är man själv som är otrogen, och man inte har någon speciell relation till pojken så tycker jag inte att man har några moraliska skyldigheter. Go wild!
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Das, what the fuck. Någon sådan är inte värd att vänta på!
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Känns inte som att
TenFingers läser igenom den här tråden.
känns som om alla tror att jag är i den situationen jag beskriver, men nej, det är jag inte. jag bara föreställer mig. aaaja, skitsamma, jag tror inte på passivitet helt enkelt.
Om den ena parten i ett förhållande känner för att vara otrogen så är det ju inte bra att de fortsätter vara tillsammans, så genom att du får den här tjejen till att va otrogen så räddar du dem båda från ett förhållande som inte skulle fungerat ändå. Så kör på! Om du ser det ur mitt perspektiv så är det inte ens moraliskt fel, du hjälper helt enkelt båda.
I just don't trust anything that bleeds for five days and doesn't die
Tweak P2 Du tror inte att det smärtar mer att få veta att bruden knullat under er relation än efter?
Flaaajjest:Haha. Det hörs verkligen på vilka härinne som aldrig har varit upp över öronen tokförälskade... Jaså? Hm..ok, om jag råkar vara en av dessa tycker jag att du, helt seriöst, ska fråga personen som står längst upp på min kontaktlista som jag vet att du har kontakt med om så är fallet när det kommer till mig. Så får vi se vad du säger efter det. Om din drömkille, den du är menad att vara med, känner likadant för dig men har en annan tjej...ja, är det inte dags att börja tänka på vad det kanske beror på? Kan ju vara så att han INTE känner likadant? Om han gjorde det undrar man ju varför han ens skulle tänka tanken på att vara ihop med någon som uppenbarligen inte är hans drömtjej.
•pave paradise•
Rastasite P18 :
okejdå, vi försöker såhär; tjejen har ett behov av att vara otrogen, så då kmr hon vara det förr eller senare hursomhelst. Så då är det väl lika bra att få det överstökat med en gång så killen i relationen inte behöver vara tillsammans med henne ett år till bara för att hon ska va otrogen då, vilket kmr leda till ännu mer smärta.
Med den logiken blir det då bättre att vara tillsammans med en som vill vara otrogen än att hon har varit otrogen mot en... vilket iofs låter rätt rimligt, men då är ju förhållandet inget värt så det hade vatt lika bra att det tog slut. Men bäst av allt vore ju om hon gjorde slut med pojkvännen först, men då kmr hon förlora tryggheten av en pojkvänn ifall hon inte vill va ensam eller det nya förhållandet inte visar sig vara stabilt.
Filbunke - jag ställer inte till med nåt. det är killen som väljer att vara otrogen.
NickeMannen - inte ska väl jag ha samvetskval när det är killen som är otrogen?
We call them winerbrods.
Låt säga, att du stöter på henne och hon får välja. Hon väljer dig. Tänker du inte att hon kan göra samma sak med någon annan. typ vara otrogen o sånt shit."Det är ju trots allt hon som är otrogen om något händer" -Trådskaparen Där ser du! En gång otrogen, alltid otrogen. Om det är menat att ni skall vara tillsammans, så kommer väll till dig. Men att visa att du är smått intresserad är väl ingen fara.
Jag har ingen personlighet
Jag fattar inte varför alla utgår ifrån att hon måste vara otrogen?
Har du tur är pojkvännen en geek som inte vågar göra något åt saken. har du otur är den en ex-convict med ambitioner att döda.
12345678910
Har du tur är pojkvännen en geek som inte vågar göra något åt saken. har du otur är den en ex-convict med ambitioner att döda. Väldigt snyggt formulerat. Är det värt risken?
