Fina kill-namn?
En kompis ska ha barn så droppa lite fina pojknamn!
it wasn´t me
Alexander ska min son heta iaf. :)
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Mikael Herbert John Robert
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Herbert? Det är väl inte ett namn som är fint per definition direkt.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Urban är tufft, vid 30 års ålder när han flytt landet..
checkcheck: T-ink.se & art4food.org
Jonas är fint tycker jag
I'm really smart, like... like Jeopardy smart.
Petter är ju faktiskt ett trevligt namn
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Kill er-bengt :)
http://www.earforcefm.blogspot.com
Rutger, Egbert, Sixten, Torkel, eller kanske Skurt?
"Vi är inte utvecklingsstörda, vi är bara människor som störs av utvecklingen."
Kenneth Åke-Kiprono Stivert Reimond finns mycket söta
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Bengt-Urban som var med på postkodsmiljonären hade ju inte ett så tokigt namn, eller utstyrsel för den delen heller
ask Beavis, I get nothing Butt-head
hahaha Skurt e najs som fan
I'm really smart, like... like Jeopardy smart.
Kipo.
My heart lives in my vagina.
Gay-Guy Glad-Kille, hur bra som helst :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
PONTUS
Rädda en ko, ät en vegetarian!
och så kan han kallas för Dubbel Gee
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lucas tycker jag om. Annars känner jag en tjej som döpt sin son till Xander, som nissen i buffy, ganska fräckt.
mm lucas e fett fint men då kommer folk börja kalla han för lucaskukas :(
Johannes
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
raphael är nog deriöst det vackraste namnet
syumoan akoinwe!
Ian Liam Thor :)
Smilband :P
Ponty0ne "mm lucas e fett fint men då kommer folk börja kalla han för lucaskukas :(" haha, har alldrig tänk på det :P
:D
Herkules det e fett coolt
Anders eller Andreas. Såft. För övrigt, döp aldrig ett barn till Lukas. Det blir bara så som Ponty0ne sa. Haha.
brukar inte tänka på det med fina namn, men som jag kan komma på nu: Albin Elias Alexander
Adam är finast. Alexander är också fint med då kommer ungen kallas för Alex som inte är lika fint.
äsh.. klart man kan döpa till Lucas de e ju gullig!
!! :)
Lukas, och Albin..sötaste namnen ju :)
Charlie, givetvis.
Anima Sola
Sean Johan
http://www.myspace.com/kpeemusic Martin Zamora - Skunk Fiction mixtape ute SNART! FET SKIT!
Jag kan verkligen inte avgöra om ett enda inlägg i denna tråden är seriöst menat eller inte :/ Skulle precis lika gärna vara ett skämt.
Look with your own eyes - See with your own mind
Gammal whoaklassiker: Sten-Benny
Anna-erik är ju en klassiker
"As a ninja you obtain certain responsibilities such as kicking asses and looking cool and tough."
jillik/jilik. och joshya.
Sven-Elin är ju ganska fint annars!
Anima Sola
Eric!
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
döp han till simon, det är coolast.
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
Rex , vem vågar bråka med Rex liksom. Nån typ hamnar i bråk så säger dom bara akta jag ska bara hämta Rex på dig så kommer han med sin trehjuling och cigg i munnen o dabbar på alla ungar som är kaxiga =) mohaha sweet fantasies
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Sylvester eller Klas-Christian
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Mina två favvis namn Tristan HalisTvå fina mainstream-namn Eric Samuel
Claudio! ^^
Follow the dao, right about....NOW!
Ivanka Marion? Är inte det ett tjejnamn? eller kanske det är ett unisexnamn? Fan, Marion är ju Robin Hoods tjej!
John Wayne hette Marion och han blev sjukt retad innan han bytte namn har jag för mig.