TrallFall P28 haha, klockren!!
Det finns en Atmosphere låt. The Arrival tror jag. I refrängen låter det som han sjunger "Negerbajs, negerbajs, negerbajs". Sen finns den klassiska "Blå neger i sanden" från Sunday Bloody Sunday med U2!
www.projectedwin.blogg.se
The Clash - Rock the Casbah har nån konstig mobilliknande signal, jag vet vad det är men folk brukar bli förvirrade på fester o dyl.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
När jag lyssnade på Lifehouse - hanging by a moment trodde jag alltid att det ringde i min hemtelefon, nästan genom hela låten. men nu har jag lärt mig, och slutat ta av mig hörlurarna hela tiden.. men ibland är det svårt att låta bli :P
haha gnarls barkley. tror att jag har tåg och bilar efter mig. sen diverse låtar med "ringsignals ljud" sjukt störigt.
syumoan akoinwe!
i tupacs only god can judge me kommer det ett pipande ljud,och en gång var jag helt säker på att det var ngt där hemma och gick runt o leta,sen slutade ljudet o jag bara öhh jaha...sen satte ja på låten igen o först då koppla jag .P
nån låt där jag alltid vänder mig om i slutet av låten för att se vem det är sm prtar med mig, men det är ändå aldrig nån där :/ det är nåt ljud som får en att tro det.
jag levde för kicken , precis som du
Limp Bizkit - Rolling Låter som min syrra eller morsa eller nån ropar ibland. Lite scary
vetefan va låten heter, men ja tror den e med Gangstars, nån låt där en mobil ringer i början... folk brukar kolla runt lite skumt för o se vem det är som har en sån gammal taskig mobil :P
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
den där jävla Lena Ph.. inte fan gör det ont ;/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nån Dido-låt där ett ljud som låter som min telefon dyker upp och lurar mig nästan varje gång då jag tror att det är mobilen som ringer. Irriterande..
här får du lite kärlek
i en korn låt och en opeth låt låter det som mobilen som rringer. intressant va
massivt motstånd mot behandlingshem.
När jag lyssnar på Masta Ace - Alphabet Soup blir jag alltid lurad och tror att det är en bil som åker förbi mig när man kommer till den delen i låten där en bil åker förbi dem. (Detta händer endast när jag är utomhus och lyssnar på den på mp3-spelaren)
Hmm brukar alltid lyssna på någon låt så jag tror det ringer på dörren, kommer int eihåg vilken låt de va för tillfället.
En hel del jurrassic låtar innehåller ju ljud som kan få en att vända på huvuvdet och kolla mer än en gång bakom sig :P
looptroop - you make me feel so good, förut varje gång jag lyssande på den vid datan fick jag för mig att mamma skrek "pontus!" på exakt samma ställe, gick på det mer än 2 ggr..
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Minns inte vilka låtar, men jag har varit med om det några gånger.. Antingen har det varit att det låter som en telefon, att någon pratar med en, eller att en bil kör förbi. ...Lagom jobbigt när man är påväg hem i mörkret med hörlurar och hör en bil swisha förbi i låten. Shit, får hjärtattack varje gång! Slutar alltid med att man är helt lerig längst benen efter att ha skuttat ut i diket för att "rädda sitt liv".
...Jag skojade bara!
mz - haahhaahah :p
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Timbuktu - Strö lite socker på mig Trodde först de va en brud, fram tills jag frågade honom.
whoopzidoo
fjärde världen - här i vårat kvarter (mgi rmx) satt på bussne och trodde det va bilar som körde förbi mig jätte fort men det va bara låten
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Kommer ihåg när jag var med en polare och så var det en som skrek "Hey" i låten. Min polare trodde det var någon som kommit hem och skrek hej tillbaka. Fan vad jag skrattade.
när jag lyssnar på infinite mass - area turns red låter det alltid som om någon bryter sig in :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
i låten akon feat obie trice - snitch. finns nå skumt ljud i i refrängen som låter som min pappa ropar på mig.haha skumt asså.
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
Nu är man van, men förut när jag lyssnade på Nas "Stillmatic" intro, så gick jag alltid och öppnade dörren till mitt rum och kollade om katten var utanför och kanske ville in, eftersom ett av bakgrundsljuden i beaten låter som en gnällande katt.
