New Era / Hiphopish brudar![Bildtråd]
Hej Whoa, försökte googla en massa, men jag har för dålig fantasi, tror jag. Denna tråd handlar då om tjejer som klär sig i baggy, dvs riktigt cleana brudar ! Så har du / kan få fram bilder på tjejer med denna stilen som jag eftersöker så posta på bara, allt vad ni kan! Puss
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
för att baggy ska va snyggt på brudar måste det verkligen va finess, bagy rakt av e inte särskilt nice tycker jag
Redaktionen
2007-12-06 20:58
Det är inget fel på en halvsömnig brud i stora byxor.
namaste
Som-Om, exakt! .. det jag menade med cleana brudar.. men var lite dålig förklaring kanske.. men tillex som flickorna i "Bounce" osv!
www.myspace.com/WenMec
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Den enda tjejen som kommer undan med "baggy" är Ciara i
Like a boy videon.
Tacka vet jag ett par välsittande svarta Cheap monday över ett par via sneakers, mmmmgood.
Haha vad fan ska du ha baggybrudar till bre? =D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag ogillar verkligen "bounce-tjejernas" stil.. alla "streetdance" tjejer ser ju likadana ut..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
hajja, det är bara tjocka brudar som klär sig bagy för att dölja sina förjävliga kroppar.
Yun_DI. Ohja. Gråa mjukisbyxor, morfars tröja och NE keps med klistermärkena kvar. Hemskt.
ja håller me wenmec, tyvärr är dom inte många
Word på Yun_DI! Och jag förstår verkligen inte syftet med den här tråden? Kolla runt på denna jävla sidan? Kolla alla hiphophoror och så har du baggy med sk clean stil.
whoopzidoo
haha så jävla skönt! "hajja, det är bara tjocka brudar som klär sig bagy för att dölja sina förjävliga kroppar." haha det är precis så jag känner när jag drar på mig bagy också å jag e ju en smal pöjk... eller innebär detta att jag e en tjock brud? :S
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Håller med dig Yun , "bounce tjejer" ser bara överdrivet... jag vet inte. I don't like them either. Alltså in order for most chics to look good in baggy, they have to wear something tight on their torso. Det är min personliga åsikt, smaksak egentligen.
At the gates of Eternity...
Begge: Runka till vad annarsYun_DI: ja, dom kanske ser "likadana" ut.. så du menar att inte resten av sveriges tjejer ser likadana ut varenda jävel går ju runt i leggings, nån jävla pyjamas tröjja. Sen pricken över i:et, stora plasthalsband för typ 20:- ..Felici-JAH: Avundsjuk? Du hade inget syfte att skriva i tråden som du inte vet vad den har för syfte heller, inte sant? Sen som avslut, så klart menar jag i stil med Ciara, Rihanna osv. Inte något fetto med en "farfar-tröjja" eller vad någon skrev.. suck..
www.myspace.com/WenMec
WenMec P19 Hemskt avundsjuk.
Jag undrar fortfarande vad den handlar om, och jag gav dig ett utmärkt tips.
whoopzidoo
Hangaround
2007-12-07 00:14
Producent
2007-12-07 00:15
vet bara två tjejer som klär i yo-kläder.
1.
yarah 2.
peshi det är i princip dom enda två tjejer jag har sett som inte ger mig intrycket "uuh äcklig hiphophora" när dom har baggy! plus att it makes them cute.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
peshis stil där va ju rätt onice iaf.. länka bild på de sk bounce tjejerna
Är det bara jag som tycjer att Ciara is way to masculine!
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
Producent
2007-12-07 01:21
som-om, hon har ju skitbra stil. bah!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
haha, fan vad fula kläder 50 cent + polare hade...
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är det bara jag som tycker att likheten mellan Peshi och en clown är slående ?Clown? Peshi?
va?
Peshi är såååå nice!
Nice nice people, fortsätt posta mer bilder! :) Snowboardbrudar brukar ha fett nice stil med, om ni hittar nå schyssta bilder, posta!
www.myspace.com/WenMec
pool väl utförd iaktagelse! jag håller med dig!
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Diggar brudar som har typ... Linne, ett par jenas som är lagom baggy o så lite häng.. Så ska ett par spets-trosor synsar.. till de ett par vita sneakers..
Highfive anyone, anyone?
När jag var yngre diggade jag det mer...inte så mycket nu.
Graffare
2007-12-07 23:31
tss, bara jag som tänker på silversystrar - Rör ej min man?
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Niito, yea.. wordar dig en gång till idag ;)
www.myspace.com/WenMec
hehe soft haha :D
Highfive anyone, anyone?
ingen av tjejerna ni postat har varken spec "hiphop stil" eller snygg stil.
AayFukYuuuu :@
Nu börjar de likna nåt (A)
AayFukYuuuu :@
jag tycker oftast att de som klär sig "baggy" ser jävligt trashiga ut. kvinna som man. det ser slafsigt och barnsligt ut.
jag tycker tjejer är snyggast när de har ett sinne för färger,
detaljer och helheten, t ex inte ha kläder med synliga märken
och tryck. det är SÅ fult. allt handlar om att kunna matcha!
jag tycker kvinnans former är så fina och att kläder
oftast sitter mycket bättre när de är mer åt det tighta hållet.
visst kan det vara snyggt med oversized, men då ska man ju på något sätt visa det, med att kanske ha ett stort linne, men bara
tights till.
tacka vet jag stiliga människor!
kille kille och tjejer, det finns så mycket tjejer som klär sig så fint, så jag skulle kunna länka tusen bilder. men ni vet de tjejer som har det, som klär sig perfekt till hur de ser ut!!
summan av kardemumman:
nej till "hiphop stil". det sitter inte i kläderna ladies!
don't watch me, watch tv!
gööööörls, så tar vi varannan vatten?
Bjäär äntligen nån vettig som håller med haha
va?
fattar inte varför
sofias F24 skrev i den här tråden.. var det nån som ville veta va du hade för åsikter eller va du tycker är stiliga människor?
det finns en chat! missa inte den...
sofias det där var något att dregla över.. Yums :)
My heart lives in my vagina.
jag har fetish för bejbs med baggy.
(\_/) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
apropå hiphophora...eh...mer irriterande om en tjej klär sig hiphop än om en kille gör det?
WenMec P19 Om du bor i stockholm, besök danscenter så får du se en del snygga hiphopper-brudar ;) iallafall dom som är mer proffsiga :)
Asså det är en skillnad på " Yooo Yooo hiphopbruden " och en " stilig hiphopbrud "... Jag tycker att visa tjejer ser hut jävla bra ut som helst i den "stiliga hiphopstilen " dock verkar det svår att hitta bilder på sån stil.. Men den stilen är ju inte så överdriven hiphop, utan bara lite lagom... Lixom tjejer som kanske har ett par Evisubyor ( Killmodellen ), ett linne och ett par vita sneakers är fräsht som fan :D Och det tycker jag är lagom hiphop för brudar :D:D:
Highfive anyone, anyone?