•pave paradise•
skunkafied F25 ser du verkligen inga problem alls i att ragga på en snubbe som du vet har flickvän? tycker du inte att det är de minsta fel på något sett?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
skunkafied: Jo, det tycker jag visst. Det är klart att killen i ett sånt exempel har det absolut största ansvaret, men du bidrar ju ändå till att en annan person blir lurad och sårad. Hur skulle du själv känna dig om du var i den sårade personens ställe? Sedan beror det lite på omständigheterna hur man ska se på ett specifikt fall, men generellt så menar jag att även den som inte har ett förhållande har ett ansvar. //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Nej, men det är flickvännens plikt att ignorera dig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lhabia; ärligt talat, så har jag ingen koll på vad du skrivit i tråden. skrev så för att ja, på vissa märks det bara att dom inte varit så upp över öronen att dom varit redo att göra vad som helst för att få vara med den. så ta det inte personligt. och ang. personen längst upp på min kontaktlista, så TROR jag att det är petter, känner du honom? :D Och IGEN: jag är inte i den situationen och har aldrig varit, så jag utgår inte från nånting, så SLUTA TRO det. Jag bara säger. Träffar jag min drömkille är jag inte passiv. Iaf inte till en början. Om han inte gillar mig, ja, då får jag väl gå runt och vara olyckligt kär ett tag. Right? Äh fan jag orkar inte ens fortsätta för nu har jag förklarat samma sak fem gånger i rad. Orka.
flaaajjest: Jag förstår hur du menar :) Jag tycker fortfarande att det är fel att gå in förstöra någon annans förhållande, men om man verkligen träffar sin drömtjej/kille så är det klart att man kanske skulle göra något. Sedan kan man ju fortfarande göra det på ett snyggt sätt och vara reko. Det är kanske extra viktigt om man verkligen tror på en framtid med den personen. //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Nicke, precis. Tack.
känner bara att man blir förbannat! trött på alla som mättar sig på andras ansvar o vad andra gör. man kan bara ta ansvar för sig själv i det långa loppet. förstår inte vad andras dåliga moral ska ligga till godkännande för att man själv handlar med dålig moral. då är det fan bättre o fatta att man e ett omoraliskt pack, men att man kör på den stilen medvetet.förlita sig på andra i fråga om att handla oetiskt/omaraliskt e fegt, snuskigt och försurar din omvärd. blev bara lite sur nu. trevlig kväll!
känner bara att man blir förbannat! trött på alla som mättar sig på andras ansvar o vad andra gör. man kan bara ta ansvar för sig själv i det långa loppet. förstår inte vad andras dåliga moral ska ligga till godkännande för att man själv handlar med dålig moral. då är det fan bättre o fatta att man e ett omoraliskt pack, men att man kör på den stilen medvetet.förlita sig på andra i fråga om att handla oetiskt/omaraliskt e fegt, snuskigt och försurar din omvärd. blev bara lite sur nu. trevlig kväll!
flaaajjest: Ah, ok då! Haha, nejnej..på MIN kontaktlista!
•pave paradise•
hennes val. om hon är otrogen är det ju ändå hon som gör fel (förutsatt att man tycker att otrohet är fel under omständigheterna) och inte du. akta dig dock för hennes pojkvän.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Säger det igen: Jag fattar inte varför alla utgår ifrån att hon måste vara otrogen?
kown alla gör inte det. jag tycker till exempel det är äckligt att ragga på någon man vet är upptagen, oavsett vad det leder till.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Moderator
2007-12-12 19:39
kown Menar du att hon kan göra slut med sin nuvarande? För det har väl folk redan nämnt?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Misery_chick: Jag håller med dig.. och allt annat är som sagt ren och skär egoism.. "det är hennes problem" och liknande argument köper jag inte.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
KaptenKrok Ja, precis. Jag har också nämnt det.
Dock känns det som att jag läser fler inlägg än själva trådskaparen, hah.
Moderator
2007-12-12 19:55
Så är det alltid när folk startar trådar om sina kärleksproblem. De skriver en topic med bristfällig information och sedan svarar de aldrig på det väsentliga i svaren.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
fan den här tråden blev plötsligt väldigt relevant för mig, hehe. helvete
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit