allt som per gessle, ulf lundell, och lars winnerbäck rör vid förvandlas automatiskt till skit. tomas ledin, orup, strömstedt och glenmark också för den delen. jag brukade hata kent, nu hatar jag bara jocke berg.
Rehab is for quiters.
"jag brukade hata kent, nu hatar jag bara jocke berg." Guuud va bra, om jag gjorde en låt nån gång skulle det lätt vara med som en textrad.
good charlotte, green day och alla andra idioter som INTE är fuckin punkrockare. jävla äckliga as är vad de är. sedan finns det uppåt 250 andra band som borde sluta spela innan någon verkligen får för sig att döda dem.
jag kommer tyvärr inte på något att skriva här för tillfället, så det får vara tomt sålänge.
jag den enda som vill häva ihjäl den där tondöva göteborgaren?
mama said knock you out
black eyed peas, får rysningar bara av att skriva det... clone P20 orup e så jävla hanig, jävla älg e han, klockren i sina plastläderbrallor eller vafan de nu e, galet äcklig!=) varför hatar du bara jocke berg? har resten av kenneth fått upprättelse?
"God damn we can't even afford to die!"
gyllena tider säääääääsmt system of down.. jävla skit musik
skojjainte
White Stripes och System of a Down hör iofs inte hemma i denna tråd
hm....Linkin Park, Limp Bizkit, Good Charlotte, Simple Plan, Busted, Son Of Dork, Nightwish, Within Temptation, Evanescence (ser nån sambandet..?), Yellowcard, Fall Out Boy, Taking Back Sunday, From Autumn To Ashes, ÄCKLIGA JÄVLA BULLET FOR MY VALENTINE!!!, Thursday, alla jävla brudar på mtv som har smådistade gitarrer i sina låtar men sjunger sliskig pop, GYLLENE JÄVLA TIDER!..tror att det var allt...återkommer med mer senare.. (och ja, jag gillar green day och slipknot..iaf deras tidigare album..och även system of a down som så många konstigt nog dissar..)
•pave paradise•
Vad är det här för en otroligt negativ tråd ? Inse att smaken är som baken och berätta vad ni gillar istället !
wiseguy: jag sa ju att det var dags att "hata lite".. det behövs det också.. om det inte passar sig så, get the faaak outtaaa heeere! :)
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
don_Al P20 jag hålelr inte med faktiskt. tycker han är duktig på sitt lilla sätt. han är inte så begåvad som dom flesta tycker han är, finns tusenmiljoner gånger bättre än honom men inte hatar jag honom för det. han vann idol, precis som han önskade sig. inte alla som får sina önskingar gå i uppfyllelse :O han gilalr det han håller på med o det är ju bra, men han har inte gjort någon illa så varför ska man hata honom liksom? fattar inte dealen.
haha fifan. glömemr dte hela tiden. du har rätt han vann inte idol, jag tog fel:)
Finsk tango i allmänhet. UltimaThule lr varom heter. G-unit...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
AAAAH Gyllene Tider-Tidernas värsta fyyyy
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kassa reggaeton remixer! finns nog en anledning till att många börjat hata reggaeton efter att ha hört 57 olika verisioner av candyshop..:P
Jag gillar hiphop och Deftones. Men med "hiphop" räknar jag inte in 50 cent och sån skit... Jag tror ni fattar.
word "Jokes"
Kent,Greenday och Broder Daniel
timbuktu har tappat tråden heeeelt manu chau helt mega dryg jävel +allt ni har räknat upp för utom g unit dom kanske inte är bra men dom duger
"alla barn artister avskyr jag.. darin, lil romeo, "diamond" eller vafan hon heter, hilary duff osv.." All skit så som death-metal och annat psykiskt störd rock. Mest hat: KENT !
http://Soldjah.blogg.se/
simply red, fy fan vad dåliga!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kent, Fronda, Jermaine Dupri, Ja Rule, Lil Wayne
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday." - Pitch Black
besserwisser1 F16: du gör inte direkt skäl för namnet. Darin kom tvåa i Idol :P Och jag tycker att han är bra mycket bättre än annat som spelas på radio. Han gör sin grej, och han är bra på det. Samma sak med Amy Diamond, hon är fan skitgrym jämfört med mycket annat. Och sen måste jag samstämma i hatet mot Black Eyed Peas. Värre skit finns inte.
