Jag har växt upp med min pappa, då min mamma lämnade oss när jag var 9 månader gammal för en annan. Min pappa är ungefär exakt så manlig som dom ska vara enligt er och jag har inga problem med att vara olik honom. Vill ni vara som er pappa och gifta er med en kvinna som är som er mamma så är det fine by me.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Priyan Haha, vilken jävla dagispedagogik! Jag tror inte TenFingers bryr sig om vad andra tycker. Han gör de han trivs med. Även om folk tycker han är grymt jävla fjollig. En sak jag reagerade på, dock, är att du verkar tro att alla killar innerst inne vill sminka sig. Vilket är liiiiiiite skevt.
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
pajson, du får säkert lukta på hur många du vill. Men tänk dig den fantastiska blandning av tio grabbar i samma rum. Mmm. Okej, okej det kanske inte är så manligt att gilla det. Men det borde det fan vara... På tal om det där F:et. ...Även om jag ibland i morgonduschen greppar efter mitt enorma och stenhårda stånd så fångar bara min hand tom luft.
TenFingers Så, du är alltså så olik din farsa som du bara kan för att du är rädd för att dina barn en dag ska bli utsatta för det du blev utsatt för som liten?
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
offtopic. Du är en flicka!!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
"En sak jag reagerade på, dock, är att du verkar tro att alla killar innerst inne vill sminka sig. Vilket är liiiiiiite skevt." Nej det tror jag absolut inte. Jag skulle inte vilja att alla killar hade samma frisyrer eller samma kläder heller. Det är väll ett val som allt annat?"Så, du är alltså så olik din farsa som du bara kan för att du är rädd för att dina barn en dag ska bli utsatta för det du blev utsatt för som liten?" Utsatt för? Jag älskar min uppväxt. Jag har seriöst världens bästa pappa så jag förstår inte riiiiktigt vad du pratar om.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Idag har jag pluggat, lagat mat två gånger, städat lite samt lyssnat på och sörjit den tragiskt bortgågne Alice Coltrane. Hur många macho-poäng får jag?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
pajson :D Ja, och ibland fnittar jag tillåmed, -20 manspoäng. Attans. Tillbaka på noll igen.
Nej, jag menade inte utsatt i den dramatiska meningen.. Klart du kan ha haft en skitbra uppväxt. Men, jag menar att du kanske vill att både mamma & pappa ska vara med?
Vid dina barns uppväxt...
offtopic. där lurade du mig allt. har alltid sett sig som en grabb, fråga mig inte varför.. kanske är ditt nick som låter manligt?! :S Vilken grej. sitter småchockad, haha!
pajson, haha :D Folk har gjort det misstaget förr. ;) Särskilt när jag har snagg och spindelmannen-tröja av någon konstig anledning. Fast då ser jag nog mer ut som en liten pojke med mitt feminina och änsålänge skägglösa ansikte. Damn, jag hade varit snygg i pollisar. (Och fått 6 manlighetspoäng på köpet)
offtopic. har du snagg? det hade jag för ett par år sedan, skulle klippa topparna men råkade få snagg..Okey, kanske inte snagg men ett par centimeter långt hår! Du ska nog vara rätt glad för att du inte har skägget.. pollisar kandu alltid limma dit? Gjorde en väninna till mig, väldigt snyggt faktiskt! Stiliga pollisar och inga buskar.
Helvete, min hjärna är trasig på natten. Skriver om hela inlägget så du kanske förstår mig bättre, TenFingers . Det jag menade var detta: Du försöker alltså vara så olik din farsa som möjligt bara för att du innerst inne tror att du inte kommer få en likadan fru som din farsa som lämnar era barn vid 9 månaders ålder? Att du i ditt undermedvetna tänker på detta hela tiden och får dig att sminka dig och vara "fjollig" för din farsa är jävligt "manlig", och därigenom får du en fru som inte är som din morsa på något sätt, och på detta sättet tror du att dina barn kommer växa upp med både en mor och far.
— jag har slagit min flickvän minus — jag har huggit ner ett träd — jag har odlat potatis — jag har använt samma kläder i 10 år — jag har gått en månad utan att duscha usch — jag har en egen fiskebåt — jag brukar hänga i saunan med finska jägare på vintrarna (and boy do I love that spanking!) — jag har otroliga mängder kroppshår eftersom jag aldrig rakat eller ansat mig någonstans — jag lyssnar inte på musik, det är för bögar minus — jag slår ner folk som sminkar sig, tvättar sig, stylar sin frisyr, köper nya kläder mer än 1 gång per år. massa minus — jag dricker vodka eller whisky till varenda måltid (allt annat är för bögar) sjukt minus — jag har aldrig städat i mitt liv ovårdat — det enda jag kan laga i matväg är älg som jag avlivat med mina egna händer manligt!
pajson, ofta har jag snagg. 3 mm <3 Ja, nog är jag glad att jag slipper skägg egentligen. Om man torkar sig i ansiktet fastnar det papper i stubben säger min far. (Förutom mcDonalds-servetter, som är perfekta) Det låter som en smart ide det där med att limma. Långa stilig, välansade med ändå feta.
prone Wow, jag är imponerad!
