"Det är inte du, det är jag"En klassiker.AmarEller hur.. Sen e de ju skillnad att skriva en massa grejer på internet och säga dom. Allt kan ju bero på tonfall.."Klart rolig är bra. Men om man är uppenbart ful så kan rolig fungera som ett inlindande "nej, jag vill inte ligga med dig"."Om någon säger att jag är rolig tar jag de som en komplimang för jag vet att jag inte ser så jävlig ut att man måste verkligen leta efter ett attribut som inte handlar om utseende när man ska beskriva mig..Använder man ord som inte beskriver utseendet när man ska beskriva någons utseende till någon annan så är nog inte den personen så het..
"aw, vad söt du är, du kan få en kram" - Jag vet att tjejer älskar att kramas, men det känns verkligen som att hon vill säga "this is all I'll give you motherfucker, so take it or leave it!" :P"du är speciell, tänk på det!" - Happ, kunde jag inte ha fått kramen istället =/"Jag har bara tjejkompisar, men du är ett undantag:)" - om hon inte är lesbisk och ser dig som en tjej med en abnormalt stor dildo mellan benen så är det bara en dålig sak :P