jag säger lol @ dig och sen tillägger jag att jag seriöst har svårt att sova pga av denna "hållhake" som tydligen är jävligt hemlig. :(
undra om det är drog sprutor ?
Hiphop! dont stop..
ska jag vara helt ärlig så är nog det bästa du kan göra att skicka iväg ett klagomål till din hyresvärd. skicka ett mail eller något om det känns för "känsligt" att ta upp öga-mot-öga med personalen du får prata med.
Jag försökte ringa idag till min hyresvärd men eftersom det va röd dag så va han inte där förrän på måndag, så jag skickade iväg ett mail där jag förklarade läget. Får väl se vad som händer härnäst.
Tycker att det låter bra o prata med hyresvärden o säga att han gör skumma/sjuka saker i köket, och att du inte vet vad det är han styr med, men att det sprutar blod på väggar o bänkar o skit, så kommer hyresvärden ganska snabbt ta en titt in i lägenheten tror ja...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
spännande:)
work some magic
hahahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
brajjamaja P18 smart inlägg... du är en riktig thug G...
Men jag tycker att prata med polisen / hyresvärden om det. Att någon tar sprutor och lämnar blodfläckar skulle få mig att hungerstrejka i 100 år.
Gah.. fan va vidrigt... nu känner jag mig sjukt kräsen som inte lagat mat i mitt kök på över 2 månader bara för att alla svinar så där inne!!.. Men BLOD va ju fan.. ..asdasd.uääk... gå till hyresvärden.. stackare
!! :)
Demento - Cool, grasping for straws :) I övrigt: Lycka till sakuraba! 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
jag tror han ignorerar alla inlägg som de står hållhaken i :( we wanna know!
/Shadow
update, update!
jag vill veta hur det har gått!
Ryssen kanske mördade honom? :S :(
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
Mabande P30 hehe yeah well...jag tycker att vi passerade gränsen för en seriös diskussion långt innan det där så varför inte? :)
*LITEN UPDATE* Fick svar från hyresvärden nu. Sprutaanvändandet och nerblodandet var tydligen inte orsak nog till uppsägning om det inte var klart att det var narkotika. Hur i helvete jag ska kunna veta det utan o prova det själv kunde dem inte förklara. Däremot så var det jättehemskt att han bodde där med sin fru och dem hade skickat brev till honom nu att hon va tvungen o flytta annars fick han inte bo kvar. Känns lite felriktat men får väl se vad som händer. Känns ju konstigt om han bara kan säga att hon inte bor där. Och sen lär ju jag vara den första som får en kniv i magen. Kanske vore gutt iof, då lär han ju inte få bo kvar.
fortsättning följer...
work some magic
ryss söt du e. det är konstigt att du säger så, för dem andra i korridoren är dem som vill ha bort han mest. ingen vill laga mat i smutsigt blod.
visste dom inte att frun bodde där?! haha måste säga att jag tycker om den här tråden ska följa den till slutet, vi är me dej =)
Konse''
En liten detaljt för övrigt: På matbordet låg något som skullle kunna tolkas som legitima läkemedel. Där låg även en sked med nån substans på sig och två zipbags som såg ut att vara tomma. Jag såg det bara när jag gick förbi efter jag hade stått och sagt åt honom att han borde göra de nån annan stans. Jag ville inte stanna och whina mer, han va redan irriterad på mig och jag ville inte ha hans äckliga spruta inkörd i ryggen. Det skulle ju kunna va att han har tagit en halv dos och sparat eller nåt. Men vilket läkemedel ämnat att tas intravenöst är i pulverform så man måste blanda de med vätska först? Fishy indeed. en bit av en text jag skrev för läääänge sen!du fixar cash,du fixar grejer o allt känns fett du sätter dig ner o tar fram ett nästan helt nytt set du blandar, me respect utan intellekt du bränner på din sked, o det e inte bara lite lätt nu ska det koka ,fixen e färdig nu ska du rota det e just denna lilla biten som alla helst skuille vilja slopa leta efter vener, i din kropp från topp till tå feta sår som av många stick upstår du vaknar upp i ambulansen, efter en OD i din vena du börjar snea,helt skakis i bena va har nu hänt? va ska du säj? va ska du göra ska du lägga ner d? eller dit liv förstöra? Demento! ser att du haar skrivit en hel del (en bra bit längre upp) om att d kan vara steorider tex . NOPE!! d e muskulärt i så fal man tar d! att i fall han kan ha gått ner sig så pass mycket att han skiter i grannarna? JA ifal han nu var en jonkare(horsare) så hadde han väll bättre ställen o sätta fixen på? o att han inte skulle kladda så mycket isåfal?? Jo du!! jag kan säga som så att när jag var igång som värst så hadde jag inga fler ställen o sätta den i så d blev halsen, ljumsken fötterna händerna fingrarna tårna osv osv så visst kan d vara så att han inte har fler vener o sätta den i, och att jonkare kladdar? JA d gör m´dom verkligen, för d e ett fruktansvärt stress moment då man har fått ett litet svar o den RÅKAR strilla ut , då måste man hitta en annan ven snabbt som fan så inte det kalgulerar o blir obrukbart i själva sprutan. d e jävligt äkligt! JA o d vet jag! passa dig för hans HEPATIT-C som han säkerligen har, så inte du me blir smittad!
