pissa på golvet och använda strumpan för att torka upp det med: 2-3 p?? hahah ofta man inte gjort så...
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
fyra, nej, sannerligen inte. och vad ska då gud säga? o_O
Producent
2007-01-16 16:39
fidelista skojar angaende vad? jag har skrivit mer än ett inlägg liksom. och nej. förresten jag kan svara redan nu, jag skojar inte om nagot. fast om du vill starta debatt kan du gärna specifiera dig sa att jag kan förnedra dig helt totalt.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
bajsa med öppen dörr och särade ben och läsa pa samma gang 3p Finns det folk som skiter med korsade ben? :S
Walking the street of dreams
peta näsan ohämmat 2p Det är ju inte så värst manligt! det är ju mest barnsligt =) Peeys
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
Producent
2007-01-16 16:55
jonzon det är visst manligt! tjejer petar ju med papper i smyg pa toan. iallafall om man räknar sannadär tjejer som är lite fina i kanten. och killar petar med hela handen! det är liksom manligt. eller jag kan iallafall inte tänka mig en prutt och ölkille ga och snyta sig.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
en riktig man håller för ena näsborren och blåser i ett enda tag ut allt som finns i därrinne på trottoaren eller i duschen. (Beroende på om han är bonnig eller inte) Herregud, fjolligt att hålla på å rota runt där inne.
fyra Joo, iofs! men det är ju ändå barnsligt! och inte petar en "prutt och öl kille" näsan heller =) dom låter det vara ;Danvänder hudlotion 100p använder pinsett 100p VA?
fidelista, äsch klart att man luktar på sig själv. och ärligt talat blev jag lite chockad. jag trodde att du var upprörd över att hon lekte slav-leken med sin kille och inte över att hon njöt av det lilla i livet. Du är konstig.
jag lagar mat jag gillar att stå på scen jag använder ansiktskräm shit jag kanske är gay
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
jag bygger ~250 bilar om dagen, +250 poäng, yes jag leder!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
releze Det som avgör hur manligt något är, är ju OM kvinnor gör det, HUR OFTA dom isf gör det eller hur äckligt/motbjudande något är! Iaf enligt mig! Peeys
inte gått och lagt mig före 04:00 på ett halvår, borde väl ge en del manspoäng
http://felidae-music.com
Producent
2007-01-16 18:04
fidelista. du kanske gar in och sätter dig över toasitsen och duttar lite försikgt med papper när det kliar? vafan stila dig ms perfect! offtopic usch vad feministisk du är! om jag inte vill sa skulle jag inte gjort det. ga och gal nagon annanstans ditt lata abäke!
jukkus Eller nerd-poäng.. Jaelee Jo.. Men kom igen, det är ganska manligt att vara bäst i spel. Om inte annat är det tydligen grymt provocerande. "Nä, alltså det var fel på mitt sikte!", "Aa men asså.. Jag hade bara 16 kvar i liv..!", "Det laggade!!" Jag får ju vara dålig, det är ingen som säger något, jag är ju tjej.
<br>
fyra, herremingud många ömma tår att klampa på! Klart att du får göra vad du vill, om du så hugger av dig dina fingrar för att tillfredställa din karl så inte gör det mig nått. Shit, om jag tjänade feta pengar skulle jag älska att ha en fru som gjorde allt det där för mig. Men jag trodde verkligen att det var det fidelista skulle klaga på, för det vad det enda som du hade sagt som stod särskilt ut från resten.
_Rookie F21 Det är omanligt att spela! Det är omanligt att sotta vid datorn överhuvudtaget!
Toastare
2007-01-16 18:20
spelat i en lagsport: 2p visat snoppen på fest: 3p varit i slagsmål: 2p använda servett: -2p torka sig på jeansen: 2p
www.twitter.com/jimmypistol232
_Rookie F21 - plockar ganska säkert mer nördpoäng än manspoäng
Producent
2007-01-16 18:24
offtopic okejda. förlat! och jag hoppaes pa att det var det hon skulle komma med, för jag hade förberett mig för det! :(
hahaha beslagta mitt tangentbord..
