offtopic, kostar det extra att importera skorna från usa?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
klingan: tullavgift, frakt etc.
braman: aah vafan va bögigt me tullavgift!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hehe, men ack så nödvändigt..
kostar den 398:- oavsett ?
Det behöver inte kosta något om du köper från usa. Det beror väl på. Hur mycket man får betala beror på "värdet" i paketet
Forumssignatur...<br>
simonster P22: skon är inte direkt billig att tillverka så enligt deras uträkningar så borde den kostat så mycket ja.
Klingan de flesta paket som du får från USA fastnar i tullen, såvida paketet inte innehåller något som är värt under 20 dollar (det är bara paket under 20 dollar som inte fastnat för mig), är det värt mer så åker du på moms, (som är 25% på samma saker som momsen är 25% på i detaljandeln i hela Sverige) sen åker du på en tullavgift dessutom, som är olika procentsats för olika varor, skor har jag för mig att den är på sju procent. Vad man kan göra är att få avsändaren att skriva ner värdet på paketet, samt att skriva att det är en gåva på paketet, så ökar chanserna att det bara ska slinka igenom. Det är dock inga garantier att komma undan avgiften på det sättet, och det finns inga garantier att avsändaren går med på att göra det.
På lööööööööördag! Schysst att priset står i denna tråd, i stället för att se det ringer jag och frågar vad de kostar. :)
jagvillocksåhaenblog.com
Fel av mig.. priset verkar tydligen hamna på 1699. Lite trist, men det är bara två öl mindre på releasefesten imornkväll..
Fel när man ringde och fråga med då! Va fan. :P
jagvillocksåhaenblog.com
Nya bud.. Puma har beslutsångest. Fastställt pris: 1599
Too much for me! Plockar två af1 canvas istället :)
Haha trodde det var ni som bestämde. Grym kvalité. Vem kom på konceptet?
jagvillocksåhaenblog.com
mmmmmmmmmm ska man beställa clydexsns eller inte. kan inte bestämma mig. T—T
Midas: nej, det är inte vi som bestämmer.. eller visst, vill vi sälja den för 7-800 som vanliga clydes eller 2500 så kan vi ju göra det. men Puma har satt RRP till 1600 och då är det bra att följa det. är du nöjd med dom då? :) vilka mer än Midas har plockat upp ett par?
jag plockade upp ett par.. även ett par adidas till tjejen.. vem i personalen är du Jet? Du var där idag?
Jag är sjukt nöjd. Ångest över vilken snörning man ska använda dock. Tror att Jet var Johan i kassan?
jagvillocksåhaenblog.com
Nej Jet är Jet, jag är Johan. Guldsnören är guld!
:D Jag gillar brunt, blir nog det!
jagvillocksåhaenblog.com
snowboard hoppas jag? :O
Forumssignatur...<br>
lyfter tråden lite.. sns-rea, nya inköp? plockade ett par air max 90 och ett par air max 1..
realidad P22 står ju på sidan att den inte startat än..har dom redan startat den i affären?
Den tjuvstartade idag. Var förbi men hittade inget som jag va så sugen på, som jag inte redan hade dvs :) Men det fanns en del riktigt schyssta grejer och i bra storlekar. Realidad, var d dom lila/silver am90 du plockade? jag såg inga andra. Vilka am1? Skull pack?
så jävla fult!:( hur pass grym rea är det? hur många % ? gröna AM1 skull pack är feta, ska köpa mig ett till par om dom finns kvar på rean
det är ta 2 för 1 rea. Så kostar skorna lika mycket så blir re 50% :)
ah, fett så en sko kan kosta säg, 1400 o den andra 800 så blir priset 1400 för båda?
Ja precis sådant upplägg. Du betalar för den dyraste. Trendnet: thats right. Dåligt med air max skor så blev gröna skullsen och lila 90s..
Mest skor i lite större storlekar än mina små 8,5 fötter tyvärr..
Såg att Clyden var slut nu. Skitkul att folk uppskattade dom. När får man se hur NB'n ser ut? :)
jagvillocksåhaenblog.com
Jag vill med se NBorna, give bilder :)
Forumssignatur...<br>
Hur blir det med nya mtv raps clydesen? kommer någon/alla släppas hos sns? eller någon annanstans i sverige?
shelta skulle få in dem va? tror jag läste det iaf. med tillhörande tees och jackor
Forumssignatur...<br>
Alla kommer till SNS.. Eoug E Fresh skulle kommit exklusivt till Foot Locker var det tänkt men den har blivit bortplockad helt verkad det som. De som kommer är iaf. Shan, Daddy Kane och Ed Lover/Dre
Nedräkningen på SNS är till nätrean och inte till butiksrean..
Inga fler bilder på NB förrän vi får dom riktiga proverna. Dock kan jag avslöja att det nya datumet är 25 oktober.
http://pici.se/pictures/dKnvfuTqV.jpg
25:e oktober? Två månader! Skandal! :P Är dom snygga är jag där igen precis vid öppningen som på Clyden. Bjuder ni på kaffe igen om UPS är sena igen? :)
jagvillocksåhaenblog.com
naero: shit har du storlek 12? jag såg förövrigt inte vad det var på kortet...visvim..? har du några mer bilder?
Forumssignatur...<br>
alkor Visvim G Reservation Black , Supreme Zapatista Tee , Vans x w)taps
snart börjar rean! undrar förövrigt vad Yo! MTV Raps clydsen kan tänkas kosta?
Slick Alex - Mainstream is Everything "Rape is no laughing matter, unless you're doing it to a clown"
fuck va seg sns sidan är
fy fan va lack jag blir!!!!!!!
Och vi som inte har sneakers? Diskriminering :P
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE