Redaktionen
2007-12-11 19:28
fiken Jag måste bara fråga. Hur kommer det sig att jag aldrig sett dig förut, men ändå har du blockat mig?
namaste
åderpåleone haha, va? ööh, jag vet inte ens hur man blockar någon på whoa så det har du nog fått om bakfoten...
Vad är det här, någon form av slogan?
Moderator
2007-12-11 19:44
Ska man tipsa om folk på whoa måste jag lägga min röst på Konsten. Hon klär sig oftast jävligt snyggt.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
åderpåleone igen, hmm. haha, jag hittade det nu. jag vet inte hur det har hänt faktiskt, då jag inte har sett dig heller innan.. måste ha kommit åt det på något fumligt sätt när jag kollade på din sida. sorry :)
Redaktionen
2007-12-11 19:46
fiken F18 Okej, du kanske har råkat trycka till den knappen om du vart inne på min sida, sånt har hänt mig med serdu. Inställningar - annat, där ser du vilka du blockat.
namaste
yes jag listade ut det faktiskt, man lär sig något nytt varje dag som det heter
har alltid gillat brudar med baggy-style....sån rumpa vissa får med de =)) sexigt på nått sätt
BAHA!
phatie bra sagt
Rahamadjan av GU-PA!
IDIOT bra sagt
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
fiken F18 *Hänvisar till låten "hiphophoror" av Organism 12.
and THAT you can quote...
phatie F20 : håller verkligen med! när jag vill vara snygg vill jag vara det för min egen skull, inte för någon annans .
baggy är skönt och snyggt! kanske lägger upp någon bild laterr...
I'm really smart, like... like Jeopardy smart.
-LunAtiC- jag tål inte organism 12 men tack ändå :P
jag tyckte rebeccasfett hade riktigt dåliga kläder men å andra sidan kan jag bara avgöra hela hennes klädstil på en enda bild på hennes pres. tyvärr är hon, enligt mig, ett väldigt bra exempel på hur man inte ska klä sig om man klär sig i baggy-jeans etc. dom där byxorna är inte baggy, dom är som en soppsäck. man kan ha baggy även fast man har byxorna i en storlek som passar en! dom viker ju sig i grenen, vilket jag tycker är ett fult tecken på att dom är på tok för stora för att sitta bra på personen som bär dom.
och det där inlägget är väl främst riktat mot
Henka som just namedroppade
rebeccasfett !
jag umgås tillräckligt mycket med hiphoptjejer för att veta att de är de mest avundsjuka typer av tjejer som finns. På klubben, på stan, på fester. Oavsett var så är de jävligt bitchiga mot varandra, snea blickar om någon annan har fresh kläder etc.
Håller med Yun_di "Tjejer kan klä sig hiphop utan att behöva se ut som dykes :)"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hiphopkittys can scratch.. mjau!
Not a follower, so Twitter has never been an option.
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
oops.. blev visst två stycken där. Ledsen..
Nej inte alls
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
såhär ser en söt brud ut!
fuck alla baggy-bitches
:V
robinjohansson - nej sådär ser en brud med gigantismhår ut
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
baggy byxor har inget med hiphop att göra. det kan bara vara bekvämt att bära. sen att vissa tjejer & killar klär sig för att passa in i nån mall på hur man ska klä sig, är en annan sak. personligen anser jag att många av brudarna som ni har länkat bilder till ser rent ut sagt för jävliga ut. och ja, de plaggen hade sett rätt hemska ut på killar också.
We call them winerbrods.
Gränsen mellan att ha på sig ett par baggybyxor eller en potatisäck är hårfin ibland.
Asså, jag måste bara säga alla länkar Lady SOV men hon e inte så jävla snygg i verkligheten. Plus att jag kan sätta en hundring på att hon har europas hårigaste muff!!!
Skulle hellre ta robinjohansson's bild än det som länkats över.
själv tycker jag om nakenscenen.
fuck the facts Det där var något av det mest sorgliga jag sett på länge..
hlgrsn X0 Vadårå? Det är ju bara dagens sanning!
Ja Lady sov är grovt överskattad.
here i am!
Now, Dance Everybody!
max 1.65lång ! brunett, har baggiestilen inne, crazy i sängen, dansar , spontan och mysig! GLAD med humor! känner du dig träffad? så fåru gärna bju mig på en mosbricka nån gång.
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....