whoopzidoo
2 killar lagade godaste middagen förra veckan: les stockholmos 10 points
lillasyster ser dig
Producent
2007-01-16 19:58
fidelista, ingen respekterar en kvinna som maste hävda sig vid 22-ars alder, snarare. och "slavar"? släpp skugges bok. inse att en stark kvinna, är en sadan som tar hand om sin familj, och skämmer bort dom sa mycket det gar. även om det tar emot. inte en sadan som kommer med principer och skriker om sina rättigheter sa fort deras man inte vill ta pappaledigt eller massera deras fötter. eller ännu bättre exempel, som säkert stämmer in pa dig, sa att du fattar.. spelar grinig, tjurar, tjatar eller liknande, sa fort dom inte far sin vilja igenom. gud. vad svensk du är du äcklar mig lite mer än vad jag äcklar dig, med den daliga attityden, om att man inte ska skämma bort sin man, när man själv blir bortskämd. lata, otacksamma fruntimmer som inte fattar nagonting. sa vem tror du är bäst flickvän, du eller jag? tycker du kan trippa iväg pa dina ballerinaskor och spela prinsessa nagon annanstans.
Producent
2007-01-16 20:00
jag satt en gång på ett hotellrum med bl.a Fuzz och drack bärs, åt jordnötter och kollade på motorprogram. 7 poäng
Jag är jävligt bra på att dricka rom. En jävla massa manspoäng till mig tack!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
tenbuckphonefuck Inser man inte att det är manligt att dricka rom är det automatiskt minus ca 100 poäng.
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
tenbuckphonefuck: Med tanke på att kir heter just kir så lär det bli lite minus för det.
utbildad bilplåtslagare, jobbar hårt som lagerarbetare, kör volvo, gillar fotboll, röker och snusar. är ju minst en 6:a någon som tycker annat?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ända killen i familjen, så jag var mannen i huset. jag e sjukt snygg i min wifebeater dricker öl å vodka som vatten. jag e så mycket man folk kallar mig mannen "hallå mannen, vad händer idag mannen?" :D
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Äter 500 g kolsvart bröd varje dag (+2) för att orka med min enormt ansträngande vardag på ett lager (+2), där jag lastar soffor och stora bord på pall (+2). Cyklar dit och hem varje dag, 60km tor (+5) i min tajta utstyrsel (-5). Rakar benen på sommaren (-523)
fyra, och nu fick du din chans :D
Rookie Visst är det extremt manligt att anse sig själv vara bäst på tv-spel, inget snack om saken. Jag menade bara att poängen blev så mycket högre just pga/tack vare att du är flicka. Du vet, hela marknadscirkusen med tillgång och efterfrågan och allt det där...
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
jag e så mycket man folk kallar mig mannen "hallå mannen, vad händer idag mannen?" :D fyfan va jag garvade!.. isåfall är jag också väldigt mycke man, hehe
Ni är lite äckliga ni på whoa, :E
Jag (tillsammans med morbror och mina bröder) har byggt ett hus men bara händerna! Det är minst 100 manspoäng!!
+ att jag: Har strumpor i sandalerna Snusar Är ohemmad Lyfter det tunga hemma Behåller lugnet 15 poeng till!
Strumpor i sandaler är ju minst +25! Och strumpor halvvägs upp mot knäna!
<br>
Helt ärligt försåtr jag inte poängen i att vara manlig. Kan någon förklara den? Räcker det inte med att jag är mig själv?
Representing "Fresh N' Keff"! Det är jag som är Keff!
_Rookie Eller hur! Det är sånnadär gråa grabbiga strumpor också =)OTG A man is a MAN!!
OTG, man får poäng. och brudar.
OTG Man får Felici-JAH
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
brolle_jr, ojoj. Inga barn? är du steril? fan, fett omanligt.
OTG Nej, brudar får man inte, däremot poäng. De kan användas som matkuponger eller bytas mot en fjortis. T.ex. Felici-JAH som Narcissus ger exempel på.
<br>
nej, det gör det verkligen inte.
Jadu...
brolle_jr, :D Då får du aaasmycket poäng. minst.
sprutlackerat muggens väggar i härligt bajsbrunt och medvetet struntat i att använda den förvuxna tandborsten till toaborste = 3p
var hittar du manspoäng i det där? snarare wiggapoäng
slått en tjej nästan medvetslös borde det vara minus på. förutom om man själv e tjej, och gör det på ett hett sätt