Jag vissla' på en taxi, den formligen flög Den skulle vara ny, men skylten ljög
Fan vad LoopTroop lurar folk då. :)
Beat the odds like an abusive freak show owner
De finns en Gentleman låt där de finns ett fett läskigt ljud. låter typ som djävulen ööööööööööööööööh! hmm.. kommer inte på vilken de e?
JMD, Jag Måste Dansa!
Producent
2007-01-13 20:04
Det finns någon låt på Raekwons "Only Built For Cuban Linx" där det är en katt som jamar i bakgrunden, jag trodde hur länge som helst att det var min katt som lät.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Kommer ihåg när jag var med en polare och så var det en som skrek "Hey" i låten. Min polare trodde det var någon som kommit hem och skrek hej tillbaka. Fan vad jag skrattade. Hahaha!! Jisses!
California, knows how to party!
Finns någon Sphongle låt eller nåt där jag nästan är säker på att dom säger: David, David.. kom tillbaka till verkligheten/Välkommen tillbaka till verkligheten i ett ställe i låten, jävligt dovt.. ska ta reda på låtnamn och så
va?
Snook - Håll Käften Orkestern Fan, telefonen låter precis som våran.
galvanize med chemical brothers finns det ett skrik typ som låter som när man indianar med handen framför munnen. blivit helt vettskrämd nån gång när jag lyssnat på den.
Timbuktu - Lobbyn om 5, trots att jag inte kan minnas att jag haft en liknande signal någonsinn
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
larmpipet på Thief (Looptroop) har lyckats skrämma mig flera gånger. Den är inte rolig :)
teaminsaneracing.com
Kommer ihåg när jag var med en polare och så var det en som skrek "Hey" i låten. Min polare trodde det var någon som kommit hem och skrek hej tillbaka. Fan vad jag skrattade. hahaha, fyfan va jag garvade:D
När jag har random Dir en Grey i mp3 spelaren och är ute och går. Vet inte vilken låt, men det låter som en långtradare är påväg mot mig. :(
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
I slutet av Shpongle - Seventh Revelation (tror att det är den) så blir det tyst för en stund och sedan börjar en riktigt skum röst snacka mystiska grejer om secret skulls och whatnot. Visste dock inte om det här eftersom jag brukade byta låt då jag trodde att den tog slut men att det är en tom minut på slutet. I vilket fall som helst så somnade jag någon gång när jag lyssnade på låten och vaknade till att någon skum röst snackar riktigt creepy stuff och jag har ingen aning om vad den här rösten gör i mina högtalare. Blev rätt freaked out, märkte dock senare hur det låg till.
Still in the bridge
I "hey joe" av jimie hendrix låter det som min pappa ropar på mig. Jävligt obehagligt. Man hör det när man lyssnar i lurar, måste vara nån producent som ropar nåt......Mummi....usch
en låt från fjärde världens album "gatumusikanterna" så är det folk som kastar mynt i slutet av låten. var ute och gick en gång och var tvungen att kolla var mynten kom ifrån :P
I hate to see her go but I love to watch her leave
en massa låtar som jag lyssnar på, händer nästan varje dag ..
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
när jag cyklade över en väg så kom det ett bromsljud från en bild i en eminem låt, jag dog i sinnet...
PAO!
i afu-ra - rumble så applåderar dom en gång.. ja har fått för mig att personer runt omkring mig har applåderat åt mig när jag hört det
Jämt när jag lyssnar på Adept - When the sun gave up the sky så tror jag att min mobil ringer, för det låter som att det blir "störningar" i högtalarna.
My heart lives in my vagina.
Tiffany00 F21 Haha skulle vilja sett hans min när han springer ut från rummet xD Halv sov på bussen, med playlisten som rullade på. Slumrade till och "somnade" då dyker det upp en skit i playlisten. Vaknar upp och skriker - Vad, jag är här!. Så jävla pinsamt när busschafören frågade om det var okej där bak i bussen. =S
Kommer inte ihag vilken låt det var men, det var en kille som sa något på svenska. Det hoerdes bara i ena hoerluren och jag trodde farsan stod brevid xD
Mikael Söderlund was here!
Hahah har också gått på det där i Fly away
Men lika glad är jag för det!
hahaha hände mig just! Lyssnade på Stat Quo - Pullin up the scene och basdunken i början av låten lät precis som när min syrra dunkar i väggen när hon vill mig nått. Så jag vrålade "va?!" och inget svar fick man.. sjukt att man lästa i den här tråden 5 minuter före
Men lika glad är jag för det!