Rehab is for quiters.
clone P20 haha alltså my bad, jag tog fel. grejen är den att man ALDRIG hör något från han som vann idol.. vad hette han då? typ fredrik lindström eller? det låter mest logiskt ifall man säger att darin vann ;)
Det är säkert nån innan som har nämnt allas vår fiende Crazy Frog , Darin å Man får inte glömma Håkan Hellström fyfan!:D
SHU!
har aldrig haft så svårt för nått band som jag har för KENT
agalloch : man får fan leta efter nån jobbigare än crazy frog !!!!!!!!
Konsertbesökare
2006-01-17 16:38
Jag hatar inte radiopopen, gillar snarare en del av den. Men om jag måste verkligen visa hat, så går det ut till dansbandsmusiken. Inga särskilda grupper eller artister, utan dansbandsmusik i allmänhet. Det gyllene undantaget för radiopop är Laleh. Det jobbiga är att hon är duktig, men hon ska då förstöra sin musik med att trycka in massa konstigt ylande, det förstör något otroligt. Bort med allt vad inspiration av folkmusik, det funkar inte för mig. Särskilt folkmusik från arabvärlden, inget ont om folket eller så, men musiken är ju bara hemsk. Samma med pop på arabiska. Arabiska är lätt ett av de fulaste språken i världen på det, och att sen sjunga på det, nej tack.
http://enemtee.tumblr.com - Musik och kultur går hand i hand.
Konsertbesökare
2006-01-17 16:55
Måste tillägga följande musikstilar: Reggae, ragga, o allt vad det innebär från Jamaica, rastafari o sån skit. Mina öron tål det inte.
http://enemtee.tumblr.com - Musik och kultur går hand i hand.
kom på en till. TRANCE majoriteten av all trance då, främst radiodängorna som oftast är vocal trance men även annan trance.
kichi
james blunt.. tål han inte samma med crazy frog, vad ere som är bra liksom? Alla kassa reaggeton låtar man hör hela tiden, .. överallt usher och 50 cent.. inte snygga heller för den delen..
"Sure, Kill Bill's a violent movie. But it's a Tarantino movie. You don't go to see Metallica and ask the fuckers to turn the music down." - Quentin Tarantino
Rammstein står jag inte ut med för fem öre heller.. känns som ett dåligt skämt.
Filbunke P19 , ingen speciell handling i låtarna lr nåt, men nog fan kan dom spela .. cool stil oxå ..
rammstein då eller? jag tycker inte det.. extremt monotont enligt mig
haha ok .. däremot så the darknes .. snälla skjut dom !
usch håller med er där, jag fattar verkligen inte grejen med the darkness, han gapar och bär tajta glitterkläder. kan det bli värre? rammstein är också rätt keff musik. dom är itne bra någonstans,
50 cent, G-unit, Darin, Håkan Hällström, Per Gessle, Fyllene Tider, Good Charlotte, Simple Plan, Coldplay, Green Day, Sean Paul, Ghünter, The Darknes, The Ark, CRAZY FROG , Linkin Park, Limp Bizkit, Lars Winnerbäck, Kent, Broder Daniel, Fronda, Backstreet Boys, West Life, HammerFall, Ultima Thule, Eddie MEduza, Nightwish. orkar inge mer, finns mycket mer. Iaf kass Amerikansk hiphop, oftast stora negrer med bar svettig överkropp.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Några som måste nämnas, Black Eyes Pease och Outkast.
kent ? självmordmusik .. kolla min lillesysters armar så fattar ni .. dom borde skjutas !
Just ja, System of a Down. Får extrem huvudvärk så fort jag hör minsta lilla av dom, alla deras låtar låter lika, samma äckliga röst. Visst han är galen på att sjunga, men dom var bra förut, men nu är dom så jävla mainstream. alla fjortisar lyssnar på dom :(
metallica. klarar verkligen inte av dem. huga.
drop kick murphys eller vad dom heter.. fruktansvärd musik
ELVIS , klarar fan inte av honom, vet inte varför, men det går verkligen inte ^^
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
dropkick murphys tycker jag inte om..
•pave paradise•
Det finns massor av artister som jag avskyr men som jag ändå kan acceptera att andra gillar, undantaget är Håkan Hellström där jag inte hittar en gnutta kvalite.
Han den där jäveln som sjunger gazolina. Skjut han om ni ser honom. Vidrigaste musik jag hört tror jag
Orka med en hatar tråd... Varför kan inte alla bara vara goa och glada som Göteborgarna? ;P
jag är fan gladare än den gladaste av göteborgare så länge jag slipper höra Bob Marley.
Rehab is for quiters.
PER GESSLE EVANECENSE KENT HÅKAN HÄLLSTRÖM THE ARK LARS WINNERBÄCK gillar inte häller Agnes musik så mkt.......... hehe ... skulle va kul om nån räknade ihop resultatet...
vueltaciiita