I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Beatnuts till Mejeriet i Lund 29 maj!
Klubb & Konserter - Övrigt & Utland
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Shitty-Prince P42
2004-05-29 12:14
2night is the night!
PARTY PARTY!
intressant..
ColdE
2004-05-29 12:33
Är det chill att köpa biljett i dörren? Fick inte pengar förrän igår så måste göra det...
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"
Stizze P41
2004-05-29 12:54
{_tindra_} F21
Japp jag har lärt mig sen alla andra gånger jag varit där och allt ballat ur. Dock så tror jag själva Beatnuts blir överfett-
Keep crushin'!
SNWA P42
2004-05-29 15:58
kommer att finnas biljetter i dörren, hur många vet jag dock inte, men runt 150-250..
Stizze P41
2004-05-30 09:42
Galet fett igår, diggades som fan. Tradigt att man fick ta det "lungt" eftersom jobbet kallar 10.00
Keep crushin'!
Marty P43
2004-05-30 11:49
sååå fett!!
Fanfar P42
Supporter
2004-05-30 14:00
Kul att ha sätt beatnuts live .. ångrade inte att jag åkte dit .. Men Grymt Bra och såå fett var det knappast .. Beatnuts utan JuJu´s mäktigare röst är bara halva nöjet ..
---------------------------------------- --- ------------
Detta behöver inte vara sant (men mest troligt)
apu47 P44
2004-05-30 14:13
VA? ÄR INTE JUJU MED?
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
Borttagen
2004-05-30 14:28
Juju var med i GBG i alla fall...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Stizze P41
2004-05-30 15:16
Juju var med, men hans röst var fucked up minst sagt. Tyckte det funkade endå, Psycho Les höll det uppe.
Sen var det jävlit trevligt att man fick så bra kontakt med artisterna, diggade Confuzes kontakt med publiken när han tog bilder. Beatnuts var jävlit bra, överförväntan.
Satans tråkigt dock att en latino började bråka som fan med oss längst fram, slogs o hade sig. Dock så fixade en kille längst fram detta, men det är bara irriterande när folk ska förstöra. Tyckte alla på mejeriet gjorde ett schysst jobb igår, jag är helt förvånad faktiskt.
Keep crushin'!
Mille_ P40
2004-05-30 15:19
ja han latinon var fett jobbig....funderade på att ge honom en smäll men övervägde situationen och tänkte att det skulle bara göra kvällen sämre....annars var det fett....bull att juju's röst var fucked bara......sen var det lite kort också..kunde gott ha spelat ett tag till.....det hade inte skadat iaf....
get on your knees like you're looking for that last piece of crack!
Marty P43
2004-05-30 15:33
vi i publiken röjde rejält! märkte inte av något bråk bara massa röjj! hela tiden.
Borttagen
2004-05-30 18:32
Det var trevligt att Juju hade en raspfil i halsen...
frågan är bara hur hela stället lyckades bli tomt 5 minuter
efter de gått av scenen ... liksom ... hallå?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Trendnet
2004-05-30 21:22
hahaha, det hade varit totalt gay om alla stannade, det va ju typ 90% killar där. hehehe
nämen de flesta hade kanske åkt från andra delar av skåne å kände för att börja röra sig hemmåt
Stizze P41
2004-05-30 22:10
Latinon var fan helt jävla sjuk som sagt. Jag stod dock längst fram, sen när väl latinon går så kommer en annan fassi o börjar hoppa på mig som fan. Då orkade jag inte mer och började tjaffsa tillbaka. Men jag diggade konserten.
Keep crushin'!
MaKkan_XL P41
2004-05-31 10:34
skriv mer om hur fett det va, jag missa;(.....
House is hiphop on fast forward ..
Mille_ P40
2004-05-31 15:47
det var väl ändå juju som var hes?
anledningen till att alla drog så snabbt var väl för att alla var så förbannat svettiga? eller det kanske bara var jag??? =)
get on your knees like you're looking for that last piece of crack!
Stizze P41
2004-05-31 15:50
Nja jag skulle jobba klockan 10.00 och var redan för borta så jag var fan tvungen att sova.
Keep crushin'!
SNWA P42
2004-05-31 16:27
tyckte kvällen flöt på rätt ok. lite jidder med vissa människor, men det verkar som man aldrig blir av med det.
confuze körde taighta saker, no doubt! tror det ska komma upp lite bilder på hans hemsida.. checka sen!
Borttagen
2004-06-01 00:07
Jävligt rolig kväll, lätt den roligaste spelningen i år!! Inte pga Beatnuts (det va en bonus) utan att publiken verkligen öste med kärlek till en. Hoppas att man får spela i Lund inom en snar framtid!!
Big up!
MRsalesman
2004-06-01 12:04
Det var en fet konsert men långt ifrån det bästa jag sett iaf, visst dom var feta o så. men den var för kort tycker jag sen var det ett rätt uppenbart minus att Juju's röst var kass. Och det var ju inte lite bull att alla drog efter konserten...fy fan vad tråkigt...ska alla hem o lägga sig vid 01 eller? mesar!
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»