haffad Lätt! Säg bara till innan! "Fan, du borde vara med på nästa grabbkväll." fick jag någongång när jag pratade och hur man raggar och behandlar ett ragg!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
bloody_alboz det finns en hel del tecken på att jag är kvinna. kom och kolla på min fina garderob bara, hänger massa klänningar där!
jag har btw fler plus poäng! Jag har skjutit med shotgun mot harar MED jakthundar +5 poäng Jag har skjutit småfåglar med luftgevär och kikarsikte +3poäng En av dom gjorde en bakåtvolt + 1poäng.
Follow the dao, right about....NOW!
bloody_alboz Vet inte hur manligt det är att vilja ha en kvinna som är en man?! På tal om att skjuta saker.. jag har skjutit med luftgevär, woha!
HAHAHA en helvetes massa minus till bloody_alboz
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
ganska gay med grabbkväll.
Jag har skjutit luffarhundar i Irak
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
jag har slutat snusa: minus 20, ungefär
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
*smyger ut ur tråden*
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
offtopic grabbkväll är inte alls gay, det är manligt!! Tänk dig en grabbkväll med öl, grabbar och kanske fotboll på tvn? Ha?
pajson, soo? om man nu gillar killar så mycket kan man lika gärna ha sex med dem. killgruppsex = gay. Oavsett hur manlig man än är under kvällen så vet alla att grabbkvällar bara är en ursäkt för att få dela soffan med andra killar och lukta på deras svett och nojsa. Det är fett med gay, möjligtvis machogay.
Äkta män sminkar inte sig. Därav kan ingen få några man-poäng som gör sånt.
whoopzidoo
offtopic det är ju en aning gay o vara själv med 10 andra brudar men o andra sidan är det ju ganska fett endå! så det runt!
www.gbg031.se
så det går runt *
www.gbg031.se
haffad , precis. Innebär det här... oh my. Att det är fett att vara gay? Hela vår manlighetsdröm krossas och världen ställs på ända. Jag tror att jag mår lite illa.
Lyssna på Dylan kan fan inte va några pluspoäng, försök inte fuska nu va..
jag snusar ettan lös och jobbar som betonghåltagare. dricker bara öl och jag kan trimma moppar etc. jag är manligast.
DING DONG
haha, jag menar mer att det finns killar som hänger med tjejer inte för att han vill sätta på varenda en, utan att diskutera tjej grejjer och massa skit!
www.gbg031.se
offtopic, du kan nog vara den enda mannen som går på en grabbkväll för att nosa på andra! Luktar det minuspoäng? Grabbkvällar är kvällar för manliga typer som är för manliga för kvinnor, som måste få ut sin manlighet på en överdriven nivå och snacka skit om den andra könet. får gärna smula ner lite chips på ölmagen och pruttas!
haffad, nähä? Det är bara fel.
va? jag känner en snubbe, som bor här i biskop, som hänger med bara brudar och snackar bara känsliga saker med dom, plus att han har brud..är han gay eller har han bara gay poäng?
www.gbg031.se
eller är han jöävligt grym?
www.gbg031.se
pajson, ha! Du har ingen aning :D Det är la ganska manligt att gilla svett? ;)
haffad, han är jävligt gay. (Sen råkar kanske hans sexuella läggning gå emot hans personlighet...) Det är inget grymt med att hänga med tjejer. Han är inte grym. Tro mig, jag har träffat många tjejer.
hårig bringa +3 svär +3 dricker sjukt mycket öl +5 äter skräpmat varje dag +5 jobbar i en porrbutik +80 använder parfym sällan +1 är ganska händig +5 hatar sport -10 gillar färgerna lila och rosa -5 kan ingenting om bilar och motorer -10 slutat snusa -10 =67
SUCK SHAFT
Inte duschat på en och en halv vecka, vad ger det?
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
offtopic Jag vet mer än vad du tror, din flickpojke! Det är inte speciellt manligt att gilla svett från andra män. Ni ska nosa på kvinnor, på sådana som jag! Och du, det är inte jag som har ett P innan min ålder (syftar på ditt manliga F23) Så?;P
barnaerskoent vet inte riktigt om det ger ngt poäng alls, det är mest ofräsht! :P
pajson F21 - grabbkvällar (a.k.a. gays night out) är till för att bröla, ha raptävlingar och utläggningar om sex och kvinnliga kroppsdelar och att fisa varandra i huvet. fotbollen / hockeyn på TV är bara en ursäkt.
We call them winerbrods.
