I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Toastare

2007-10-28 22:29
Jag menade över huvudtaget och andra fortsatte att kommentera er diskussion...
Jag skyller allt på Emma!

2007-11-01 18:58

Nu har jag lyssnat igenom nyaste plattan å jag är en stor skeptiker till Necro å allt han sysslar med textmässigt men nu måste jag i ärlighetens namn fråga, finns det NÅN som gillar låt #5? Dödsmetal låten alltså...

Jag hörde samma visa när Ice T körde sitt Bodycount å då var det charmigt att en pimp-dvärg stog å headbangade å skrek men detta.....

Dom andra låtarna kan jag hajja att man diggar, musiken är bra men för mig så skiter det sig med texterna men det är en annan femma.

Enda garanti jag har - är att ditt hår växer ut igen!

2007-11-02 00:10
**Push It To The Limit**
 My Posse's On La Brea

2007-11-03 11:25

OK OK, ja den låten är nog fan sämre än Bodycount till och med. Men men ......

2007-11-03 11:25
Å jag har ändå lyckats se Boycount live så usch usch

2007-11-04 15:17
den där copkiller låten med ice-t är ju dock det fetaste
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2007-11-05 23:35

Tobbe tobbe - Necro äger ju. Säga vad man vill om texter osv men men ja gillar Necro - ja brukar ej ta hiphoptexter på för stort allvar då det är mycket snack om biaaaaaatches hit o dit hela tiden. 

Bodycount....haha ....I HEAR IT EVERY NIGHT ANOTHER GUNFIGHT.....klassiker

Syns på fredag, gott folk. Detta kommer bli galet bra. Scratch skriver historia det här året. Ill Bill - Swollen Members - DJ Premier - Necro.

Fan fixa en återförening av Fu-Schnickens nu Lövet.....då letar jag upp baggypantsen på direkten!

http://www.alleycat.se-- http://www.showdowngbg,se -- http://www.jonk.se -- http://www.myspace.com/perfektklubb -- http://www.myspace.com/belsepub

2007-11-06 11:01
Jo texter ska man ta med en klackspark så sant så sant men necros är bara för barnsliga för att jag personligen ska kunna låta dom bara glida förbi.... För amerikanskt barnsligt provocerande typ.... men men, en smaksak som sagt å ni som går kommer garanterat ha kul.

Copkiller ja du, live var det ta me fan helt värdelöst. Men charmigt om man nu kan säga så!?!?!

ja kommer Fu Scnickens är jag där med pastellskjortan på å mina hängselbyxor.

2007-11-08 05:10

2007-11-08 11:39
ååh imorn smäller det! ses där!
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM

2007-11-08 17:02
jag har fan inte sett nåra affischer på stan ?? man vill ju ha en o plocka hem liksom

2007-11-08 18:37
Det har bara varit ett fåtal affischer vad jag sett, man ska inte ens kalla det affischer. Det är typ kopierade A4-papper där det står "Necro 9 Nov" thats it typ...

2007-11-08 22:00
Förmodligen finns det ut någon form av större flyer eller liknande man kan under spelningen, inte mycket med alltid något.

2007-11-09 11:27
Idag smäller det...

2007-11-09 15:49
Som sann bakåtsträvare hoppas jag på 90% gory days och 10% co-ops. Senare material har inte imponerat speciellt...till skillnad från produktionerna för sabac och ill bill.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-09 15:56
Kunde inte sagt det bättre.. Har spekulerat en del kring detta och det lär väl antagligen bli en hel del av det han pysslat med de sista åren.. Men med tanke på första Sverige besöket (såvitt jag vet?) så blir det nog gott och blandat.

2007-11-09 16:40
kommer bli fett!
i'm a serial killer, its a bad habit

2007-11-09 16:42
...och att det dessutom är första giget på hela Europa-turnen så lär han köra stenhårt...Och efter att han dessutom idag hängt på andra långgatans skivhandel hela dan så e han nog ännu mer taggad...sa jag te daj!
 My Posse's On La Brea

2007-11-09 16:51
True dat.. Såvitt jag hört så har han hållt sig i götet sedan igår.. Gôtt.

2007-11-09 18:17
Insläpp kl 20, på scen 21.30 dvs 23 eller?

2007-11-09 18:36
Informationen säger insläpp 21.. På scen ca 22:30...

2007-11-09 18:36
vi ses där! aiiijt!!!!!
ÄBOD

2007-11-09 19:01
när går folk dit, han verkar ju gå på kl 2230 men ska alla dra dit till 2100?
As I walk the fine line between insanity and genius

2007-11-09 19:13
Finns 50 st biljetter kvar på dörren till konserten, öppnar 21.00, konserten slut vid midnatt. Eftersläpp efter midnatt = 80 kr.

Mvh / Scratch Unit

2007-11-10 01:04
fan det va GRYMMT! undra hur många gånger han sa moshpit? hahah

jag är sjukt nöjd!
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
Admin

2007-11-10 01:54
Tyckte han var gubbtråkig och det var inget vidare.

Scratch borde boka något av följande: Lords of Underground, Boss, Royce Da 59, Poor Righteous Teachers, Fu-Schnickens, M.O.P., Digital Underground, Da Lench Mob, Grand Puba, Digable Planets, Black Sheep men framför allt A Tribe Called Quest.

Men ändå grymt att det var slutsålt på Sticky. Lövet är alltid Lövet oavsett om det är höst eller sommar.

2007-11-10 02:44
Jag tycker det var fett!  Visst, om man jämför honom med Mr. Hyde så känns Necro relativt energifattig på scen, men å andra sidan hade jag inte förväntat mig nått annat. Kul att han körde lite klassiker från de äldra skivorna som t.ex Whos your daddy? m.m
Jag tycker det var värt pengarna. Push it to the limit!!!!!  yeah!

