Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ehm, hur laddar man upp ?
www.google.se imagehackus eller nått sen drar du bara in bilden i skriv fältet
RekFoto
Alltid varit svag för Amar. Nostalgi och Enola är iövrigt de sötaste flickorna i mina ögon.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
aaaw. som en liten kärleksförklaring. vad gulligt =)
Sän f23 du var ju f.ö lite het sådär
oh no he didn´t!
Moderator
2008-03-05 12:00
Snara Snälla säg att du är singel, bor i Stockholm, är vettig och tycker att jag ser ut som din drömman! Börjar det inte bli dags för en ny bildtråd? Den här börjar bli lite seg. Eller så är det bara jobbets datorer som går långsamt.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Moderator
2008-03-05 12:29
Sän Det skulle jag kunna göra, men bildtråden är egentligen inte intressant för mig. Vilket innebär att jag egentligen inte borde bry mig. Men idag gör jag det. Och så ville jag ju säga något mer än att jag blev kär i Snara.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Sän: höhö ;)
oh no he didn´t!
ARGH! dom tog bort min bild, måste vart för snygg helt enkelt..
CHILLNANI
http://img267.imageshack.us/img267/1624/bild8zv2.th.jpg
http://static.pici.se/pictures/IGazbapQo.jpg
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Gör om, gör rätt!
HÄR är jag.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
TenFingers är den snyggaste av alla på hela Whoa. LIKE ORM!
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Så jobbigt o vänta på att Amar inte längre ska vara upptagan, alltid samma sak efter varje sådan här tråd! :D
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Snygga tjejer på Whoa ;)
*Jag va bara inte gjord för dessa dar, dessa dar va inte gjorda för mig*
eumm..har skaffat
lugg nu :S
!! :)
Sannish F25 Jag håller med, snyggaste forumet på nätet. Du är ju själv inte en av de olyckligt lottade i genlotteriet.
Smokin'!
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Zatmara F13 you look eviil!
oh no he didn´t!
Candide: Haha tackar :D
*Jag va bara inte gjord för dessa dar, dessa dar va inte gjorda för mig*
detta är inte min "vanliga stil" utan byter fritt :) enda plagget
koppartrans jag äger förutom ett par kallingar ja fick av min farbror :)
Haters gon' hate...
Erykahh är het, flytta till Oslo med mig ?
Latest!
och nej, jag är inte naken, fast det råkar se ut så.
tur att länken funkade magnolia ;(
Haters gon' hate...
Kaal: Haha! Men jag ser bilden?
du missade länka tror ja, verkar vara så för mig iaf, men kul att du ser bliden själv iaf ;)
Haters gon' hate...
kaal: haha, jag la in en bild direkt i tråden. i firefox ser man den, men ej i IE tydligen! :/
jo ja har firefox också men ja ser inget ändå, kanske är en liten bild? :)
Haters gon' hate...
Försöker igen då:
LATEST! P.S Jag ser naken ut men är det ej.
"Denna bilddagbok är begränsad! Du måste vara inloggad för att kunna se denna bilddagbok. Om du har fått ett lösenord för att komma in på denna bilddagbok skriver du in det här nedan:" vilket elände :(
Haters gon' hate...
jo nu var det en bild där, höhöh kanske tog lite tid o ladda bara :)
Haters gon' hate...
Ja, det var ju inte allt för smart av mig. :/ Men nu är det ändrat!
Cool bild