WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
ååååhhhh vilken myyysfarfar! :)
these drugs aint as good as we wish they were
Haha.. Jo, jag vet att det finns betydligt bättre sidor än whoa, men vad spelar det för roll? Det finns (ett fåtal) som har talang för foto här också, du vet
snygga bildkompositioner och snygga nike air max 90 killen på ena bilden har.
Kolbász for you, the Hungarian crew
Hehe.. Jo, just den färgkombon är tidlös klassiker
det mesta funkar iofs, men den färgkombon duger mer än väl. trots den skarpa färgen. Vad använder du för grejer förresten?
Ge mig en sida att ladda upp foton på
"Keep your friends close but your enemy closer"
fast blir man inte lite trött på 18-50 efter ett litet tag?
Ska man bara lägga upp snygga foton man tagit asså? Oavsett motiv?
R8N Eeerh.. JO! Det blir man. Som fan. Ska köpa ett nytt objektiv nu snart, tror jag.. vet inte riktigt villet dock. Vill ju ha fetare vidvinkel va.. Men smaker det - kostar det skjortan
Nya, snygga foton.. That's it! Jag började ju med att lägga porträtt och konsertbilder, liksom.. Inget speciellt tema, med andra ord
om du vill ha vidvinkel så köp en sigma 10-20 1:4-5:6. Riktigt brett och gosigt!
1.4? Shit.. Inte illa, du. Hur mycket får man ge för det? Fotar du själv? Flexa!
äh, jag går bara foto som inrikting. inget seriöst direkt. kan flexa när jag hra bilder, dvs imorgon.
Coolt! Men.. Vet du hur mkt Sigman ligger på?
kan kolla, kollade det häromdagen men minnet är sporadiskt nuförtiden... hittar faktiskt inget nu vid närmare googlande, men som sagt, jag håller på att bli gammal.
Hittade den bland recensioner på fotosidan...såklart. typ 4.600 verkar man få ge för den. Det är typ vad jag MAX kan och vill lägga, så.. Det kan nog mycket väl bli den!
kan se om jag har någon bild på datorn taget med 10-20:n om du vill?
R8N ja, gör det! Vore nice.. Vad har du för kamera då? Är det APS-C-sensor på den?Nils Moppen är rätt snygg produkbild. hade velat se hela moppen dock. Nu är den klippt både fram-, bak- och upptill på styret. Låt skogen rama in den istället. Färgerna gör ju sig bra ihop, faktiskt
Vad tyckte du om mig då ;)
vanlig 350D kör jag på. försvann ett tag i internets underbara värld, vänta 2 sek så kan jag ta en bild
Hangaround
2006-11-09 00:32
hittade inte stativet så det fick bli en nödlösning i ett kallt och regnigt malmö http://img299.imageshack.us/img299/8977/img9415pr2.jpg min dator är rätt halvdöd så jag kan inte länka ordentligt. du ser kanske lite hur vidvinkel den är
Jeps, jeps.. Man får ingen direkt uppfattning om skärpan, men.. hur är den?
skärpan tycker jag sticker ibland på af, och ibland söker den länge utan att hitta den. jag brukar mest köra på manuell fokus ändå, så jag lider inte avsevärt mycket. Visst kan jag inte gå så nära som jag skulle vilja ibland, men det får man leva med.
Vad har den för närgräns då?
Gillar gråskalan på Christoffer som fan! Och farsgubben din gör sig bra i svartvitt. Hade velat se den i stående, och inte snett, format dock.. Men du har bildseendet iaf, det syns. Det är bra! Keep it up!
snygga bilder din farfar så otroligt snäll ut
cry me a river! --> thcrew
joda snyggt foto... var e det taget¨?
tågbron över där vindelälven och umeälven möts.. hade 2 andra nånstans men vettefan.. kanske e kvar på telefonen orkar inte kolla.. helt okej för att vara mobilfoto iaf =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad var svårslaget med en töntig snut på en bild vars kvalite är sämre än den min mobil klarar av :)
sånna där bilder borde förövrigt vara förbjudna inom alla yrkeskårer som hanterar vapen..
hahaha viken ful jävla snut, han verkar känna sig jävligt hefti, men flummit att han står o posar, känner du han eller hur fiick du han o göra så.. hahah bra kamera på mobilen...
diffe kameran e det inget problem på.. använder man stativ(vilket jag inte tror går) kan man nog få riktigt feta bilder.. men nu är ju så inte fallet vilket resulterar i att vissa bilder är piss och andra är rätt bra =) sony ericsson is teh shit
Hangaround
2006-11-09 01:51
ettsär Går en där Olle kulturama? Känner igenom honom. Han kom in i våran studio idag och snackade med sin lärare. http://www.deviantart.com/deviation/41997048/
joda a ha stativ till mobilen skulle se lite skevt ut med en liten jävla telefon som alla e nu förtiden o ett stort jävla stativ o släpa på, skulle liksom inte bli lika mobilt
vadå, stativet kunde ju också göras litet och behändigt på nått schysst sätt.. behöver ju inte va supergrejer.. bara nått jävligt fiffigt som funkade som stativ på plana ytor..
SpT Japp ! Olle går i min klass på kulturama faktiskt.
Det finns ju faktiskt små stativ till kompaktkameror, så steget till stativ till mobiltelefoner är inte så jävla långt ändå.
Hangaround
2006-11-09 02:04
ettsär Härligt. Går ni 3:an eller?
SpT Nej, vi går 2:an . Och du ? går du första terminen eller ?
Hangaround
2006-11-09 02:08
ettsär Ah, vuxenutbildningen. Vilken del har du i kafét då? Menar dina bilder om du har några uppsatta.
Mina hänger nästan vid scenen, näst längst in. Det är svartvita bilder från riga. är saftigt missnöjd, då någon pillat på färgkalibreringen på skärmen jag satt och redigerade vid. så utskrifterna blev alldeles, alldeles för mörka. var tvungen att ta bort 5, 6 bilder. =/