Helvete, jag menade ju att jag var imponerad på pajson :(
barnaerskoen Oh, coolt.. fast vad imponerar? offtopic Schysst. jag önskar att jag själv hade vågat ha helsnagg.. men jag tror inte jag vågar prova, även om jag nästan haft det och folk reagerade posititvt på det. har du kort på dig och ditt snagg? blir riktigt snyggt att limma, verkligen! :) prone kan inte skämta om det.. tror jag mår lite illa!
Hur ser poängen ut för en man som jobbar på dagis? Plus eller minus alltså.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
pajson Jag trodde det var du som hade gjort listan först, så jag trodde jag hade sett fel. Men, i själva verkat hade jag sett rätt från början då det var prone som gjort listan! Men men, ptja, du kan väl imponera i vilket fall som helst.
TenFingers P21 Jag är lika chockad som att jultomten kommer på julafton, över att du skulle ha nått att säga. Modeller är omanliga till skillnad från Rambo. Rambo är man, är man Rambo så är man alltså en äkta man .
whoopzidoo
Man har smink när man är framför en kamera för att rätt mycket ska gå bra ihop med varann. Dom sminkar sig inte ofta bakom själva bioduken.
whoopzidoo
broder, väldigt mycket plus för tjejer i alla fall. tycker det är rätt mys med dagis-män! :) barnaerskoent meh..! Fan!
Om Rambo är defintionen av hur man ska vara som en ung man i Sverige idag vill jag fan inte vara med längre...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
prone vad ska en tjej ha för byxor?
Jag är från Göteborg
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=35166508
Turtles Hett:P
Jag kommer hem efter en hård dag på fabriken, sätter mig i min fåtölj i mitt smutsiga Nätlinné med en öl i ena handen och fjärrkontrollen i andra... Jag tvingar frugan att städa och göra svensk husmanskost, och om hon vägrar får hon stryk, försöker hon anmäla mig får hon mer stryk, vill hon skiljas...STRYK! Jag förväntar mig även ett samlag senare på kvällen där syftet är att jag blir tillfredställd... +1000poäng ??
det där är inte manligt, bara idiotiskt!
Kan inte någon beslagta
Felici-JAH's tangentbord? Det har fan inte skrivits en vettig sak från den flickan sen jag för första gången fick hennes användarnamn inbränt på hornhinnan.
Barnaerskoent Jag säger inte att du har fel, men jag har svårt att tro att mitt "smink" ska ha något att göra med att jag är orolig för mina barns framtid. Men o andra sidan har ingen full kontroll över sitt undermedvetna. Det finns väll en chans att det är så.
Yes! Rubriken har blivit ihopskriven!
fisk fisk banan banan
Ölsvamp och beroende av Wild Turkey bourbon. Jobbar på ett lager som medför att jag i snitt lyfter 1,5 ton på 20 minuter, blir skitig som fan av att åka runt på min truck o gräva i racken samt åker ogenerat med bussen hem svettig o kolsvart om kläder o armar varje dag. Inte använt schampo på ca 1 år (orkar inte köpa, kör me tvål eller vad som nu finns till hands) tvättar inte förrens jag absolut måste, använder hällre badshortsen som kalsonger en extra dag än rotar igång tvättmaskin. Lärde mej först för en vecka sen hur man gör med en torktumlare. skitit i att raka mej i ca. 2 veckor nu pga att jag inte orkar. Luktar sockarna äckligt? Axe spray är lösningen för att kunna bära dom en 2-3 dagar till... Snusar när snus finns att tillgå. Suttit efter jobbet skitig utta helvete med mina kollegor på en bar o druckit och skrikit och visslat efter vartenda par bröst som gick förbi.
