I brist på liv har jag nu suttit i en halvtimme och räknat ihop resultatet. Räknade bara band som nämdes, och jag har inte kontrollräknat eller nåt. Såhär ser top 9 listan (10 plats var så jävla många att jag skippade den) på hatade band på Whoa ut för tillfället; Med 3 röster var, på delad 9nde plats står; Black Eyed Peas, The Ark, Gwen Stefani, Broder Daniel, Coldplay, Fronda, Anastacia, samt G-Unit. Med 4 röster var, på delad 8nde plats står; Kelly Clarkson, The Darkness och Amy Diamond. Med 5 röster var, på delad 7de plats står; 50 Cent, Simple Plan, James Blunt, Crazy Frog, Linkin Park & Limp Bizkit. Med 6 röster var, på delad 6e plats står; Per Gessle, Håkan Hellström och Lars Winnerbäck! På 5e plats, med 7 röster var står; Nightwish, The Rasmus & Gyllene Tider! Ensam, på 4de plats, med sammanlagt 8 röster finner vi; Darin! Whoa's tredje mest hatade band, med 10 röster är; Good Charlotte! På andra plats, med 11 starka röster finns supergruppen; Green Day! Och med 15 imponerande röster hittar vi, Whoa's mest hatade band ; KENT !! Såja.
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>