I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Småskitar som smäller i området !

Övrigt - Blandat

2006-12-29 21:07
010202

För att dagens ungar har ingen respekt för djuren. Vi smällde aldrig när vi såg en hund i närheten eller folk med barnvagn. Det struntar dagens ungdom i totalt. Fast man säger till dem "kan ni gå nån annanstans eller vänta lite med smällandet för hunden är rädd så får man ett kaxigt svar tillbaka och ofta skjuter de tigerraketer efter en när man är en bit bort

2006-12-29 21:08
Och vi smällde inte mitt i natten, utan bara på dagtid!

mellanöl
Ditt svar var bättre än mitt, tack för räddningen:)

paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!

2006-12-29 21:15
010202 

hur gammal e du egentligen? Snälla, försvinn. Blä. Usch.

2006-12-29 21:17
AngeliC

Nu ska vi inte vara sånna! Han får vara med här lika mkt som du!

2006-12-29 21:27
det enda jag kan fatta är att det är synd om djuren dom borde man visa lite mer hänsyn till...  vissa hundar ligger och skakar under borden av rädsla... måste vara hemsk tid för dom under tolvslaget...

men! 20 åriga grabbar/tjejer som beter sig som gamla gubbar kärringar å inte kan ta att småkidsen kastar lite tigerskott någon dag innan nyår kan ju köpa öronpropar och lägga korsord.

2006-12-29 21:32
johnny_diamond

Varför är det synd om djuren och inte om alla människor som tycker att det är jobbigt med smällare? Jag ska köpa öronproppar och lägga korsord!

2006-12-29 21:33
johnny_diamond

Enda anledningen till att jag är förbannad på de som smäller är just för att min tjejkompis inte kan gå ut med sin hund sedan 2 veckor tillbaka. Hunden vägrar gå ut och då när de smällde i trappuppgången till henne (bor längst ner) låg hon och skaka under sängen i sitt eget kiss. Så hennes hund har fått bajsa och kissa inne den senaste veckan nu när det har varit som värst. Hon har fått lugnande till hunden, så illa är det. Tyvärr hjälper det bara någon timme och man kan ju inte droga hunden hela tiden. Men på nyår har hon fått en starkare dos som hon ska ta under nyår så hunden kommer ligga däckad i badrummet med hög volym på stereon hela nyårsafton. Tycker så jävla synd om djur som har det så.

2006-12-29 21:35
eyyroger

Det är lite illa med att gnälla på tolvslaget, men om du inte är på din egen tomt så är det faktiskt olagligt att smälla av fyrverkerier. Men det är en lag som polisen inte bryr sig om

2006-12-29 21:36
Säger som Shan Atci
"Men åk hem då din jävel, åk hem där det regnar bomber istället!"

Nä jag förstår fullkomligt, det är ganska störande men det lägger av så småningom det handlar bara om ett par veckor..
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2006-12-29 21:37
Blastboy P17

Men de veckorna är riktigt jävliga för vissa hundar faktiskt :(

2006-12-29 21:42
pajson

ja, å jag får tycka att han e dum i huvudet, då han kallar mig idiot osv.

2006-12-29 22:02
angelica

jaa, men snubben blir ju glad av smällare, säger inte det ngt? :)

2006-12-29 22:11
eyyroger

Det där du skrev fick du bara att verka jävligt hjärndöd.

2006-12-29 22:13
Irritationt no 1.... My dog is getting an heartattack!

2006-12-29 22:22
Duktig! *Klappa på huvudet*

2006-12-29 22:27
Hah.... Nej... Seriöst.... Smällare och raketer... Jäkla onödigt det där... Så jävla kul är det väl inte?

2006-12-29 22:34
-Cheter-

På tal om finnar så kan du ju kolla in min tråd i webbsidor hehe

2006-12-29 22:47
haha, jag var brevbärare nere vid möllan i veckan. Uppe på leonardgallerian, sjuka ungar som smällde smällare och raketer inne i trappuppgångarna. Polisen kom två gånger när jag var där och röjde runt. Så jag tror nog att de bryr sig om de inte har så mycket annat för sig. Sen kan man iofs undra om det är lönt, höll själv på så när jag var liten.
http://www.earforcefm.blogspot.com

2006-12-29 23:53
Haha, jag var ute hela natten och smällde brevlådor:D
<3

2006-12-30 00:11
haha testa möllan på nyårsafton, det är typ bagdad med alla arabungar som springer omkring och har krig och skjuter på varandra med fyrverkerier :D
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 -

whoa = ZOG.

