Beatnuts till Mejeriet i Lund 29 maj!
Beatnuts (US) kommer till Sverige och Mejeriet i Lund! Lördag 29 maj @ Quality Dj Confuze vänder plattor före och efter konserten Dörrarna öppnar: 21 Pris: 180 +förköp Ålder: 18 Biljettsläpp måndag 19 april. ...watch out now!
Fan vad härligt. Jag har mina kontakter och visste att de skulle komma sen tidigare =) men det gör ju inte nyheten mindre intressant. Grämer mig fortfarande att jag missade dem på hultsfred (år?) och ska bli grymt att se junkyard ju ju och psycho less in action...
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
Kommer bli kul. Visste dock sen innan....muhahahahahahahahaha....så det blev ingen nyhet tindra! blir det inget förband eller ngt kul då?
Då MÅSTE de komma till Fatmilk den 28e!! De MÅÅÅÅSTE!! :)
CAMPIONI!
Inget förband men Dj Confuze underhåller..
trevligt. trevligt...
We run these streets like cops do red lights!
Biljetterna släpps på måndag (19/4) och kan köpas på Julius Biljettservice, Folk å Rock i Lund och Sneakersnstuff i Malmö.
aja chill. jag behöver inga biljetter för tinda skriver upp mig på gästlistan eftersom jag är den schysstaste killen i hela världen. eller inte? :(.............
Mm mm mm.. fine fine fine! kommer bli det fetaste! phlegm: de spelade 2002 and yes jag stod längst fram!
Skåne!
Lund? Kommer de till Stockhom med? *hoppas*
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
180 + förköp? Menar du att vi ska punga ut 180spänn + ett förköp? Isåfall är det lika bra att sätta ett högt pris ist. för att försöka lura folk.
Keep crushin'!
ATLien Finns en annan tråd om att de kommer till Sthlm ;)
CAMPIONI!
kommer bli gaalet... som vanligt. bee there dudess... YEAAH!
U bett! Duktig DJ och duktig duo!
kommer iaf bli äckligt gjutet...jag är där.....
get on your knees like you're looking for that last piece of crack!
jag säljer biljetter =) (eller vi här på julius biljettservice)
kommer de till oslo? kommer de till oslo? kommer de till oslo?? *hoppas, hoppas, hoppas*
"Östermalm for life. Hårdare än Trenchtown!" http://fnochjag.blogg.se
Yepp. Torsdagen den 27:e MAJ !!!
wihiii....ska man dit då kanske? beatnuts på hultan var ju übergrymt....men ta sig ända till luuuund...nja ;-)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
orkan.. oh yeahs dj confuze lirar plattor till 03:00.. raw shit!
Julius Biljettservice har kontor runt om i Skåne. I Lund kan du köpa på sydsvenskans stjärncafe (ligger vid domkyrkan) och i malmö kan de köpas på nöjjesteatern (precis jämte folkets park)
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
JensA P20 måste ALLA komma? blir det inte lite trångt då? skulle vara soft om det var lagon mycket folk.....
Hmm, kan vara intressant. Såg dem inte på hultsfred, prioriterade Non Phixion om jag inte minns fel.
They´re not big in the game/ They´re finished/ Like a man trying to fit a flathead into a phillips
Jag hörde att de vann bästa live-akt sist de spelade på Hultsfred.... hehehe, I got my ticket, U better go get u'rs...
Voilà, c'est Tréz Bien...http://www.geocities.com/icebergslim3578/Sl ap.JPG
men dom spelade inte samtidigt som non phixion...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Då mindes jag fel då prioriterade jag öldrickande. Vet inte om det är bättre eller sämre?
They´re not big in the game/ They´re finished/ Like a man trying to fit a flathead into a phillips
eller huuu
as live as it gets
tooooo fakking bad att man inte e hemma bara!
"God damn we can't even afford to die!"
det är lite drygt att Turbulence, Junior Kelly och Jah Mason spelar samma kväll på Amiralen....
icke, beatnuts väger tyngre, no diggedydoubt! plus att Confuze kommer poppa them thangzzz :)
Vem ska vara förband så att säga? Biljetten i min hand känns betryggande
Keep crushin'!
"Förband" är Dj Confuze.. han spelar plattor före och efter konserten. That´s the deal y'all!
Beatnuts är det dom som gjort den den där covern på Jennifer Lopez - Jenny from da block?
trendnet: japp dom är dom jävla baitarna...
svinigt av dem, va fan.. lopez é ju ändå down med Ja Rule..
man kan coppa i dörren, men vill man vara på den säkra sidan så är det nog inte fel att köpa innan.. B-B-B-BEATNUTS!!!
Det kommer att bli galet, är fan på lördag. Helt nära dit och jag blir bara ivrigare och ivrigare. Synd att allt jävla skolarbete ska fördärva en klockren vecka bara. Men det blir fett som fan. SNWA P19 menar du att det är typ plattorn Confuze spinner innan och efteråt? Så det är typ klubb efter?
Keep crushin'!
kunta kurre Kommer bli kul. Kul med hiphop. Hoppas de inte är slitna efter gbg spelningen bara..
Stizze P19 - exakt, Confuze lirar skivor innan och efter spelningen, med andra ord klubb.
Ser verkligen fram emot lördag! Har aldrig varit i Lund, så jag hoppas att ni tar emot mig med öppna armar. =) Ses på lördag! One
Confuze - we will!! iallfall vi ifrån Mejeriet hehe..
kommer bli öös
Fuck sverige
Konserten har jag höga förväntningar på. Men mejeriets klubbar brukar alltid sluta med en massa slagsmål. Det är i och för sig 18 så det kommer förmodligen att gå bättre.
Keep crushin'!
Stizze Tråkigt att du alltid är så förbannat negativ. Det kommer bli grymt precis som förra Quality!
Jag ska slåss och klottra iaf... Ingen gästlista...nehe.....blir nog svårt o hålla fingrarna i styr................................BÖG- nuts!
kolla dygnet runt.. stor artikel med dem.. eller jag en sida iallfall :) plus metro.. wiiee