Producent
2006-12-27 23:44
Småskitar som smäller i området !
Va fan ska man göra, ringer man snuten så kommer dem troligen inte och gängen har dragit. Detta är jävligt frustrerande, hade just tänkt gå o lägga mig så smäller dem här rätt utanför. WTF liksom, man känner sig hjälplös när ingen kan göra nått åt saken, vadå skall man behöva skaffa sig en AK för att kunna peppra ner svinen ?
Since 1984 @realgizlee // twitter
Producent
2006-12-27 23:45
I feel ya, det är samma här borta sen nån vecka tillbaks iaf..
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
samma problem i typ en månad, men hot funkar...
MMM Fikon
spring ner och dela lite örfilar, funkar alltid
Producent
2006-12-27 23:47
Det borde vara strängare lagar kring fyrverkerier i Sverige, i mitt land vet jag att det är 21 års gräns plus att det endast säljs från och med 4 dagar innan nyårsafton på Auktoriserade ställen kontrollerade av staten, det är inte som här, bara knalla ner till närmaste Turk livs och köpa raketer...
Producent
2006-12-27 23:48
Hazn_ P0 Dem e typ 8 pers, eller hur... Tänkte öppna balkongen och skrika att min son sover, dra härifrån, men orkade inte...
skrik åt dem. eller sluta vara en gubbe och acceptera att de är barn.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
Producent
2006-12-27 23:48
Jag har ingen son ! tänkte säga så bara för att skrämma bort dem...
om du har en son tar jag tillbaka det jag sa.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
de e samma här, jävla idioter e va dom e.
tejpa en laserpekare på ett kvastskaft och gå ut på balkongen.
som du sa, dom e småknattar. småknattar blir chockade om man gör så
här hos mig har det hållit på sen oktober vafan.. jag har lust att skjuta dom med nånting. det är inte små smällare heller.. det är jävla raketer i alla möjliga färger. det gillar också att skjuta på bilar så att larmen går mitt i natten.. fuckers
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
älska smällare älska kravader!!!
Producent
2006-12-27 23:57
Just nyss klättrade dem upp i en lyktstolpe för att sätta fast en smällare, dem skulle just tända på och jag skek POLIS STANNA, och dem sprang åt varsitt håll, haha :D Nu är det tyst och jag skall försöka sova...
flytta till danderyd har inte hört en smäll på 10 år :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
stackars er då.. Själv ska jag ut nu och smälla ! det är ju tamefan det roligaste som finns !!! Man kan aldrig växa ifrån smällare, gör man det kommer man bli en sur gubbe lr sur kärring när man blir äldre det är vetenskapligbevisat, lr så inte men det borde bli det !!!
/Mvh Q
vad fan hur länge har inte detta pågot detta har folk gjort i alla tider . här har dem skjutit hela jävla dan
Producent
2006-12-28 00:05
QarlzzoN P19 Jag har inte växt ifrån det, jag har moralen och RESPEKTEN för folk framför allt att inte smälla något föränn på nyårsafton 12 slaget !
Producent
2006-12-28 00:06
Och inte minst sagt djuren som tar skada...
mickillah om du inte orkade ta dig an att öppna balkongdörren och hojta till hur fan ska du då ta dig an problemet , nyp dem i kinderna jag hade gjort det spec om jag hade en son i min tillvaro
Producent
2006-12-28 00:14
ni klagar på en sak som händer 3 dagar per år, har ni redan fyllt 50?
www.gbg031.se
jag bor vid ett militär anlägning å dom där jävla skol soldaterna brukar väcka en med kapuffror då å då .. ner med försvaret!!
