Tjejer som har pojkvän, no no?
Är det fel att stöta på tjejer som man vet har pojkvän? Moraliskt sett ja, men bryr ni er om det? Låt säga att det gäller mer än bara ett "one nighter" man tror verkligen att du och den här tjejen skulle kunna få det bra ihop och man gillar inte killen. Är det bara att bita i det sura äpplet och vänta? Eller kan man göra sin grej och låta tjejen välja? Det är ju trots allt hon som är otrogen om något händer, inte du som är singel. Vi kan säga att det är en kompis till mig som undrar. Diskutera.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Jag tycker det är okej tills hon säger ifrån, det är ju ändå hennes val.
Men du är ju 12 :/ Jag pratar inte om att bygga sandslott ;)
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Hoppas att du var ironisk.
vill du inleda ett förhållande med henne så är det kanske inte så smart att försöka få henne att vara otrogen med dig. om det nu blir något mellan er, skulle du kunna lita på henne då? och kom inte dragande med att det var en engångsföreteelse för att hon egentligen var kär i dig, det är ju bara ett tragiskt svepskäl....men om det bara är för sex så go for it!
Nä.
It's only gay if balls are touching
om du inte gillar killen och tycker att han förtjänar det så borde du ju bara köra för den sakens skull
"Hoppas att du var ironisk." Självklart."Vill du inleda ett förhållande med henne så är det kanske inte så smart att försöka få henne att vara otrogen med dig. om det nu blir något mellan er, skulle du kunna lita på henne då? och kom inte dragande med att det var en engångsföreteelse för att hon egentligen var kär i dig, det är ju bara ett tragiskt svepskäl....men om det bara är för sex så go for it!" Men är man aldrig otrogen bara en gång? OM JAG nu är han som hon ska leva med, kan det inte funka om jag stulit henne då? Ska man snarare stöta på henne tills hon vill sen säga att själv att man inte vill göra något förren hon gör slut med sin kille? Men då kommer ju följdfråga, går det att säga nej till henne om jag lyckas?
Nej för fan. Du kan ju inte satsa järnet, och det slutar med att hon verkligen vill ha dig... Och drar du!! Nejnejnej. Satsar ju järnet så hon lämnar sin snubbe får du ju stå ditt kast sen och leva med henne resten av livet. Typ.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men om jag vill det då? Fast det vet jag ju inte, men har gillat henne grymt länge i.a.f
Nej är du inte helt säker får du inte göra så. Det är bara taskigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
stå ditt kast sen och leva med henne resten av livet. word. Men jag säger som jag sa från början; nä. Besides, scora på the rebound är ju bara trist.
jag tvivlar på att det skulle funka om du stulit henne...säger inte att det inte går men jag tror också det är ett självbedrägeri av stora mått. jag har själv varit med killar som varit otrogna mot sina tjejer med mig och bara det i sig är ju så motbjudande att jag aldrig skulle drömma om att inleda ett förhållande med dem. sen finns det ju grader i helvetet. vissa är ju players utan dess like och dejtar som om det inte fanns någon morgondag och det är väl emellanåt också att vara otrogen, iaf om det är outtalat... säga nej till vad? ett förhållande eller sex?
Är det fel att stöta på tjejer som man vet har pojkvän? Moraliskt sett ja, men bryr ni er om det? Det.
Då jag själv känner igen situationen, så vet jag att jag inte hade brytt mig om den andra partnen, däremot så får man inte förvänta sig allt för mycket, hon har pojkvän och det finns antagligen någon anledning till att hon är ihop med honom. Om något sker och hon faktiskt vill fortsätta träffas, och dumpar killen, så kan du hoppas på att hon gör samma sak i ert förhållande, tjejen har då tydligen inga känslor för killen. Värre blir det däremot om hon stannar kvar hos den andre och fortsätter att träffa dig ändå. Då borde man kanske inte bli förvånad om det visar sig vara ett återkommande mönster.
http://beaujolie.blogspot.com
haha. alltså, jag bryr mig om det, och tycker att det är fel. Så.
Jag raggade på en snubbe som hade brud förra sommaren.. han var otrogen mot henne, och nu är vi tillsammans. Fast risken finns ju att man har svårt å lita på den andra efter att man vet att denne har varit otrogen förrut.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Vad hade du gjort om du hade tjej och nån kille började ragga på henne för att...och låt mig se så jag får detta helt rätt.."det är ju trots allt hon som är otrogen om något händer"? How 'bout it, vad skulle du göra då?
•pave paradise•
har kompisar som blev ihop på ungefär det sättet.. går hur bra som helst, de har familj och så nu.. så att det aldrig funkar om bruden blir ihop med dig i smyg är absolut inte säkert.. det där once a cheater always a cheater är så jävla ricky lake som det kan bli.. det är väl från tillfälle till tillfälle.. överlag är det väl inte så cleant att vara med en brud som varit otrogen med en men ibland funkar det.. nåt direkt fel ser jag inte i det så länge som snubben inte är en polare.. det är upp till henne, dock har han lika rätt om han blir sne när han får reda på det så du får vara beredd att stå för det och ta möjliga konsekvenser utan gnäll om det hamnar där..
"Vad hade du gjort om du hade tjej och nån kille började ragga på henne för att...och låt mig se så jag får detta helt rätt.."det är ju trots allt hon som är otrogen om något händer"?" Det är ju här hycklaren inom mig kommer fram för jag hade troligtvis slagit ut framtänderna på honom om jag fått veta det. Eller det beror ju helt och hållet på hur tjejen behandlar det. Avvisar hon honom totalt är det ju bara smickrande.
