nils kanske är värdig en plats i snyggast-på-Whoa-tråden, might
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
Raze: haha började skratta på riktigt, VASARU! och sen den asså heheh
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jonka F18 *tar av hatten och bockar och bugar* :)
EmCi_Emm F18 Funkade visst, nu e du fetting, svettig och charmig x2
Misert_Chick: naaaaaaaw den senaste (mobilbilden) var sjukt jävla söööööt ju :D aaaaaaaaaaaaawwww
Boo skulle ja inte ha nåt emot att bli bjuden på kaffe hos
jävlar raze har du klippt av dig håret
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Hangaround
2007-09-03 20:15
http://img409.imageshack.us/img409/3572/fintkort230am5.th.jpg
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
herregud nu skiter jag i detta, se min presentation istället..
Sweetish: Fick jobb var det förväntas att jag ska se ens en aning anständig ut på :)
Still in the bridge
Ja nuss det har jag :) hah
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
http://img460.imageshack.us/my.php?image=moiwk3.jpg bah, kopiera och klistra in ;)
...eller så gör man en länk, som funkar,
jojas !
om man kan , varför nej? : )
Sotarpojken(v) och jag (h)
bildjag (v) & sotarpojken (h)
bild
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
En
bildserie som sträcker sig från 2005 till idag.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
flaaajjest När du poserar framför egentagna kort menar du? : )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Booo F21 omd et va ditt sätt å säga hejdå till mig på så misslyckades du :(
för ja dricker även TEEEEEEEEE
ja säger att Sän är flickväns matrial.. nåt å dra hem till mama för å få beröm va säger du då?
ja säger att Sän är flickväns matrial.. nåt å dra hem till mama för å få beröm va säger du då?
ja säger att skadeglad int eär hon man drar hem till mamma å får beröm.. va säger du då
Mainstream X0 vad menar du med det ?
ja säger att skadeglad int eär hon man drar hem till mamma å får beröm.. va säger du då Ginger?
Well all I need is my 40, some Buda and my Timbs my biggity black benz with them 19 inch rims...
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Mr Mainstream X0 : vad är skillnaden då? jag tycker väl att "en sån man visar mamma" låter lite mesigt. haha
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Snara påminner lite om stora syrran i 7th heaven. Candice = Promoe dubbelgångare snart :P haahaha
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit