/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Yun_DI: jag har ett par hulkengröna som jag skejtar med. de funkar bra till det ändamålet åtminstone. :) de är ju sjukt coola så det är lätt värt att kirra ett par medans monsterrean är igång.
Fan nu ska jag göra det bara för det.
Apeman P29 Mjo, well, det började iaf så men dagens superstar har liksom inget med basket att göra. De är smala, tunna, lätta och i övrigt mer åt tennishållet, sorry om jag är missvisande, :)
fyra Hehe, tänk om du vore ledig för allmänheten, finns inget sexigare än tjejer som diggar fresha sneakers och tevespel! Sånt gillar iaf jag! ;) //Pz
GAIA ...men det har väl knappast med tennis att göra ändå... eller springer tennisspelare runt i dom skorna på nått sätt? jaja, hursom... fatta vad du mena me modellen, smala, tunna, lätta... men det är fortfarande en basketsko, å reebok court victory pump är en tennissko, även om den mer ser ut som en basketdojja, samma med nike air tech challange, en tennisdojja även om det påminner mer om en basketdojja...
"Help the grown folks, they need more help than the children do"
”Hmm, det tror jag inte att just den Luxen gjorde, eller är rätt säker på att den inte gjorde det. Det är möjligt att en annan Lux fanns där men har svårt att tro det (om du inte syftar på ett litet exclusive inköp av grabbarna på SNS med ett par dojjer).” Vad menar du?”Problemet med de svenska, norska etc nätbutikerna är att om man är ute efter en specifik, speciell modell, exempelvis Adidas Centennial eller NIKE Legend och fresha färger, submodeller osv så kommer alla dessa butiker till korta. Det blir mer eller mindre vad de väljer att skicka dem och oftast handlar det om ett "Europa-sortiment", ibland åker nån medarbetare över till t.ex. Asien och inhandlar ett gäng exclusives som alla försvinner snabbt. Hela grejen suger så därför vägrar jag handla skor på typ Sole, Stress, Cali, Gulan osv. När det finns sidor som pickyourshoes liksom.. :)” du påstår alltså att butikerna i Stockholm inte får bestämma själva vad de vill köpa in?
Yun_DI P17, vad jag vet så finns två nya färger i hyllan på SNS nu.
http://www.redkeds.net/i/post134/134.2.jpg Godis ;D
We must all go through a rite of passage, and it must be physical, it must be painful, and it must leave a mark. - Captain Howdy
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Johan Vad menar du? Vad är svårt att förstå? Många modeller är exklusive för andra regioner och finns inte här förutom när medarbetare på affärer gör privata inköp från utomlandet.du påstår alltså att butikerna i Stockholm inte får bestämma själva vad de vill köpa in? Självklart får de inte det. Vad trodde du? De får köpa det tillverkarna erbjuder dem. Jag vet då jag snackat med ansvariga på adidas, nike, mfl märken många gånger då jag och brorsan var på väg att starta en sneakersbutik.
Det du säger vet jag redan. Och det är synd att du missförstår. Självklart får butiker köpa från de sortiment de blir erbjudna ifrån. Ingen tror något annat, eller jo vissa tror väl det... På Nikesidan är SNS bra, resten mindre bra. Detta är intressant att du tycker då SNS inte har högsta kontot hos Nike fast hos flera av de andra märkena. Tex som någon sagt tidigare så är de nu en Consortium butik och de har släppt de flesta (om inte alla) limiterade Puma släpp den senaste tiden. Sist var väl Argentina som kom i 240 par. Den 11 augusti släpps SNS x Puma skon och senare kommer även samarbetet med New Balance. Att du säger att de flesta butiker har massa skit är lite konstigt. Du som själv har haft tanken att öppna en sneakerbutik måste ju veta att du inte bara kan ha de bästa släppen utan måste också ha valigare släpp. Sen går det ju inte att få de bästa kontona direkt utan att börja från grunden. Det du är ute efter är en reseller-butik som jag iaf är glad över att vi inte har i Sverige (än).