TenFingers: I am just going to put my Casey to bed..hold on..I call her Case sometimes, just for kicks and 'cause she likes it..my Case is resting now. See where I'm going with this? :)
•pave paradise•
Jo jag gör ju det, fan du är ju utan tvekan Whoas profet. Varför har jag inte upptäckt dig tidigare? Du har inte sagt en ovettig sak sen jag upptäckte dig. Egentligen vet jag ju vart hela min problematik pekar åt för håll, men man vill ju inte alltid se.
å andra sidan avgör ju inte hur arg hennes pojkvän blir hur rätt det är, rent etik och moral filosofiskt sett.. att killen vill slå ut tänderna på inkräktaren är ju bara en liten bit av det man får väga in..
satsa på bruden förfan, sen drar du.. HIHIHIHIhihihi!hi!hi!hi!hi!!!!!11111111111111111
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
TenFingers: Ironimätaren började blinka, men om du nu är seriös: Dessa saker och mycket annat jag skriver här är saker jag anser vara lika självklara som snö på julafton. Angående situationen: Dubbelmoral är det värsta jag vet. Och jag är inte ensam om det. Men min varning till dig är bara att du ska tänka på vad DU hade gjort om du var pojkvännen i situationen, det är allt. Och det räcker långt.
•pave paradise•
lhabia Jag var absolut inte ironisk och det jag menade var att det är dubbelmoral från min sida, det vet jag och jag vill inte, fast jag vill. Det är mer en inre strid det här handlar om än något annat.
Beror på. Är det någon random brud jag gillar så är det okej! Men skulle aldrig stöta på en polares brud.
TenFingers: Alright, då får jag tacka och ursäkta, men du förstår nog att ironimätaren i princip alltid står på när man är på Whoa.
•pave paradise•
Bara man gör det med stil så är det väl lugnt...
lhabia: Jo tack jag vet, jag har fått tinitus av min ironimäter tackvare detta forum ;)
jag tycker att killar som raggar på mig fast de vet att jag är väldigt upptagen är helt värdelösa.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Verkar tjejen intresserad eller vadå? Tror inte du ska ragga om du är en nobody i hennes ögon
bry dig inte, inte ditt ansvar ifall hon gör nått med dig.
- OKAAAAJ
Känner du pojkvännen eller? Om du nu har varit intresserad ett tag i e henne, varför har du inte gjort något tidigare? Verkar som du e blödig för att hon ska vara otrogen mot sin pojkvän, så gör det med stil istället som kleton sa! Man måste vara två för att spela ett spel, annars händer det inget ut över det, fattaru?
jag tycker det är fel att medverka till förstörda förhållanden
Mja, svår fråga egenkligen. Varje person har ju en vilja & skulle nu den tjejen säga ja så är det hon som får ta konsevenserna men jag tvivlar starkt på att jag skulle göra något sånt. Men naje jag tycker nog inte det är fel. Fel är om tjejen säger ja hehe.
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Tänk om snubben är en av dom som svarat på din fråga!
well...stöt all u want...men om hon gör det mot honom får du nog räkna med att hon är kapabel att göra samma sak mot dig en vacker dag
skriv kort, helst inte alls
skulle inte själv vilja att nån raggade på min brud. men om man fixar någons brud så har man ju bara visat för personen att hans flickvän e hora? och det e ju bra
Varför skulle man då själv vilja ha en "hora"? Meningslöst.
•pave paradise•
nej, jag bryr mig inte. är jag intresserad av en tjej och känner att det finns någon sorts respons kör jag på, så länge jag inte känner killen i fråga. vill jag ha något så vill jag, vill hon så borde hon nog ändå dumpa sin kille.
Rehab is for quiters.
Lyricist
2007-12-09 04:13
Jag skiter faktiskt i om dom är upptagna. Såvida jag inte känner snubben. I värsta fall så får han reda på det i bästa fall så kan man bara säga "jag knullade din brud hi hi hö"
Fegon_ Precis, och om nån konfronterear en så är det bara att säga att man inte visste att hon hade pojkvän. om dom ändå tycker det är värt att slåss för är dom bara dumma i huvudet.
Rehab is for quiters.
Promotor
2007-12-09 05:35
Respektera att bruden redan har en kille som hon trivs med och låt henne vara!
Redaktionen
2007-12-09 06:14
Vill fittan vara otrogen så låt henne vara det.
namaste
Som många redan svarat, ser jag att ansvaret ligger hos tjejen. Detta förutsatt att hennes respektive inte är någon i din bekantskapskrets. Sen hur vida du kan starta ett förhållande med någon som du vet kan vara otrogen, är upp tid dig. Only time will tell if it's worth it.
TenFingers Förbered även ditt ansikte för en viss typ av behandling.
Skulle jag vara tjejens pojkvän och jag får reda på att du försöker med något eller om du eventuellt även lyckas genom din manipulation så skulle det få rätt allvarliga konsekvenser. Om hennes kille är ens en tiondel av det jag är så tycker jag synd om dig redan på förhand.
Men hur som helst, lycka till!
faaan vad desperata folk är. ska ge sig in på förbjudet område. det är inte bara hon som gör fel liksom. knullar ni en brud som har pojkvän får spö är ni typen av mesar som polisanmäler å säger till honom att ni inte visste om det. fan vilka äckel ni är.. jag måste vara den sista killen med nån heder kvar i kroppen. men vill ni vara tillsammans med nån billig slyna som ändå kommer vara otrogen mot er tillbaka så enjoy it :) glad att jag inte har flickvän, fyfan. fixa egen fitta losers!
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Det finns för många tjejer i världen för att paja ett förhållande. Är tjejen i fråga upptagen så lägg en stöt på hennes kompis. Hon har säkert flera flera tjejkompisar.
I värsta fall så får han reda på det i bästa fall så kan man bara säga "jag knullade din brud hi hi hö" Haha..iofs..
•pave paradise•