Samuel
www.projectedwin.blogg.se
Martin. Om hon vill ha en riktig karl. :)
Tom e najs
"life's a garden, dig it."
Nicolas, Lucas och Linus =)
Leif-Greger är grymt fint eller Thor-Leif alla dubbelnamn med Leif helt enkelt ;)
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
David såklart!
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
kul att alla killar sitter och skriver sina egna fula namn.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Martin, det är hårt och ballt, ett fult namn är jonas, det är även mitt.
PAO!
Ossian och Claes-Jesus
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
haha, jag gillar då inte ens mitt namn! men Lucas är fett skönt namn! och då kommer han få att bitches! kolla bara på OTH =P
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
Har aldrig träffat någon som har samma namn som jag:(
413
och vad är ditt namn ? Mitt är inte heller så vanligt tror jag! Jag heter Rickard
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
Dag Lars Eller Dag-Lars
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
Rätt is my bitch and he know it
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Bucky
den som hoppas skiter på sig och dör
sam och james är två fina namn.
livet älskar mig, likt jag älskar livet. Eller för att uttrycka saken på ren skånska, fan va gytt!
LEROY!
Walk an live, talk and bum a claat ded´
phatie hehe aa min komips storesyrra heter marion.. men Marlon vet jag e ett killnamn:) annars typ Elias Leon Mio Billy
_Nattalie ja jag tyckte väl att det verkade konstigt som killnamn. antingen är det felstavat och det ska stå Marlon eller så är det ett unisexnamn fastän jag aldrig någonsin ens hört om en kille som heter Marion :S
phatie Haha nee jag har inte heller hört det alltså... Fast Alice heter ju killar i Usa oxå så det skulle inte förvåna mig om nån stackare sitter där me Robin hoods flickväns namn o har det allmänt svårt här i livet :)
Mikael är ett stiligt namn! big up!
_Nattalie, inte svårt å byta namn:P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Elias - jättefint. Adrian - finare. Amir - finast. :D
Många kommer upp med vanliga tråkiga namn. Mitt namn är tråkigt. Du är tråkig. Alla är tråkiga! ÄT BAJS!
Aron Jonathan Jonas Haha jag tycke först att MarreB hade skrivit Lax men det stod visst Max..annars funkar ju Lax ganska bra oxå.
Andreas.... men det heter jag så det är inte fair att droppa det... min son ska heta melvin efter soulsångaren harold melvin... fyfan vad stek.
Favorit-namn MATS-KARIN
KÖNLÖS!<br>Free Fraodi
Edward John Patrick Eldon låter skitfint! ;)
Alexander Leonardo Maximilian Antonius Det ska vara gamla feta romerska namn etc, fett manligt, :)
Sänket_ haha men då kanske hans mamma bli jätte jätte ledesen!
THEODOR ZAKARIAS
GABRIEL
ALEXANDER LEO JONATHAN
these drugs aint as good as we wish they were
bara en som sagt charlie? :( och jag antar att han heter charlie själv :/
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
Leon Mollgan Timoty
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
Jag tycker Leon är fint, det heter min son ;)
det bästa namnen, DESMOND, WILLIAM, FRANCO, ADOLF, och PLUTO
Jag lägger till Nathanael till min tidigare lista.
^nej ditt namn är mullah omar.
Juan e lätt finaste namnet.Leonard eller Josef e också fint.
AayFukYuuuu :@
Niclas;P
Adolf om du heter nånting på H i efternamn är också sjyst.
UK
Min son kommer heta Leon
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Fasen vad alla gillar Alexander. Kul att höra :) Hmm, gillar Liam, Jakob, Kasper, Adam. Finns många fler men kommer inte på nu
Tord-Leif upp i mixen inga trix len
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."