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
Hade jag varit snubbe hade det stört mig som fan att brudar kluddar i tråden, men.. äh. - Kan namnge Man. Utd.s tre nyckelspelare genom tiderna (+5) - Lapat fitta på en sunkig krogtoa på någon jag fortfarande inte vet namnet på (+2) - Tävlar i smyg om att dricka upp ölen först (+1) - "Att äta under tre tortillas är ovärdigt" (+2) - "skitit i att raka mej i ca. 2 veckor nu pga att jag inte orkar." Yepp.. (+1) - Glömt vad det var jag pratade om eftersom tjejen mittemot bar urringat (+1) - Druckit öl, ätit pizza och kollat på Playboy Mansion samtidigt. Själv. (+3) - Vet att Victoria Silvstedt inte heter Silverstedt (+0.5) - Håller aldrig tillbaka rapar (+1) - Låtit min förra pojkvän betygsätta morgonfisen (+4) - Snarkar (+1) - Fäller inte ner toalocket (+1) - Har också fått nattens offer att städa delar av min lya, minns inte pängen för det dock.. - Tycker att Mausern är det enda vapnet värt att använda i Medal of Honor (+2), samt vunnit två turneringar i detta spel i skolan (+5) och är rätt grym på CS (+2) - Kissar i pissoaren om det är aningens kö på de vanliga toaletterna (+1) och skäms inte för det (+3)haffad Tre jobb samtidigt är väl snarare kvinnligt?broder Det är väl inte det klassiskt manliga, men du kommer att få ligga eftersom du jobbar på dagis.
<br>
Ja tror fortfarande att toalett pappret växer på rullen
_Rookie F21 - Tycker att Mausern är det enda vapnet värt att använda i Medal of Honor (+2), samt vunnit två turneringar i detta spel i skolan (+5) och är rätt grym på CS (+2) Det där ger snarare 20 pluspoäng sammanlagt...
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
Jae Oh, det kanske väger upp för min förmåga att se till att det alltid finns toapapper hemma..?
<br>
Jag är ingen man, men jag älskar fotobll, tatuerar mig, svär som fan, häller i mig det jag ska dricka, vrålar på fotbollsmatcher och målar flaggor osv... hur många poäng får jag? :p
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Minuspoäng; dricker massvis med te.
Follow the dao, right about....NOW!
jag åt på burgerking: ett double whopper meal OCH ett whopper meal+ kingvings i förrgår har jobbat på en cp skabbig fabrik med tjocka sunkinga gubbar
pissa på golvet och använda strumpan för att torka upp det med: 2-3 p??
...
Producent
2007-01-16 14:44
mina uppgifter varje dag är. smastäda, diska, laga mat (frukost, lunch, middag), servera, vara trevlig. veckligen är det handla, baka, tvätta. och jag brukar fa sta pa knä inför honom rätt ofta. plus att min pojkvän har ölmage, har pa pungen, skägg och är tysk. samt att om jag gnäller pa att han fjärtar sa skyller han pa min mat. sa ni kan ju ga och lägga er! bade tjejer och killar!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Rookie Oh, det kanske väger upp för min förmåga att se till att det alltid finns toapapper hemma..? Hahaha! Nej, vilket magplask! Det som började så snyggt... Du är väl f.ö. medveten om att de höga poängen gällande gaming skillz var direkt kopplade till ditt kön?
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
fyra, vad menar du? du får nog mest minus av alla.
Producent
2007-01-16 15:08
offtopic äsch du fattar inte att jag snackar om att min man är en karlakarl. alltsa far jag alla plus i världen.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
fyra, det är inte coolt att vara någons bitch.
Producent
2007-01-16 15:24
offtopic. hoho! eller sa är jag helt enkelt en bra tjej. lata tjejer blir aldrig gifta! eller vad säger du?
pajson - visst kan man ha fistävlingar i en etta, bara till att öppna balkongdörren (och spela jättehög musik)
We call them winerbrods.
+ Jag monterade en hylla för ett par dagar sen 1p Äter enorma mängder kött 5p Snusar 2p Dricker mycket öl 5p Älskar herrfotboll 5p Gillar våld 3p - Går inte klädd i vitt linne med svettfläckar på -3p Kan ingenting om bilar -5p
Walking the street of dreams
Producent
2007-01-16 15:46
jag vill förresten ocksa ha manspoäng!! (bortse fran allt jag har skrivit där uppe) astronomisk tv-spelssamling 3p musikintresse (mer än att bara lyssna da alltsa) 2p lyfta täcket och lukta pa min fis 3p lukta pa fingret efter jag har petat mig i rumpan/framstjärten 10000p bajsa med öppen dörr och särade ben och läsa pa samma gang 3p peta näsan ohämmat 2p rapar med öppen mun 2p? gillar öl 2p skiter i att borsita haret 3p använder bodylotion (med körsbärs/vaniljdoft) -10p sminkar mig -5p färgar haret med henna -10p räknar kalorier -34634693406p