Don Corleone Ceasar Leon sen är latinska namn feta typ miguel, carlos, josé
Straight up Menace
ja tror många har glömt Fredrik .....d e ett stiligt namn...right?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
MATS-KARIN var fint. Det ska jag döpa min son till och se till att han trosor på sig sen dag ett.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Leo Sebastian Hampus
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Ja men Alexander är ett nice namn, klart alla gillar det, jag menar Alexander den store liksom. Det låter maskulint och tungt när man uttalar det. Inte som ngt fjolligt Thorbjörn eller liknande.
kan inte alla som döper sina kids till Liam, Lucas, Teo, Leo, Ian, Leon, Maximillian osv gå och dö? ni förstör en hel generation.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Min förstfödde son ska få heta Hieronymus. Kanske inte som tilltalsnamn, men visst fasen ska pojken heta Hieronymus! Mitt namn var inte så populärt i den här tråden, fick bara en nominering =/
jag heter carl elias så jag måste vara svin het!
min unge ska heta Marwin, efter legenden. Grymt fint är det.
abraham och josef är personliga favoriter. och möjligen joshua.
aa joshua är fett.. eller yasha
Straight up Menace
Alla form av namnet Daniel, Dan, Danilo, Danyle, Dannell, Danial, Danny, Dan dom namnen e nice :)
Dolph Lundgren
Hangaround
2007-01-10 07:41
Elias, Sandro, Leo, Samson
kärleken till pengarna är roten till problemen.
Edin :)
här får du lite kärlek
blazeandamaze P21 Jag har aldrig fattat varför man får välja ett artist namn...å så väljer man Dolph..va faan lirar måste ju va skadad=D
...
yes elias rigerar!
Om vi får en pojke ska han iaf heta Alexander :)
Rikard
Du är ett lat stycke mat!
gör som några andra föräldrar i Sverige redan har gjort, döp honom till Sauron. Symbolen för ondska, mörkrets herre, ögat i tornet, den som ser allt, fittan i glaskulan.
Breakare
2007-01-10 10:29
demi
HERB, bust a cap in yo ass
papi
fan folk droppar spansk / latinska namn men ingen har lagt den bästa.. Rodrigo ! Haha yes
http://soundcloud.com/rod_g
Valentino.
K.I.S Killaz In Suits
Jonathan
dingrinn.blogspot.com
Hulken såklart! eller Desmond
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
gör som några andra föräldrar i Sverige redan har gjort, döp honom till Sauron. Symbolen för ondska, mörkrets herre, ögat i tornet, den som ser allt, fittan i glaskulan . Ahahaha... allvarligt? Jag som tyckte det var illa nog när folk började köra med LOTR-namn som CS-nicks...
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
Mmmmmmhm. För typ 2 år sedan, när Sagan om Ringen var överhypat, läste jag en artikel i typ DN eller Sydsvenskan där dom skrev om ovanliga namn och då bland annat om namn från Sagan om ringen. Då hette tre barn Sauron, lär ju inte ha blivit färre med tanke på hur sjuk vår värld är. Gandalf, Frodo osv var också populära namn. Om ja inte minns fel hette nån stackars unge Saruman också. Tror jag ska döpa min dotter till Pomperipossa och min son till Barbapappa.
Saruman Strindfeldt... Stackars kille...
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
hahahahahahaha barbapappa va skoj!
Hahaha... Arwen. Varför inte Elbereth Gilthonel? Nej, förlåt...
Xenophon Xurxo Fisk
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
Vet de att de ska bli en kille eller har de redan bestämt något tjejnamn om det blir en tjej? Vad är det i så fall? Ingen som har sagt Jakob än? Det är ju jättefint!!
Så det så!!
HANNES ÄR JU ETT SUPERFINT NAMN!!!! BRUSHAN!!!!!
skriv kort, helst inte alls
Like the greatest! Ali!
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
MarreB F19 Jag skrev ju "förlåt" när jag insåg vart jag var på väg.
KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN KEVIN Mer kevin till folket
LEGALISERA CANNABIS
Nathanael, Hugo, Frans, Theo, Jens...
Ludacris! eller.. måns kanske? <3
fortsättning följer.
Ian, Ossian och Jonas
Är du go i hela huvvet eller?
Florian Sergius Hubert
claes är ju ett fint namn annars.
Finngal Det grymmaste av namn. Men eftersom ingen flicka någonsin kommer gå med på att döpa vårat eventuella barn till Finngal så får jag väl byta till det själv! Ja banne mig, så bra är det.
Representing "Fresh N' Keff"! Det är jag som är Keff!
waldermar
erorone Är det inte så "skurken" i smurfarna heter ?
If the world didn´t suck, we would all fall off ...