"Äkta män sminkar inte sig. Därav kan ingen få några man-poäng som gör sånt." Felici-JAH Så det finns inga män inom film, tv, idrott, modell-världen? Kan inte du bara gå och gömma dig på ett jävligt bra ställe så ingen hittar dig? Jag tvivlar visserligen starkt på att någon skulle leta, men vafan, Ibland så snubblar ju någon inavlad bonde över 20 LCD-tv's i skogen så har vi tur hittar samma bonde dig. Enjoy the farmlife.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Bakade en kaka igår: -2p
Lagar i princip all mat här hemma (trots sambo): -2p
Blir allmänt hunsad i hemmet: -8p
Har gått omkring i en
värmetröja 90 hela dagen: +1p
Dricker folköl i tid och otid: +1p
och, som grande finale..
Äger en chihuahua: +30p
mensvärk är livets krydda.
Så det finns inga män inom film, tv, idrott, modell-världen? skillnaden mellan dig och dom är att dom är med inom modell, tv, film världen, det är inte du, du sminkar dig för skojjs skull.. sen idrottare som sminkar sig? en hocky målvakt som har rouge eller?
www.gbg031.se
en hocky målvakt som har rouge eller? haha!Skunken Aka gays night out? hmm! Borde kanske säga "manlig kväll" istället för grabbkväll, bara att "manlig kväll" låter rätt dåligt.. och skulle förmodligen få minuspoäng i denna tråd! men vad är det för fel på en sådan grabbkväll?
Ja, för det vore ju en helt befängd tanke att eliten inom idrott skulle få lov att göra några jobb för att få sina sponsorpengar. Sen ser jag helt ärligt ingen skilldnad på att ruffsa till håret med wax eller att måla en svart lina under ögat. Båda sakerna är för att "förbättra" eller åtminstone förändra sitt utseende, bara att det ena är mer accepterat än det andra.
pajson, äsch. Du är bara grinig för att du inte får vara med och sniffa på mansaromen. Vet du, jag har inte heller ett P framför min ålder. Det är ett stort f. F alltså.
att lägga vax på håret e helt okej.. men att göra detta är ju helt vrickat!Jag sminkar mig med: Foundation Mascara Kajal Ögonskugga (dock sällan) Lipgloss (väldigt sällan) /citat tenfingersdu får ju göra vad du vill , men tro inte du är manlig bara för du gör gay saker!
www.gbg031.se
Fan va gött, jag känner mig fan extremt manlig! Casanova!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Vart påstår jag att jag är manlig då? När man läser den här tråden och ser vad ni/dom anser är manligt så är jag gärna en riksfjolla ever day of the week. Jag förstår bara inte hur lite förståelse det finns för att göra något annorlunda, är det 2007 eller 1907? Fan tragiskt.
pajson - det är inget fel med grabbkvällar, skitkul ju. (jag har vunnit över min pojkvän i flera fis- och raptävlingar)
We call them winerbrods.
ok här är en lista för dig jag sminkar mig jag lagar mat jag tvättar och städar varje dag jag älskar att dammsuga jag shoppar otroligt mkt jag har aldrig varit med ett slagsmål är jag en man nu? är det så en man är i 2007?det vissa säger i tråden tar man med en smula salt..chill!!
www.gbg031.se
offtopic. Skulle jag inte få lukta på den ljuvliga mansaromen? Om du ser det som manligt så är jag mer man än du, grabben.. eller ska jag kalla dig för flickan? Mhm, precis! Du har ett F? Och vad tror du att det står för, ha Flickan?
tenfingers: du kan vara lugn. förmodligen har killar som vågar göra vad de känner för mkt roligare än de killar som känner att de har (begränsande) ramar de måste hålla sig innanför (annars hotas deras manlighet).
priyan jag tror inte snubbar inte vågar sminka sig, jag tror dom helt enkelt inte vill det! accept it!
www.gbg031.se
tenfingers en nypa salt skulle nog behövas från många håll :) skunken jaha, tyckte att det var en negativ ton i ditt tidigare inlägg. Fråga mig inte hur jag "såg" den negativa tonen, men anyways! haha jag vann över mitt ex på sådant också, fast han slog mig alltid på rap.. är helt värdelös på det! Det värsta med fistävlingar är lukten! Man ska aldrig ha en fistävling i en liten etta!
haffad: har jag nånstans kommenterat de killar som inte vills fall?
haffad Allt utom sista saken på listan stämmer och det känns faktiskt bra. Du tror inte man hamnar i slagsmål om man sminkar sig och bor i Mora/Dalarna? Hahaha..
priyan, trodde du syftade på det, om inte så ursäta mig..
www.gbg031.se
Oj, den kan bete sig rationellt.
så du menar den listan jag gjorde är den ultimata mannen år 2007? ok dude, vart var din pappa under din uppfostran? ok nu går jag för långt, tycker du om ditt liv så enjoy it, så njuter jag av min! fred
www.gbg031.se