I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dessa väktare och deras batonger!

Övrigt - Blandat

2007-03-13 07:42
Demento & DjBrunte

Tack grabbar. Läser ju titt som tätt om folk som är känd sedan tidigare. Tänkte att det kunde vara så jävligt att pelle åkte dit för snatteri när han är 12 och råkar orsaka en olycka vid 22. Fast man vet ju aldrig med aftonbladet. Tänker på denna artikel

Hundägaren är enligt polisen känd sedan tidigare.

2007-03-13 07:56
DjBrunte P21
du är ju helt jävla sanslös. vad som står på papperet och vad som faktiskt sker är inte alltid samma sak. törs man fråga var din stenkoll kommer ifrån förövrigt?

-Stjärna- P62
ja DET håller jag däremot med om.

2007-03-13 08:19

Laste aftonbladet precis och sag detta:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1020811,00.html

Nu menar jag inte att jag vill bevisa att alla ar idioter, men det ar intressant med tanke pa disskutionen.

Hmm..! ?

2007-03-13 14:37
-Stjärna-: Intressant är det, dock föga förvånande, dock har det inget att göra med just denna disskusion.

Demento:
Det är inte av betydelse, det jag presenterar är fakta och inget annat, du får gärna kika på de stora sidorna som handlar om ämnena jag skriver, t.ex BYA.se.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com

2007-03-13 14:40
nej då, jag tror alldeles säkert att informationen du saxat in är densamma som ges ut på de stora sidorna. men jag har den här märkliga inställningen som gör att jag bryr mig mer om vad som stämmer i praktiken...

2007-03-13 14:55
Demento: Det jag skriver är ej saxat från någon sida utan är taget från min egen kunskap inom ämnet vilket är relativt stor, dock finns det att läsa om man vill dubbelkolla.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com

2007-03-13 15:25
Ni är alla efterblivna och ni har glömt vad fan vi snackar om!! Ni går in på massa villovägar som inte ens hör hit och sitter och kallar varandra för olika saker samtidigt som ni försöker vinna nån personlig tvist... Hur orkar ni?

Tycker det e sjukt det som hände..

Kan dock hålla med i Big issues första inlägg..
Carry on tradition.