2007-11-10 06:01
MFDOOM...Vissa kulle vart under trettio också...stod i "gladiatorkön" och råkade ut för en äldre säkerligen kriminell treiiårig pussyassbombaclot som trodde han ägde kön till jackorna...han och hans tatuering på nacken sa till mig att jag skulle ta det lugt och släppa honom före "annars"...

Jag diggad Necro och jag älskaaer lövet för alltid...

Pontus...ledsen att säga det men 70% av de grupper som du nämnde existerar inte + bara du och jag hade kommit dit tyvärr...

puss

tack Adam som fan!
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>

2007-11-10 08:44
Missed him in Gothenburg??

NECRO in VEGA/Copenhagen on Sunday.

Tickets at the door from 20.00 (8pm). 220 DKK

Also Reef The Lost Cauze (US), Eternia (CA), Ill Poetic (US) and Sicknature (DK)

2007-11-10 11:40

MF DOOM vore fett
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-10 13:20
efterlyses: idiotjävel som smällde mig i hövvet ?! du kommer inte undan, jag har ögon i den här stan !!

nä men ärligt... det var fet konsert..mer röj än jag hade väntat mig, moshpit är alltid välkommet! trots att jag slog upp mitt sår i huvvet från förra helgens moshpit. still, jävla drag.. gillar att han spelade get on your knees. dock saknade jag whore! den är ju the ultimate partystarter!

2007-11-10 14:31
Ingen energi från Necro själv, många stunder kändes han rätt efterbliven.

Beträffande ljudet tycker jag precis tvärtom mot MFDOOM. Alldeles för låga vocals och för mycket muller i ljudet...beror säkert på var man stod.

Bury you with satan var klart tyngst under hela kvällen.

2007-11-10 16:43
tung konsert, full o habbad i en moshpit gjorde susen hahahahaha
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle

2007-11-10 17:14
shit faan att man missa skiten!!!
ingen som kan lägga up bilder eller videos ???

körde han på länge eller ?
http://www.myspace.com/inredunkel

2007-11-10 17:15
Stod längst framme. Hade en liten brud bredvid mej som lutade sej mot mej å tryckte allt va hon kunde hela tiden. När det blev jobbigt för henne började hon använda armbågen. Rätt öm och go i sidan av magen idag. Det är det värsta jag vet med konserter.

Annars tycker jag det var sjukt bra.

Har ett gäng kort jag kan ladda upp senare.
www.myspace.com/sanfernandovalleybadboys
www.myspace.com/superlinopuro

2007-11-10 18:05
fan Reef The Lost cause och Eternia hade ju varit swjukt cool tom de kommit till götet också...

jag tyckte spelningen var fet.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2007-11-10 18:18
Bilder från soundcheck, VIP & konsert kommer snart upp på min myspace ;)

2007-11-10 18:35
Trista brudar som inte visade brösten.

2007-11-10 19:48
Jag kan förstå att man som tjej vill hoppa upp på scen och hångla med nån Ne-yo eller Pharrell-typ. Men om du inte är en riktigt jävla whore och stolt för det varför ska du då upp på scen när det är Necro som står där? 

2007-11-10 21:40
Var bra drag hela konserten igenom. Måste dock hålla med om att ljudet kunde varit bättre som någon nämnde.

2007-11-11 02:20
grymt var det! men blir sur på folk som tar knuffar i moshpiten seriöst och sliter upp en flaska eller klappar till mig i bakhuvudet.

kör dom alltid samma sak när det blir dags för whos yor daddy? =)
ÄBOD

2007-11-11 13:22
fan vad rolig du är twinky...om du är så besatt sära på dina bögben och låt han knulla dig..
visa respekt för din tjej horunge

2007-11-11 16:40
MFDOOM:
Hur visste du de??

De va efter. Kanske en kvart efteråt. han va uppe vid backstage-området. De roliga var att han visste vem jag va "j-i-m-m-U, right?". Pratade lite me honom, trevligare än va jag trodde faktiskt.

2007-11-11 16:47
Aaaah, ok.  Han va enbart ute för att dra me brudar in. Stod två st och pratade med honom när jag va där. Min polare fick ju handduken från honom också.

Fick micken av Hyde i en låt me, men minns fan inte vilken. De blev ju en del tokdricka innan spelningen.

Någon som vet om Necro kom ut?

2007-11-11 16:55
Ja, den kom inte så långt ifrån mej. Har de på film när han slänger ut den. Var stod du någonstans?

2007-11-11 17:01
Japp, de va jag. istortsett mitten, men lite åt vänster ja=) Fick riktigt schyssta bilder.

2007-11-11 17:06
Japp, de ska jag göra! är fyra st, ska nog klippa ihop dem och ladda upp.

2007-11-11 17:48
Det var djävligt fett får jag säga. Stod längst fram och blev något krossad, men det hör väl till. Lite trist att Necro inte kom ut efteråt? Var där långt efter spelningen var över och såg inte skymten av snubben. Sedan att jag tappade bort min nyinförskaffade t-shirt var också mindre kul. Well, i det stora hela riktigt bra.

2007-11-11 19:42
Riktigt jävla bra spelning. Fet nöjd!

Har lagt ut lite bilder på:
http://www.spena.net/bilder/index.php?arkiv=150

För den som är sugen påt...

go get spena >> http://www.spena.net

2007-11-11 20:28
det roligaste av allt var ju när en kompis till mej sprang upp å klippte necros mega stora tröja i typ XXXXXL eller nåt haha och sprang ner innan den tatuerade biffen han ta honom... vi hade kul me tröjan på kvällen sen haha....