Jag fattar inte hur alla förstod vad du menade med ditt första inlägg. Jag trodde ju att det var nå gangbangers som var och sköt på varandra :) Men ärligt talat så kan det väl inte vara så jävla jobbigt? Nog kan man ju sova för fyrverkeriernas skull, om inte annat så slår man ju bara på lite skön musik i hörlurarna att somna till. Värre för djuren
Säg inget till dom! Det kan bara sluta med att din brevlåda blir helt söndersmälld. Bästa sättet vore väl att förklara på ett sätt så du sätter dig i respekt hos dem. Men länge leve horungar, Man var ju en horunge själv en tid tillbaka
micKillah P22 Känner dig, vet hur det är i det jävla området.. och säger det att en unge på 6 år kan köpa smällare där utan problem, om affären säger nej så ber dom bara någon som är äldre att göra det, föräldrarna låter sina ungar ränna som fan också ute och göra vad fan dom vill vilket är fel.. men håller med dig med att reglerna är slappa, borde vara mycket strängare regler i sverige... det är på alcohol? men inte raketer.. shit
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
"Småskitar som smäller i området" .. JAG ÄR EN! :D Det du ska göra är att ignorera om dom bara vill jävlas med dig.. Finns inget roligare än att reta upp folk så dom blir tokiga xD
dom har hållt på i mitt område med i några veckor nu.. hoppas bara att de gör slut på allt på nyår så man slipper sen.. :)
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
415 gotta love it, säger som dom andra var själv en av skitungarna. ni får hoppas att ni inte bor granne me mina framtida ungar haha
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
De är ju skitkul med smällare, jag kom nyss in från att smälla massa :D
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
hmm, ska låta smart nu... Hellre en smällare i Sverige, än en bomb i Irak..
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
men ring snuten :P är olagligt att smälla/avfyra raketer på alla dagar utom nyårsafton,om man inte har tillstånd av polis och brandkår. står så på nån sida där dom säljer sånna pangprylar =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
palla ringa snuten för några busungar som har lite skoj..
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Eller så kan du springa ut och spotta som fan och bara skrika som fan med spritflaskan i högsta hugg! Då kommer dom inte mer.
skriv en insändare till DN till jävla pensionär...jag har tre hundar på våningen ovanför mig som har stått och skätt oavbrutet i ca 1 timme + att personerna där uppe har sysselsatt sig med nåt som låter som steppdans blandat med möbelflyttande lika länge. jag byter gärna ut det mot lite smällare. me allvarligt...hur svårt är det att somna trots ett gäng raketer? cry me a river. bara för att DU gnällde som en gammal gubbe med parkinsons och ögoncancer så ska jag köpa in lite billiga småraketer, bryta av pinnarna och avfyra skiten ner mot gatan så både fönster, människor och bilar får sin beskärda del krut precis som på den gamla goda tiden!
Saxor om ngn hade gjort så mot mej när ja e ute och skjuter så hade jag sprängt hans brevlåda de första jag hade gjort ;D
, öl behöver inte ens nämnas, grunden till en välbalanserad kost.//whatone
Min kompis hund vågar inte gå ut och för varje tjut eller smäll blir hunden livrädd och gömmer sig under sängen. Vägrar gå ut i trädgården ens. Hon har fått lugnande att ge hunden så den sover iaf dag in och ut. Borde vara lag på att det bara fick säljas dagen innan tidigast.
det är ju skönt att höra att det finns folk som uppehåller den fina traditionen att irritera skiten ur bryfolk och mesiga hundar. där jag bor har typ alla kukat ur pga av lite klagomål. fegisar.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
låt dom smälla.. det e snart nyår låt dom har lite kul
så har de vart här i snart 1 månad. Horungar.
Ja jävla ungar, min hund springer omkring och tjuter varje gång det smäller
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Tänker mest på djuren.. :/ Men tänkte inte jag på när ja kuta omkring o eldade i brevlådor :P
stackars vovvar:( min katt tycker de e ballt att kolla ut på de, men jobbigt för dem som e ute å rastar sina hundar
jag bor precis vid en "park" som är omringad av hus (varav jag bor i ett av dem), detta innebär att allt ljud förstärks i denna park, vilket i sin tur leder till att smällare inte bara avger irriterande smällar utan kan skrämma skiten ur en. Jag kan acceptera lite småsmällare några dagar kring nyår, det är lugnt, man har väl själv varit barn. Men jag tänker fan inte acceptera raketer som skrämmer skiten ur mig och vår hund dygnet runt under en månads tid. Dessutom är det numera livsfarligt att vara ute och gå i området när ungarna håller på eftersom de skiter fullständigt i förbipasserande. Jävla snorungar. vi kastar ägg på dem, det enda som funkar.
herregud, skulle ju vara roligt om det inte var några småungar du skulle vara sträng mot..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
haha, kastar ägg på snorungarna, har inte ni varit unga?
, öl behöver inte ens nämnas, grunden till en välbalanserad kost.//whatone
smällare gör en rädd hund, en rädd hund gör en arg hund, en arg hund gör en trasig fjortis n so on.. kretslopp goes förorts.
Är det fest så är det!!
Trodde du ja!