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
bild 2: adidas med blåa streck
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
vad tycker ni om såna
här ?
jo jag håller med, rätt trista. får försöka spicea dom lite med färgglada skosnören eller något. beställde precis ett par från caliroots. :)
Å fyfan, hade missat cali-rean för första gången på.. länge. Måste lägga vantarna på ett par ZX600 trots camo (det är ju trots allt sneakercamo). Om inte annat lär de ge det klassiska adidas-axxet när det är sprint på g.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Goodman, Rod Laver är en klassisker. Den vita är iofs bäst. Adidas loggan som förut satt på hälen av sulan är flyttad till sidan av sulan pga av att kidsen i England älskar att visa sina loggor dom har på sina skor och kläder. Snacka om att anpassa sig till konsumenterna. Ganska roligt.
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
Superstar luxen finns för 599:- på
SNS
599:- på
junk också:) 40% rea på allt där!
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
Alright, lila fick jag höra från killarna på Adidas att de inte fanns här. Men det kanske har ändrats vad vet jag. Skickade iaf ett mail och fick svaret att just den modellen inte fanns här. Sen så hade SNS ensamrätt på en del serier om jag inte minns fel när det var jubileum. Sen är det inget fel alls på sortimentet på butikerna i norden, det intresserar dock inte mig så mkt att köpa sneakers alla andra redan har. Vi ville öppna en butik med modeller som inte finns i vanliga sneakersbutiker häromkring men det var lite svårt jao.
GAIA: intressant idé med sneakerbutik. jag och ett par polare är själv sugna på något liknande fast med jeans och andra kläder. vad var det som hindrade er? ska beställa lite nya kicks från pickyourshoes när jag får penki. någon som beställt därifrån och kan ge lite feedback? hur var leveranstiden? fick ni betala tull?
Goodman Svårt att få tag på modeller, ingen ledig lokal osv osv, drygt med massa saker, kapital bl.a.
OK, fan vad trist. sverige behöver bra sneakerbutiker.
Jag beställde dessa, med tanke på att försöka vara "orginell" och testa något nytt.
Det är både en gåva och en förbannelse att ha stora fötter, men det var
DESSA som jag fick.
whoopzidoo
De här köpte jag i går kostade mig typ 400 spänn i Tokyo, sedan köpte jag till coola skosnören men kan inte bestämma mig för vilka som är grymmast. Haha
var kan man köpa skosnören i sverige förresten? på din sko och liknande butiker har dom ju bara svarta och vita.
Producent
2007-07-30 04:54
corazon dom där skorna var RIKTIGT söta faktikst! kan tänka mig att dom passar bra i kjol och legwarmers :D sngyga snören också goodman, beror väl på vad du vill ha för skosnören. fatlaces i olika färger hittar du iallafall på sneakers n stuff
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
vill ha vanliga skosnören i olika färger. sen skulle jag också vilja ha skosnören med tryck på, typ liknande de du visade.
jag ber om ursäkt, det var corazon som postade inte du.
Goodman yeah tyvärr. Jag har aldrig sett något liknande i Sverige. Och just därför ska jag typ samla på mig ett berg av olika skosnören här i tokyo... de har så grymt mkt urval här.fyra F24 tack. yeah, jag är helt klart nöjd :)
Corazonzita F22 Sjukt söta skor! Jag vill också ha ett par! Vad heter modellen? Jag blev helt såld på skorna alltså..
"Help the grown folks, they need more help than the children do"
Skivsamlare
2007-07-30 08:01
Felici-JAH Fyfan vilka snygga dojor! Bra tyckt och köpt. Snyggast hittills lätt.
Mina Nuvarande har även två par AF1 till, ett par Vit/röda och ett par som är Gula/Grå/Gröna, ett par klassiska converse allstars (svarta) och ett par skitfula reebok
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
Yun_DI: Air Force 1 Premium Citrus
Tack!
Beställade precis Nike Air Tech Challange Retro båda färgerna. Tredje beställningen på två veckor. Det gäller o klippa allt värt på reorna
Fast nu såg jag priserna..
mr. carton af1orna måste vara jävligt limiterade för det priset. nån som vet hur många dom gjort?
varför är allt så jävla dyrt på den där sidan? t.o.m vanligare skor som kostar typ 600-800kr på SNS kostar ju flera tusen där? finns ett par adidas för $4500. :E