coffe Hahaha, det såg jag! jävligt kvick kille. Vakten såg lite förvirrad ut.
www.myspace.com/sanfernandovalleybadboys www.myspace.com/superlinopuro
haha asså de va ju inte precis en seriös grej..mer rolig fylle grej de hade ju aldrig hänt om de inte va necro lixom haha....
tycker spelningen va grymt bra. shit va man flög omkring. stod i princip längst fram så jag antar att den platsen var eftertraktad.. :P sånt hör ju till såklart.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vet nån vad det var för beat som spelades precis innan necro kom på scen? fan va nicedet var
Jadu
MFDDOM: haha vad är det för film? kan du inte länka=) aa jag undrar oxå vad det va för beat precis innan dom sprang ut, de va gryymt!
haha dom är galna dom jävlarna....
Efterlyses den dumjävel som kladdade ner min tröja med tusch och sedan snodde kepsen av mig!!! moget hoppas kepsen passade bra fitta!
As I walk the fine line between insanity and genius
haha ja precis..någon som är intresserad?=)
Mfs: Menar du att FU-Schnickens kör fortfarande? Det vore århundradets spelning rätt av.
http://www.alleycat.se-- http://www.showdowngbg,se -- http://www.jonk.se -- http://www.myspace.com/perfektklubb -- http://www.myspace.com/belsepub
coffe: Har du någon bild på den?
Lägg upp fler bilder och klipp, ni som har.
feet konsert ändå.... har hans privata tröja hemma om nån är intresserad så? =)
vem fan vill ha den tröjan efter att ha sett hur många liter svett o saliv den mannen avsöndrade
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
boomboom X1 Är det Maniac-tröjan är jag sjukt intresserad. En personlig favoritfilm.
mildt jämfört me när han kör i usa
I Love Gl�gg
jimmu: nä det är bara en vanlig champion hood kolla på bilderna från konseren så ser du den
boomboom X1 Var det du som va så jävla kvick upp på scen efter konserten?
Jimmu P21 Hur visste Hyde vem du var?
Har mejlat med honom och köpt prylar av honom.
jag har en fråga. vad hette dj:n?
these drugs aint as good as we wish they were
Clee hette djn ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack
these drugs aint as good as we wish they were
Du kan kolla min MySpace om du vill se bild på honom, ligger i Necro albumet ... Adressen står i min profil ...
Är det ingen som har fler bilder från konserten?
Någon chans att någon bokar honom till GBG igen på hans europa-turné i oktober?
Han e på gång...hälsningar skvallerbyttan!
My Posse's On La Brea
Som vi konstaterade senaste Necro var i GBG så har han ju fått en av stans finaste platser uppkallade efter sig. Jag pratar såklart om Necrosdammen!
Kul att höra! När blir det officiellt? =)
Neh, ingen söndag, det kommer äga rum mitt i veckan dock.
Åldersgräns? Pris? Vart kan man beställa biljetter? Tid? Plats? Kan man få lite mer info, orkar inte läsa igenom en utdaterad tråd för info som KAN vara rätt.
Nu är de nästa vecka. Ge oss datum nu så man kan ta ledigt från jobbet!=)
Apropå Necro på scen.Såg honom i Köpenhamn sist.Han tog upp en tjej på scen,hon kunde verkligen texterna så man kan ju anta att hon var ett "äkta" fan.Hon dansade loss på scen lycklig som bara den...sedan började Necro och Mr.Hyde dränka ner henne med vatten som om det vore en Miss Wet t-shirttävling.Hon försökte hålla masken och dansade vidare.Helt plötsligt ställde sig Necro bakom henne och började smeka hennes två behag.Hon såg lite obekväm ut och tittade lite ursäktande mot hennes manliga sällskap nere i publiken(troligtvis hennes pojkvän).Sekunden efter drar Necro ner hennes top och bh..och smekte vidare...Vad ska man säga?Man kunde ju tro att det enda hon kunde tänka på var att komma ner från scen,vilket hon gjorde för att sedan kliva upp igen två låtar senare...Necro är Necro...tjejer gå inte upp på scen om ni inte klär er i en kroppstrumpa som inte kan dras av i första taget...
Hoppas att detta är sant. Var riktigt mycket drag på sticky fingers förra året.
Necro är på Pustervik 21e Oktober......
My Posse's On La Brea
var köper man biljetter till det?
en tisdag? veckans anonymaste dag kommer för evigt att förknippas med en Necro-konsert på Pustervik :)
2048 || Militia Sound Crew
Biljetter på ticnet.se och pusterviksbiljetter.com
My Posse's On La Brea
När släpps biljetterna och vad kommer de kosta?