2006-12-30 00:32
-Cheter- Va är det för äckelbrudar du har haft?

2006-12-30 00:41
Fy då!

2006-12-30 05:07
anal_ P2
och arabföräldrarna får krigsflashbacks och går bärsärkargång eller? :)

2006-12-30 05:12
Haha, Grabba fan visst dom är små, tänk in er i doms sitvation va precis ute med några polare och smälde några smällare haha, det är skit kul, varför springer ni inte ut till dom och fråga om ni få skjuta en? dom skulle bli chockade och du skulle bli accepterad sen fråga du dom vänligt om dom skulle kunna tagga någon annan stans å smälla dom för du är pömsig, tro mig mannen dom skulle dra direkt, tästa det nästa gång =) elr det där med lasepekare å en kvast funkar nog lika bra ;) haah :D
Lillen har sagt sitt.

2006-12-30 06:30
det ungar som smäler på terasnivån på fältöversten kan ju räkna med att ta med sig löparpjuken för farbror är en jävel och att springa och han har hårda brottar nyper som kan slita ett öra av en elefant.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-30 13:22
dingrinn.blogspot.com

2006-12-30 13:34
Trimmad, ROSENGÅRD säger jag ROSENGÅRD
, öl behöver inte ens nämnas, grunden till en välbalanserad kost.//whatone

2006-12-30 13:49
mmm hajjar inte riktigt.. inte så jävla svårt att fixa såna där små kids.. gäller bara att snacka med dem på rätt sätt.. passade familjens hund och en hund till igår och det sprang runt ungar i hela kvarteret och smällde och min hund får total psykos av smällare.. så jag gick bara ut och letade rätt på de små rackargängen och snackade med dem på ett bra sätt.. inte börja skälla direkt utan prata med dem på ett respektfullt sätt men ändå visa att man inte skojjar liksom..

minns själv när man var i den åldern och åkte skateboad eller smällde smällare och min teknik tog jag från hur man själv upplevde saker.. en snubbe som kommer ut och gormar ville man jävlas med medan en person som kom ut och var trevlig men bestämd kunde man oftast respektera.. det är nåt med tonåringarnas pykologi där.. lyssnar de inte första gången så kan man börja hota dem lite och sedan i sista hand jaga bort dem med lagom dos våld, jag behövde inte det dock, alla lyssnade och lydde direkt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-30 13:52
Joel, Det va ungifär det jag försökte få fram, :)
Lillen har sagt sitt.

2006-12-30 14:58
tror ungjäklarana lyssnar mer (jag är en av dom) om ni ber dom gå nån annanstans än å gå ut och jaga än, för då springer man bara och kmr tebaks igen för å jävlas
, öl behöver inte ens nämnas, grunden till en välbalanserad kost.//whatone

2006-12-30 15:42

fyfan, smällare är jävla kul men.. iförrgår tror jag det var kasta min kompis en smällare på ett hus utan att jag visste om det.. självklart så ringer dom snuten, :) sen när jag gick till OK med några kompisar ( dock inte han som hade smällt ) sen kom snuten dära 3 timmar efteråt :) då åkte vi fast och fick sitta och snacka med polisen dära i en kvart =)

2006-12-30 16:31
Newbien: precis.. det är bästa sättet.. de flesta kidsen lyssnar ändå om man är trevlig och inte beter sig som en grinig gammal stofil..

2006-12-31 03:21

Inte mitt fel att ni ville ha hundar:P
Nameeen ja förstår vanimenare:)
Och jag tycker det borde vara åtminstonne böter för sånna som spränger raketer lr liknande innan nyår.
Sen att butiker som säljer ut smällare till minderåriga kan få en sån feeet böt att den ligger på minst 50 tusen uppåt.
Då jävlar får vi ordning på saker och ting:P
Men det finns fööööör mycket människan vill ha och ta!
Haajjdoooo

2006-12-31 12:31
Skaffa egna o skjut mot dem så dem drar...  hehe :D