jag e så RAK att du blir SNE!
vad hände me ryssen??
jag e så RAK att du blir SNE!
Grouse! Det där är nog ingenting att sträva efter...
Yeah!
Ryssen sköt i sakuraba P22 en överdos för att få tyst på hans whine...
Update. Ryssen bor kvar. Under sommaren har jag bott i kalmar medan en kompis har bott i min lägenhet. Ryssen frågade min kompis om han kunde få "låna" en kondom av honom. Här i kalmar har jag haft drömmar där ryssen försöker döda mig och vice versa. Ska bli kul o träffa honom när jag åker tillbaks.
Ang. sjukdom kan det vara MS, dom är ju lite spralliga liksom. och sprutan ska väl in där vid ankeln?
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Sakuraba. Snällaa! kan du inte ta kort på köket och posta det på whoa? Blir fan i mej sugen på att ta mig en titt. Ödmjuka Hälsningar.
Toastare
2007-08-03 18:09
haha förlåt men jag började skratta åt "Ska bli kul att träffa honom när jag åker tillbaks" fy fan vad jag lider med dig.. jag är otroligt icke-PK och har rysslandsfobi. så för mig låter en ryss som horsar som värsta mardrömmen.. OBS! ryssen i sig kan vara trevlig, verkar inte vara det i detta fallet.. det är mer att jag är rädd att de växer upp i ett land som är betong och det rinner vodka i vattenkranarna. och alla har stickiga tröjor utan något under...
Jag skyller allt på Emma!
förhoppningsvis är inte blodfläckarna i köket kvar nu ett par månader senare
läskig snubbe asso du borde skjuta han innan han dödar dej ;)
Sleep is the cousin of death
TA BILD PA RYSSEN SEN PA HANS SPRUTOR HAHAHHA JaG VILL SE HAN OM HAN SER TREVLIG Ut hahahahahhahahha ;D ;D
Berätta vad han har för hållhake på dig, jag dör av nyfikenhet!!!11 :D
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Seger! Idag "flyttade" hepatitryssen ut. Efter att det framkommit att han hade hepatit c (han hade medicinen i gemensamma frysen) och samtidigt blodade ner i köket inleddes ännu en aktiv kampanj för att få ut han, och den här gången lyckades det. Efter en hel del dialoger med värden och ultimatum om att ge mig en annan lägenhet osv så tittade dem till slut in hos honom, och en vecka senare fick han och hans fru förståeligt foten. Nu ska jag anordna ett crazy russian party till minne av alla fina stunder vi hade tillsammans, alla är bjudna!
ja undrade väl om du någonsin skulle komma tebax o sej va som hände eller om han hade dödat dej :P
Sleep is the cousin of death
"Skitjobbigt o säga nej till nån som står och säger att han verkligen behöver dem osv osv." Svårt att säga: "jag har inga pengar just nu"? Eller är du pengatrollet?
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
så sagan fick ett lyckligt slut =)
Konse''
Jag skulle endå inte bott kvar...skulle vara livrädd för bli smittad av nå skit som sitter kvar nånstans..
work some magic
bränn köket skönaste tråden förövrigt
ja lyckligt slut indeed, ni slapp en galen ryss som förmodligen ligger i rännstenen vid det här laget och erbjuder blowjobs med sin fru och aidskatt, å andra sidan hade jag förmodligen också varit glad o slippa den snubben om jag var i din situation!
12345678910
asså fan va äckligt, jag hade lätt spytt.
That's what she said!